וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מנאל אסמעיל הבית מוכן לשנת 2021

בשיתוף מנאל אסמעיל

7.1.2021 / 13:41

קלאסי עם נגיעות מודרניות, זהו סגנון העיצוב של מנאל אסמעיל, אדריכלית ומעצבת פנים. היא נמצאת איתנו באולפן כדי לספר בין היתר על הטרנדים החדשים לשנת 2021

מנאל אסמעיל, אדריכלית ומעצבת פנים/אולפן הנבחרים

הכירו את מנאל אסמעיל, אדריכלית ומעצבת פנים מקצועית שנותנת דגש לפרטים הקטנים ביותר. היא עובדת בתחום מעל ל-13 שנים. התחילה את דרכה במשרדי הנדסה ולאחר מכן החליטה לצאת לדרך עצמאית ולפני ארבע שנים הקימה את הסטודיו בבעלותה.

מהו סגנון העיצוב שלך? ובמה את מתמחה?

"אני מתמחה בעיצוב חללים: בעיקר דירות, בתים פרטיים ועסקים, ביניהם מסעדות רבות - לדוגמא מסעדת ''בורה בורה''.
סגנון עיצובי - דוגלת בקו עיצובי נקי, משלבת סגנון קלאסי עם נגיעות מודרניות בעיצובים כאשר הכי חשוב לי שהבית יהיה שימושי ופרקטי עבור הדיירים ולכן פחות מתעסקת עם קישוטים".

עד כמה את קשובה ללקוחות?

"בדרך כלל יש סטיגמה על מעצבי פנים שהם לא קשובים מספיק ללקוח, אני מקפידה לזרום עם הלקוחות ועם הרצונות שלהם. עוד לפני תחילת העבודה, פגישת היעוץ הראשונה נמשכת כשלוש שעות לפחות, במהלכה אני לומדת את המשפחה היטב ולאורך כל תהליך התכנון אני מקפידה לעצב את הדירה עבורם באופן ספציפי. חשוב להבין שזה הבית שלהם, לכן הם צריכים לקבל את התוצאה האולטימטיבית מבחינתם כי הם אלו שיגורו בו".

לסיום תני לנו עצה טובה בנוגע לעיצוב?

"אני ממליצה מאוד לא להתפשר בתכנון, המון אנשים רצים קדימה ומתחילים ישר לעצב. אין תחליף לתכנון נכון ויסודי, אחרת העלויות של השינויים יהיו כפולות.
הדעה הרווחות היא שצריך תקציב גבוה לעיצוב פנים, אך זה לא חייב להיות כך. גם עם תקציב מוגבל אפשר להוביל לתוצאה נהדרת, מעצב פנים מקצועי יכול לבצע זאת בקלות".

אז מי מכם שרוצה לעצב את הבית או העסק בצורה הפרקטית ביותר, צרו קשר עם מנאל אסמעיל, אדריכלית ומעצבת פנים מקצועית במיוחד.

בשיתוף מנאל אסמעיל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully