וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפולי קוסמטיקה טבעית או הזרקות? מומחית האנטי-אייג'ינג המקומית עושה לנו סדר

בשיתוף אריאלה אמרוסי

7.1.2021 / 13:22

נשות מערכת "הנבחרים" החליטו לצלול לעומק אחד התחומים המעורפלים בעולם היופי: אנטי-אייג'ינג. אז באיזה גיל צריך להתחיל, אילו טיפולים באמת מומלצים והאם הזרקות עושות את העבודה?

אריאלה אמרוסי. חן משאט,
אריאלה אמרוסי/חן משאט

כדי לענות לנו על כל השאלות הקשות, דיברנו עם אריאלה אמרוסי, קוסמטיקאית מומחית אנטי-אייג'ינג, ומנחת הפינה "ביוטי בגובה העיניים" בתוכנית "מילון היופי".

כולנו רוצות להרגיש טוב עם עצמנו, ובין אם נודה בזה או לא, לנראות שלנו יש חלק ניכר בתחושה הזו. מגיל צעיר אנחנו רואות פרסומות והמלצות על תכשירים וטיפולים שמבטיחים לנו שדווקא המוצר הזה מורכב ממים שנמשו ממעיין הנעורים, ואם רק תשלמי, אם רק תנתחי - לא יהיו לך קמטים, חוקי הטבע ישתנו, ניצלת.

ההיצע המטורף, יחד עם העובדה ששוק הקוסמטיקאיות מורכב ברובו מנשים צעירות וחסרות ניסיון, מותיר אותנו, הצרכניות, בבלבול שעושה יותר חשק להתמסר לקמטים ולנזקי הזמן מאשר לעשות את הדבר הקשה מכל - לבחור. אך לא אמרנו נואש, והזמנו את אריאלה אמרוסי, מתמחה בטיפולי אנטי-אייג'ינג ובעלת מכון "אריאלה ביוטי" לקוסמטיקה מתקדמת, בשביל שתעשה לנו קצת סדר בתמונה.

אריאלה אמרוסי. באדיבות המצולמים
אריאלה אמרוסי/באדיבות המצולמים

האם כל טיפול פנים הוא אנטי-אייג'ינג?

כן ולא. מצד אחד, שגרת טיפוח והזנה לעור הפנים היא מבורכת, ואם היא קבועה ולאורך זמן, ניתן יהיה להבחין בהבדל ולהתחיל טיפול אנטי-אייג'ינג מנקודת פתיחה טובה יותר. עם זאת, כדאי להבחין בין טיפולי פנים שמטרתם לספק לעור את הלחות שהוא זקוק לה, לאזן את השומן ולשמור על ניקיון העור, לבין טיפולי אנטי אייג'ינג, שמטרתם למצק, להחליק ולמתוח את העור, המיועדים לנשים עם עור דק, מחורץ, מקומט או אפילו מעט נפול. הטיפולים מהסוג הראשון מתאימים לכולן - בכל גיל ובכל מצב עור, משום שהעור של כל אחת מאתנו - לא משנה מה הנתונים הטבעיים שלה - זקוק להשלמה שתאזן אותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

מדוע חשוב להתחיל לטפח את עור הפנים בגיל צעיר?

כל בחורה צעירה, בשנות ה20 או ה30 לחייה, מומלץ מאוד שתספק לעורה את כל מה שחסר לו. כמו כל איבר בגוף, גם עור הפנים מצריך טיפול על מנת שיהיה חיוני וייראה טוב. בדיוק כמו שאנחנו עושות כושר לשרירים או מסכת הזנה לשיער, הפנים צריכות לקבל לחות, במיוחד עכשיו בחורף. יש הרבה סיבות שגרתיות שמצריכות מאתנו לטפל, החל מאקנה, או מנזקי הסטרס של תקופת הקורונה שפעמים רבות משתקפים בעור הפנים, הדברים לא עוברים לבד, להיפך - הם יכולים רק להעמיק. זאת הסיבה שחשוב להיות מודעים לכל בעיה וסיטואציה של שינוי בפנים. אין גיל להתחיל לטפל, בין אם ניגשים ישירות לטיפולים שמטרתם להצעיר, ובין אם מדובר בטיפולי שימור ומניעה. אישה שתתחיל לטפל בתחילת התהליך, תהנה מהעור שלה הרבה שנים קדימה.

באיזה גיל כדאי להתחיל בטיפולי פנים אנטי-אייג'ינג?

זאת שאלה מאוד נפוצה, ואכן בעלי מקצוע נוהגים לענות עליה במספרים כאלה ואחרים - 35, 30, ושמעתי גם פחות. אבל האמת היא, שאין גיל ספציפי שנכון להתחיל בו. בסופו של דבר, לכל אחת יש הרכב עור שונה. מידת השומניות משתנה מאחת לאחרת, קצב הנפילה אחר, עובי העור, ואפילו כמות המים שכל אחת שותה - אלו משתנים המשפיעים על מצב העור. למשל נשים שמעטפת העור שלהן דקה, מתחילות את התהליך מוקדם, כבר בגיל 35 מרגישות שהעור שלהן פחות חזק, נופל מעט, וקו הלסת כבר לא מתוח ומהודק. לאחרות, רק יתחילו ניצני קמטוטים בגיל 40.

החוכמה היא לשמור על העור מגיל צעיר, לעקוב אחר השינויים שחלים בו, ולזהות את הצרכים שלו בזמן, במטרה להתחיל טיפול מניעתי שיעכב את כל תהליך ההזדקנות של העור. אם כי, חשוב לציין שאף פעם לא מאוחר מדי לעלות על הרכבת, יש היום טכנולוגיות מתקדמות שעושות פלאים גם כשכבר התחיל השינוי בפנים, אפילו בבנות הגיל השלישי. בעזרת ייעוץ מקצועי ואבחון נכון לבעיה בעור, אפשר לתקן את הנפילה שהחלה, את ההתנקות של העור מקו הלסת, הירידה, החריצים שהתחילו בצדי הפה, שינויי הטקסטורה של העור בלחיים, או אפילו כשכבר התחילו קמטוטים קטנטנים - בבחירת הטכנולוגיה המתאימה - אנחנו יכולים למזער נזקים, לטפל בהם, ולהחזיר את הזמן שהותיר את סימניו על העור, מעט לאחור.

אריאלה אמרוסי. חן משאט,
אריאלה אמרוסי/חן משאט

בתור מומחית אנטי-אייג'ינג שמכירה את כל התכשירים, הטיפולים והניתוחים, מה הדרך להשיג את האפקט הכי חזק?

בחמש השנים האחרונות השקעתי את כל מרצי בפיתוח שיטת טיפול שנקראת Triple A. השיטה משלבת שלושה אלמנטים לכל היותר: הראשון, טיפול במכשירים טכנולוגיים מתקדמים; הטכנולוגיה נכנסה למשחק הקוסמטי לפני 25 שנה עם מכשירים להסרת שיער, ומאז נעשו צעדי ענק בתחום. היום, כמעט שאין טיפול קוסמטי מושלם ללא שימוש בטכנולוגיה מתאימה, וזה נר לרגליי. המרכיב השני הוא שימוש בחומצות וחומרים טבעיים בהתאמה אישית למצב העור. ליין המוצרים שלי, המכיל חומצות המטפלות בחידוש העור וחיוניות לתהליך אנטי-אייג'ינג, הוא מרכיב קבוע בטיפולים שלי מזה זמן רב, ובקרוב עתיד לצאת בהפצה מסחרית.

המרכיב השלישי הוא הזרקות, שאני ממליצה לבצע רק במקרים מסוימים, לפי הצורך ובהתחשבות במצב העור. שילוב של שלושת המרכיבים האלה, הוא המתכון המנצח למניעת התבגרות בפנים, הזדקנות העור, התערבות כירורגית בהמשך. כל שנות הקריירה והניסיון שלי הביאו אותי לפצח את השילוב שמביא את התוצאות הכי יפות במטרה לשמר מראה צעיר במשך שנים רבות.

מהן טכנולוגיות האנטי-אייג'ינג שאת הכי ממליצה עליהן?

גלי רדיו Rf

מכשיר מתקדם שטומן אנרגיית RF מאוד גבוהה במחטים תרמיות - סיכות קטנטנות, אשר מחממות את השכבה התת רקמתית מתחת לעור, שכבת הדרמיס, ותורמים לייצור סיבים פיברובלסטיים - סיבי קולוגן, חלבון שממצק ומעבה את העור. כדאי להבחין בין אנרגיית RF לבין מכשירים אחרים, עדינים יותר, שגם עובדים על גלי רדיו אך בטכנולוגיה פשוטה יותר, שאינם חודרים מעבר לשכבת העור העליונה, ולא מגיעים לשכבת הדרמיס, בה מתחילים התהליכים של סימנים כמו צלקות, פיגמנטציה וקמטים, שבסופו של דבר מגיעים לפנים.

Hifu


טכנולוגיית אולטראסאונד שמאפשרת הגעה לשרירי הפנים העמוקים, מגרים את השרירים לפעולה, לתזוזה, ממש כמו בכושר של כל שריר אחר, גם כאן, ברגע שהשריר מתחיל לעבוד, קו הלסת, הצוואר, והלחיים - מתחזקים ומתמצקים.

Accurett

מכשיר שמטפל בכתמי גיל או שמש כמו פיגמנטציה, סרחי עור, גידולים ופלולות בכל אזור כפות הידיים, הדקולטה והפנים. פחמן דו חמצני מותז בצורה סילונית על כתם נקודתי, מקפיא אותו, ולאחר מספר ימים גורם להבהרה טוטאלית או נשירה שלו.

התזת חומצה היאלורונית

מכשיר המתיז חומצה היאלורונית ומספיג אותה בריכוז גבוה בפנים, במטרה להחדיר לחות ולמצק את העור. תוצאות יפות במיוחד מתקבלות בטשטוש הקמטוטים מסביב לעיניים בזכות רמת הלחות הגבוהה.

IPL

טכנולוגיה מוכרת ונחשבת למהימנה בחידוש העור, הבהרת כתמים, יצירת תאים חדשים ולמעשה חידוש העור ע"י המסת שכבת העור הראשונה - התאים החיצוניים, ויצירת תאים חדשים. התוצאה היא עור מוצק, חלק, בהיר יותר ומחודש, פתרון אנטי-אייג'ינג נפלא.

לסיום, השאלה החמה ביותר: מה עדיף - טיפולים טבעיים או הזרקות?

אין לי שום דבר נגד הזרקות, אבל חשוב להבין שאי אפשר להגיע להזרקה עם איכות עור לא טובה. הזרקה בעור לא מטופל, שלא עבר תהליך של עיבוי, מיצוק, וחידוש טרם לכן, אינו מוכן, ותוצאות ההזרקה לא יחזיקו מעמד מעבר לחודשיים-שלושה. הפנים מתחילות לרדת שוב, ההזרקה מתחילה להתפוגג ונשאלת השאלה לאן כל החומר נעלם? אפשר להזריק עוד ועוד חומר אבל מהות העניין היא שחומר ההזרקה הוא מילוי. הוא לא משפר, מתקן ומונע, הוא מין תלאי נקודתי. כאן הטיפולים נכנסים לתמונה. לא פעם תוצאות הטיפולים הופכים את ההזרקה למיותרת, וגם במקרים שבכל זאת יש צורך בהזרקה, היא נראית אחרת לגמרי משום שהיא על בסיס מוצק. זה כלל שחל גם על הכנה למתיחת פנים. הרציונל הוא שטיפול מקדים יביא לתוצאה טובה יותר בכל הליך חודרני וישמרו את העור גם לאחריו. התהליכים הביולוגיים בגוף שלנו ממשיכים להתרחש, אנחנו ממשיכים להתבגר והעור כל הזמן יורד ומאבד מהטונוס - חוזק העור, המיצוק שלו - לכן, אי אפשר לנוח על זרי הדפנה.


Ariela beauty - בר כוכבא 23, בני ברק

03-5783330

Clinic@arielabeauty.co.il

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף אריאלה אמרוסי
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully