וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין מה לחשוש מרופא השיניים, תשאלו את ד"ר פארס כאמל

בשיתוף ד"ר פארס כאמל

7.1.2021 / 12:42

כאשר מדברים על שיקום שיניים מתכוונים לקשת רחבה של סוגי טיפולים יסודיים לשיניים שנפגעו, עד לקבלת מראה טבעי. הטיפולים המשקמים מגוונים מאוד, ומי שיעשה לנו סדר בטיפולים השונים הוא ד''ר כאמל פארס, שמחזיק בשתי מרפאות, בחורפיש ובבית ג'אן

ד"ר פארס כאמל, רופא שיניים/אולפן הנבחרים

כאשר אומרים שיקום שיניים מתכוונים לקשת רחבה של סוגי טיפולים יסודיים לשיניים שנפגעו, עד לקבלת מראה טבעי. הטיפולים המשקמים הם מגוונים מאד: החל מתיקון חלקי שיניים ועד להוספת שתלים או חלופות אחרות של שיניים שלמות וכמובן גם הטמעת חלופות של מספר שיניים. סוגי שיקום השיניים משתנים מאדם לאדם, זאת בהתאם להעדפותיו ולתקציב שהוא בחר להשקיע בטיפול.
יש לציין כי פגיעות בשיניים, גם אם קשות מאד, ניתנות כיום לשיקום מלא, ובזכות טיפול שדורש ניסיון וידע רב בשיקום דנטלי כמו גם השקעה מינימלית, ניתן לחזור לשגרת חיים מלאה ולחיוך מושלם ללא חששות. ניגשנו לבחון את נושא מרפאות השיניים המומלצות ו"מרפאת שיניים ד"ר פארס כאמל'' נבחרה לאחת המוצלחות בצפון הארץ, אחרי הבדיקות שערכנו.

משיחות שערכנו בקרב הגולשים שלנו, אשר ביקרו במרפאה, קיבלנו את התחושה כי הרוב המוחלט יצאו מרוצים מאד מהמרפאה וזכו ליחס הוגן, אדיב ואמין, בעיקר לאור העובדה כי ד"ר כמאל פארס מחזיק בניסיון עשיר בשיקום על גבי שתלים, בטיפולי שיניים מורכבים וברפואת שיניים קוסמטית. בנוסף, תוכלו לקבל מענה בעוד מגוון נושאים בתחום רפואת השיניים כמו שיקומי שיניים מורכבים ושחזור שיניים על גבי שתלים בטכניקות חדשניות, השתלות שיניים על ידי מומחה פה ולסת, השתלות דנטאליות ושיניים חדשות ביום אחד, טיפולים כירורגיים, השתלות עצם והרמות סינוס על ידי מומחה, אסתטיקה דנטאלית, יישור שיניים, טיפולי שיניים לילדים ועוד. כאמור, מטופליו של ד"ר פארס מעידים עליו כי הוא מצטיין ביחס חם ואישי, וברמת מחויבות גבוהה ביותר כלפי כל אדם המגיע למרפאותיו בחורפיש ובבית ג'אן.

כאשר ביקשנו לבחון את היתרונות של מרפאת השיניים מצאנו כי בראש ובראשונה הניסיון של ד''ר כאמל פארס מדבר. הוא עוסק בתחום כבר 23 שנה ועם זאת הוא ואנשי הצוות שלו מיומנים בשיטות המתקדמות בעולם. בנוסף, במרפאות מקפידים על טיפולים יעילים בהתערבות כירורגית מינימאלית, עם שיטות עכשוויות המצמצמות את משך הטיפול וזמן השיקום.

הצוות במרפאות כולל מומחה בכירורגיית פה ולסת, רופאת שיניים לילדים, מומחה לאורתודנטיה, שיננית וסייעות מוסמכות. הצוות המקצועי עובד בשיתוף פעולה הדוק ומקיים התייעצויות משותפות על מנת לספק מענה למקרים המצריכים התערבויות מורכבות במידה ויש כאלו.

ד''ר פארס כאמל דוגל בשקיפות מלאה אל מול הלקוחות שלו. הוא דואג לשתף אותם בכל התהליך הרפואי שעליהם לעבור, כל זאת תוך דאגה לשלומם של המטופלים ולאיכות חייהם, עם שירות וליווי אישי מתחילת התהליך הטיפולי ועד סיומו. בנוסף, במרפאה מעניקים אחריות בת שלוש שנים עבור שתלים, כתרים, ציפויי חרסינה ועוד.

נקודה חיובית נוספת אשר מצאנו במרפאותיו של ד"ר פארס כאמל מצויה בציוד טכנולוגי, מהמתקדם בעולם, זאת לצד חומרים איכותיים וחדשניים, העומדים באישור משרד הבריאות. חשיבות הדיוק עבור ד''ר כאמל פארס חשובה מאין כמותה ולשם כך הוא מחזיק במרפאות שלו סורק אינטרה אוראלי אשר חוסך בזמן שיקום ומעניק דיוק מרבי. בנוסף, המכשור החדיש לצילומי רנטגן במרפאה מאפשר דיוק וחדות אופטימאליים עם קרינה מופחתת מאד, לעומת צילומי שיניים רגילים. לאור העובדה כי המכשור לצילום פנוראמי הוא כה מוצלח, זוכים המטופלים לאבחנה כבר בפגישה הראשונה.

העובדה כי ד"ר פארס ידוע כרופא המקפיד להשתלם ולהתעדכן בטכניקות העדכניות ביותר בעולם רפואת השיניים, מקנה לו מטופלים מרוצים רבים אשר נהנים בין היתר משיתוף פעולה של חברות הביטוח הראל, דקלה, מגדל, פניקס ואיילון. בנוסף, המרפאה נבחרה כמרפאת הסכם לטיפולי שיניים לילדים עבור כללית סמייל ולאומית, ומשמשת כספק עבור משרד הביטחון.

המרפאות, אשר פתוחות כמעט בכל ימות השבוע בבית ג'אן ובחורפיש, שוכנות במיקום נוח מאוד להגעה, עם חנייה בשפע וקיימת בהן גישה מלאה לנכים ובעלי מוגבלויות. אז אם אתם מעוניינים לחזור ולחייך בפה מלא וללעוס את כל סוגי המזון, אין צורך לחשוש יותר, מאחר ובמרפאות של ד''ר פארס כמאל תוכלו לקבל טיפול מעולה המשלב טכנולוגיה מתקדמת יחד עם טכניקות חדשניות, כולל כל החידושים העדכניים בתחום רפואת השיניים.

טלפון לזימון תורים בחורפיש: 04-9573871 או 052-2250113

בית ג'אן: 04-9805228

כתובת: ''מרפאת שיניים דר פארס כמאל'' בוויז.

פייסבוק

drfares@bezeqint.net

יו טיוב

בשיתוף ד"ר פארס כאמל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully