וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רב בנאים, מגשימים לכם את בית החלומות

בשיתוף רב בנאים

6.1.2021 / 15:30

לא מעט אנשים החליטו לבצע שינוי משמעותי ולעצב את ביתם מחדש במהלך משבר הקורונה, ואולי אפילו לעבור לדירה גדולה יותר. מי שנותן לנו את הפתרון בשני המקרים הוא רן מונטה, מבעלי משרד 'רב בנאים' לאדריכלות ועיצוב פנים

רן מונטה, רב בנאים/אולפן הנבחרים

הכירו את רן מונטה, שותף במשרד ''רב בנאים בע''מ'' לאדריכלות ועיצוב פנים, המתמחה ברמת התכנון הבסיסית ועד מסירת המפתח - מעטפת שלמה.

לפני התכנון עצמו, איך נדע מה מסגרת התקציב הדרושה לנו?

"כמעט בל תהליך תכנון ובנייה יש חריגה מהתקציב בסופו של דבר. כדי להימנע מחריגה בתקציב חייב להגדיר מראש כמה כסף יש ללקוח להשקיע בפרויקט. הגישה של ''רב בנאים'' היא להוריד 20% מסכום הכסף שיש ללקוח להשקעה בפרויקט בתחילת התכנון, מתוך הנחה שתמיד תהיה חריגה קלה, אך זה יהיה במסגרת ה20% וכך למעשה לא תהיה חריגה ריאלית. לכן תהליך התכנון הוא קריטי כל כך".

אם כך, איך מתכננים נכון פרוייקט?

"לאחר השלב הקריטי של הגדרת התקציב, ממלאים שאלון שנקרא ''פרוגרמה'' - מסמך מסודר שאמורים לקבל מאדריכל או מהנדסאי אדריכלות. המסמך ממקד את הלקוח בצרכים וברצונות שלו ומאפשר לאדריכל לתכנן בצורה מדוייקת מאוד ומותאמת אישית את הפרוייקט. לאחר שני השלבים הללו גם הלקוח וגם האדריכל יודעים היטב כיצד לתכנן יחד את הפרויקט".

מהי הגישה נכון להיום בעולם התכנון?

"פעם הגישה הרווחת הייתה להיות מומחה בנישה אחת. היום חייב להיות ורסטילי ולהיות מומחה במגוון תחומים, במקרה של החברה: אדריכלות, הנדסה, אינסטלציה, חשמל. בחברת ''רב בנאים'' מתמחים בכל התחומים על מנת להעניק ללקוחות מעטפת שלמה בתהליך התכנון ובהקמה".

לסיכום - עם רמה כזו של ביצועים קשה להתווכח, אם ברצונכם לעצב או לתכנן דירה חדשה, אל תהססו וצרו קשר עם 'רב בנאים'.

בשיתוף רב בנאים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully