וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סול קיטצ'ן - שלושה תפריטים עם טעמים משגעים

בשיתוף סול קיטצ'ן

6.1.2021 / 15:22

הקונספט המוכר בו שפים פרטיים מגיעים אל בתי הלקוחות ומבשלים עבורם ארוחות מלכים באופן אישי, צבר בישראל פופולאריות עצומה בשנים האחרונות

סול קיטצ'ן. יח"צ,
סול קיטצ'ן/יח"צ

לכבוד השנה החדשה, 2021, במערכת "הנבחרים" ביקשנו לבדוק מי הם השפים הפרטיים המומלצים ביותר. על מנת להצליח במשימה, נעזרנו ב 2,500 קוראים אשר רשומים במערכת, כל אחד מהם קיבל מאיתנו רשימה של 100 שפים מוכרים העוסקים בתחום, מהרשימה הזו הם היו צריכים לבחור את השף ממנו קיבלו שירות ולהעניק לו ציון.

לאחר שקלול של כל התוצאות, מי שהגיע למקום הראשון בפער מרשים במיוחד היה "סול קיטצ'ן" בניהולו של השף טימור אדף, עסק אשר מונה שלושה שפים, כאשר כל אחד מהם מתמחה בסוג מטבח אחר. מפיקה חברת המערכת פגשה את טימור אדף לשיחה אישית, היא התרשמה עמוקות משף צעיר שעושה לעצמו שם מזהיר בעולם הקולינריה המקומי, בזכות יצירתיות שבאה לידי ביטוי בטעמים נהדרים ושירות מקסים.

תחילת הדרך

טימור אדף, בן 25, הוא כוכב עולה בשמי הקולינריה בישראל. נכון להיום את מבלה את זמנו בין שני מטבחים, הוא מכהן כשף הראשי של מסעדת "כולנו" המוכרת באשקלון, ובמקביל הוא הבעלים של "סול קיטצ'ן", עסק מצליח שכולל בתוכו שלושה סוגי מטבחים שונים, בשרי, אסייתי ואיטלקי.

את לימודיו המקצועיים בתחום עשה אדף במכללת השף, לאחר מכן התמחה בסטאז' ייחודי במסעדות מובחרות באיטליה וצרפת. בין היתר הספיק לעבוד במסעדות רטטוי ואטמוספרה.

סול קיטצ'ן. יח"צ,
סול קיטצ'ן/יח"צ

סול קיטצ'ן

על הפעילות של סול קיטצ'ן בשנתיים האחרונות, טימור אדף סיפר לי כאשר נפגשו לשיחה בת שעה. "סול קיטצ'ן מונה שלושה מטבחים שונים, האחד עם תפריט בשרי, השני אסייתי והשלישי איטלקי. לצידי יש עוד שני שפים נוספים, כאשר אני זה שאחראי על התפריט ואוכל איטלקי, האוכל האהוב עליי ביותר. לצידנו יש עוד מספר סו שפים שנותנים לנו יד בהתאם לסדר גודל האירועים".

התפריט האיטלקי המשובח

"לאורך השנים צברתי לא מעט ניסיון בבתי קפה ומסעדות חלביות, גם במהלך הסטאז' שלי באירופה נחשפתי לעולם החלב והגבינות. התאהבתי בעולם הזה, אולם מאחר ואני שומר על כשרות, המטרה שלי היתה להצליח להנגיש את הטעמים החלביים הייחודים בלי הצורך לערבב זאת עם בשרים", סיפר לי אדף.

בדקתי את התפריט האיטלקי וזה פתח לי את התאבון, מדובר בתפריט עשיר במיוחד ממנו ניתן לבחור כעשר מנות לפי סוג וגודל האירוע. מנות ראשונות שכוללות סלטים איטלקיים שלא טעמתי קודם לכן בשום מסעדה איטלקית אחרת בארץ. מנות ביניים חמות כמו פולנטה וריזוטו, ומנות עיקריות שכוללות בין היתר פסטות בעבודת יד ופיצות מקמח איטלקי, כאשר הבצקים יושבים קודם לכן במשך 72 שעות בקירור, והאפייה נעשית בו במקום על ידי טאבון מיוחד.

בנוסף יש מבחר מדליק של קינוחים שעשו לי תאבון רק מלקרוא את השמות וממה הם עשויים. "אחד היתרונות במטבח האיטלקי החלבי שלנו, הוא שאין לנו צורך לעשות שימוש במטבח האישי בבית הלקוח. אנחנו מקימים את המטבח שלנו, מביאים את כל הציוד והחומרים, כך שלאחר הארוחה הכל נשאר מסודר ונקי", ציין בפניי טימור אדף.

סול קיטצ'ן. יח"צ,
סול קיטצ'ן/יח"צ

חוות הדעת של לקוחות

בזמן הפגישה, קשה היה לי שלא להתרשם מהתשוקה המטורפת שיש לאדף בכל הנוגע לאוכל. כבר יצא לי לפגוש ולראיין לא מעט שפים מוכרים בישראל, אבל הדרך בה הוא תיאר בפניי כל מנה שנמצאת בתפריט, הסביר לי על הדקויות בטעמים, ועל הדרך הדקדקנית בה משרת את לקוחותיו, גרמה לי פשוט להתאהב בו תכף ומיד, כאילו היה זה ילד שמתאר את החוויה האישית שלו בחנות ממתקים.

לא רק אני התרשמתי לטובה, ברחבי האינטרנט מצאתי עשרות חוות דעת נוספות מצד לקוחות שנהנו מהשירות של "סול קיטצ'ן", כולם ציינו את השפע במנות, את התפריטים המגוונים והאווירה הקסומה שהם מעניקים.

מחירים

דבר נוסף שהדהים אותי היה המחיר הסופי של ארוחה מלאה ב"סול קיטצ'ן" לעומת נותני שירות אחרים. לאחר בדיקה של עשרות שירותי שף פרטיים, מצאתי הבדלים שבאו לידי ביטוי במאות שקלים לטובת "סול קיטצ'ן, שאלתי את טימור אדף על כך, הוא הסמיק וענה: "אני וחי ונושם את עולם האוכל מגיל צעיר, הוא כל כך חשוב לי, כך שהכסף מבחינתי הוא עניין שולי.

כן, צריך להרוויח, אבל חשוב לי יותר לעשות אווירה טובה, ושיהיה שמח וטעים ללקוחות. לכן לרגע אחד אני לא עושה שימוש בחומרי גלם שהם פחות מהטובים ביותר. בזכות קשרים שיצרתי לאורך השנים, אני מכיר את כל הספקים השונים ומקבל מהם מחירים אטרקטיביים, כך שמי שמרוויחים מזה בסופו של דבר הם הלקוחות שלי".

סול קיטצ'ן. יח"צ,
סול קיטצ'ן/יח"צ

סול קיטצ'ן - בקרוב המסעדה

למדתי כי בימים אלו, טימור אדף עובד על פתיחת מסעדה שתהיה על בסיס הקונספט של שירותי השף הפרטיים שלו. המסעדה תהיה מחולקת לחדרי אירוח VIP, וכל חדר יוכל לבחור לעצמו את סוג התפריט והמטבח אותו רוצה לקבל, איטלקי חלבי, בשרי או אסייתי.

אני כבר לא יכולה לחכות כי המסעדה החדשה באשקלון תפתח את שעריה, אני מבטיחה לעדכן על כך ברגע הראשון שהמטבח יתחיל לעבוד.

ליצירת קשר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף סול קיטצ'ן
  • עוד באותו נושא:
  • שפים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully