וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקליניקה של דוקטור נורה

בשיתוף ד"ר נוה אבו חמד

6.1.2021 / 15:07

דוקטור נורה אבו חמד מכפר קרע לא עוצרת לרגע - רק בת 27 וכבר הספיקה לסיים לימודי רפואה כללית ורפואה אסתטית. היא פותחת לנו את הדלת לקליניקת האסתטיקה שלה בכפר קרע ומספרת על התוכניות להמשך - ויש הרבה

נורה אבו חמד. יח"צ,
ד"ר נורה אבו חמד/יח"צ

דוקטור נורה אבו חמד, שסיימה את לימודי הרפואה בהצלחה, לא מסתפקת במועט ותמיד שואפת ללמוד, לגדול ולהתפתח. כמוה, כך גם הקליניקה שלה בכפר קרע, שמציעה תחת קורת גג אחת עשרות טיפולים שונים שנורה למדה ועדיין לומדת בשנים האחרונות. בקליניקה של נורה אפשר למצוא טיפולי המסת שומן, הקפאת שומן, טיפול בפיגמנטציה, הזרקות ופיסול בחומצה היאלורונית, בוטוקס, פיסול סנטר ואף, הסרת שיער בלייזר וטיפול רפואי קוסמטי באקנה ובצלקות. בנוסף, אפשר למצוא בקליניקה של נורה את כל הטיפולים הקלאסיים המוכרים - טיפולי פנים, טיפולי גוף, קרמים, ערכות לשיער ועוד.

לצד רשימת הטיפולים המכובדת, ד"ר אבו חמד מטפלת גם בבעיות של שיער דליל לגברים ולנשים על ידי טיפול PRP שמתבסס על הזרקת פלזמה לקרקפת. במהלך הטיפול, שמתפרש על 5-6 טיפולים קצרים, הפלזמה, שעשירה בוויטמינים וחלבונים, מוחדרת לאזור השיער הדליל ויוצרת התחדשות תאים שמביאה לחיזוק ועיבוי זקיקי השיער, מה שמעניק לשיער מראה מלא נפח.

נורה אבו חמד. יח"צ,
ד"ר נורה אבו חמד/יח"צ

ד"ר אבו חמד למדה רפואה כללית ועבדה במשך שנתיים בבית החולים הלל יפה בחדרה, שם סיימה את הסטאז' שלה ברפואה. לאחר מכן, למדה רפואת אסתטיקה בתל אביב ובעפולה, והחלום שלה הוא לשלב בין שתי האהבות - קליניקה לאסתטיקה ובמקביל התמחות בבית החולים ברפואת משפחה, אותה תתחיל בחודשים הקרובים.

נורה לא עוצרת לרגע. לאחרונה היא ביקרה בדובאי והשתתפה בכנס אסתטיקה עולמי עם מיטב רופאים מכל העולם, ולומדת בימים אלה את תחום השתלת השיער, במטרה להתחיל בטיפולים כאלה פה בארץ. במקביל היא מתכננת לפתוח עוד עסקים ולפתח מוצרים משלה, בקרוב אפילו קו מוצרים של קרמים מעשה ידיה: "אני אוהבת ללמוד, אני נהנית מהלימודים עצמם ורוצה ללמוד לעשות הכול. אני מתכננת לעשות ליין של קרמים ותכשירים שאני רוקחת, מתכננת לפתוח בקרוב עוד עסק בחו"ל, לומדת לימודי השתלת שיער, מנהלת ומטפלת בקליניקה שלי בכפר קרע, וכמובן חוזרת בקרוב לבית החולים להתחיל את ההתמחות שלי כרופאת משפחה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נורה אבו חמד. יח"צ,
ד"ר נורה אבו חמד/יח"צ

לצד כל העשייה המקצועית שלה, נורה לא מזניחה את הקליניקה ומשקיעה בה את כל מרצה: " אני עובדת עם חומרים איכותיים, מבצעת טיפולים חדשניים שאני כל הזמן ממשיכה ללמוד, מעניקה שירות טוב, אווירה חמה, ותמיד יש מבצעים והטבות - כולם מוזמנים לבקר אותי בקליניקה, גברים ונשים כאחד".

פייסבוק

אינסטגרם

מספר טלפון: 050-3424506

בשיתוף ד"ר נוה אבו חמד
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully