וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלינור אור קוסמטיקס: טיפולים קוסמטיים לבעלות גוון עור כהה

אלינור אור קוסמטיקס

6.1.2021 / 13:50

כל מי שהתמזל מזלה והתברכה בעור שזוף טבעי וכהה יותר, עלולה להיות חשופה ליותר נזקים בעור הפנים. כדי להתמודד עם נזקים אלה, מומלץ לפנות לקוסמטיקאית בעלת הידע המקצועי הנכון שתדע לאבחן ולטפל בסוג עור זה בעזרת החומרים והמכשור המתאים

אלינור אור קוסמטיקס. יח"צ,
אלינור אור קוסמטיקס/יח"צ

ההיגיון אומר לנו שטיפול קוסמטי בעור כהה או שחור אמור להיות זהה לטיפול בעור בהיר, אך המציאות רחוקה מכך. אמנם עור האדם זהה אצל כל אחד מאיתנו, אבל ההבדלים בצבע העור נוצרים מתוך השתקפות של רמות המלנין, יחד עם שינויים ברקמת החיבור מתחת לשכבת הדרמיס בעור וההמוגלובין שנמצא בתוכו, מה שיוצר את ההבדלים בטיפול בין סוגי העור ומצריך ידע מקצועי בתחום הקוסמטיקה והעור כדי להתמודד איתם.

בעור פנים בגוון כהה יותר, כמו למשל אצל בנות העדה האתיופית, ההודית והתימנית, התאים המייצרים את פיגמנט הצבע נמצאים בריכוז גדול יותר ומגיבים לשינויים חיצוניים וסביבתיים, מה שגורם לנשים אלו להימצא בסיכון מוגבר לתסמינים שונים בעור הפנים. הנטייה של סוג עור זה לתסמינים חיצוניים יכולים להתבטא בדרכים שונות כמו פיגמנטציה, אקנה, סרחי עור, כתמי שמש ונקודות כהות גדולות על הפנים והצוואר, שמשווים לעור הפנים מראה עייף ולא אחיד. בנוסף, צבע העור משפיע גם על תגובתו לטיפולים קוסמטיים שונים ומכתיב אפשרויות טיפול ספציפיות. מקרים אלה דורשים גישה ייחודית ושימוש במכשור וחומרים מתאימים, לכן כדאי לפנות אל קוסמטיקאית המתמחה בטיפול בבעיות עור והסרת שיער לנשים וגברים בעלי גוון עור כהה.

הפתרון המושלם עבורכן

הכירו את אלינור אור קוסמטיקס, קוסמטיקאית פרא-רפואית בעלת ניסיון של 14 שנים, המתמחה בשיקום בעיות עור ובהסרת שיער לבנות העדה האתיופית וההודית ולנשים בעלות עור כהה. אל המכון הקוסמטי השקט והאינטימי בלב העיר נתניה מגיעות מכל רחבי הארץ, בו אלינור מעניקה את כל שירותי הקוסמטיקה תוך שימוש בשיטות יעילות עם תוצאות מדהימות.

היא מטפלת במגוון רחב של לקוחות עם בעיות עור קשות, אחד מהם הוא נאור צגאי, דיג'יי מפורסם בן העדה האתיופית שהגיע דרך בת דודתו, אורטל צגאי, שעברה גם היא מהפך קוסמטי בעור הפנים והוכתרה על ידי אלינור כסיפור הצלחה יוצא דופן.

בזכות הניסיון והידע הרב שצברה עם השנים, אלינור יודעת לאבחן ולהעריך מצבי עור מסוימים המפריעים לנשים בעלות עור כהה, ולהתאים לכל מטופלת תכנית לשיקום העור בשילוב של חומרים ומכשור קוסמטי. "מדובר בסוג עור שמצריך יחס עדין, עין מיומנת וידע מקצועי בהיכרות עם מבנה שכבות העור ובכימיה של חומרי הטיפול. לכן, אני מתאימה ריכוזים ומינונים נכונים של חומרים כימיים ומכשור, המפרקים את התסמינים השונים ומשקמים את מראה ומרקם העור", אומרת אלינור.

אלינור אור קוסמטיקס. יח"צ,
אלינור אור קוסמטיקס/יח"צ

מומחית בתחומה

כדי להגיע לידע המקצועי שצברה, למדה אלינור בארבע אקדמיות שונות לקוסמטיקה במהלך חייה, ובתחילת דרכה ניהלה שלוש קליניקות עצמאיות במרכז הארץ. היא סיימה בהצטיינות באקדמיית GIGI ולימים שימשה כמורה לקוסמטיקה באקדמיית NCC, אבל מצאה את התשוקה דווקא בעבודה המעשית עם מטופלות.

"העבודה כמורה לקוסמטיקה הייתה מהנה ולימדה אותי המון, אבל לא הרגשתי שזה מאתגר אותי. מאוד אהבתי לבצע את העבודה בפועל, כלומר ליישם את כל הידע המקצועי שרכשתי הלכה למעשה. כשהחלטתי לצאת לדרך עצמאית ולפתוח את העסק, הגיעו אליי מטופלות רבות בעלות גוון עור כהה, מה שגרם לי לצבור ניסיון בסוג עור זה ולהתמחות בו. עד היום אני ממשיכה ללמוד בהשתלמויות וקורסים מקצועיים במטרה להכניס חידושים בהתאם לצרכים של הלקוחות שלי, הנהנים מטיפול אישי, מסור ומקצועי", סיפרה אלינור בגאווה.

הסרת שיער לגוון עור כהה

הביקוש להסרת שיער לבעלות גוון עור כהה גבוה מהרגיל, מכיוון שהיא דורשת מכשור מיוחד אותו אפשר למצוא בקליניקה של אלינור. "עד לפני כמה שנים, הסרת שיער בלייזר לעור כהה הייתה מסוכנת ובלתי אפשרית, בשל כוויות ונזקים שהיו נגרמים לעור. עוצמת קרני הלייזר במכשירים מהדור הישן הייתה פשוט גבוהה מדי ופוגמת במטופלים עם עור כהה. היום, קיימים מכשירים להסרת שיער לעור כהה, וניתן להתאים את סוג הטיפול לסוג העור והשיער", סיפרה אלינור.

אלינור אור קוסמטיקס. יח"צ,
אלינור אור קוסמטיקס/יח"צ

מכשור חדשני

במטרה לחדש ולתת מענה לכלל צרכי הלקוחות, אלינור משתדלת תמיד להביא את המכשור הקוסמטי הטוב ביותר. אחד מהמכשירים החדשים שהגיעו לקליניקה שלה הוא "טכנו-ביוטי", מכשיר להמסת שומן והצרת היקפים, העובד על הקפאת השומנים, מיצוק העור והרמתו. כך שאם רוצים לשלב טיפול פנים יחד עם טיפול בגוף ניתן לעשות זאת ללא בעיה. בנוסף, אלינור התחדשה לאחרונה במכשיר שהגיע מגרמניה בשם "פלזמה", שמשמש כתחליף להרמות עפעפיים, פנים וגוף. הרמת העור נעשית באמצעות מחט שעובדת על אידוי ונידוף המים של הפלזמה בנוזל התא, ובעבודה נקודתית העור מתכווץ בתליך הריפוי ונוצרת ההרמה. "כשמשלבים בין השניים אפשר להגיע לתוצאות מושלמות", אמרה.

לסיכום, אם אתן בעלות גוון עור כהה ומרגישות שעדיין לא מצאתן את הקוסמטיקאית שתיתן מענה לבעיות עור הפנים שלכן, מומלץ להגיע לאלינור עור, המנוסה באבחון וטיפול בעור כהה ותעניק לכן חוויה אישית יוצאת דופן.

כתובת: לבונטין 40, נתניה

טלפון: 050-6995686

פייסבוק

אינסטגרם

אלינור אור קוסמטיקס
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully