וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CONTRAST - המקום השלם לעיצוב

בשיתוף קונטרסט

6.1.2021 / 13:29

היום כולם כבר יודעים שמה שהופך כל דירה פשוטה לבית שכיף לחזור אליו בסוף היום זה הריהוט והאבזור שאיתו אנו בוחרים לעצב. כדי למצוא את המקום הייחודי שיעניק לכם את ההשראה לעיצוב הבית, ביקרנו בחנות הוותיקה והמוכרת שמהווה בית למעצבים ואדריכלים בארץ

קונטרסט. SITS,
קונטרסט/SITS

בין אם אתם צריכים לרהט דירה חדשה ובין אם בא לכם רמונט כללי לסלון המוכר, חשוב למצוא את המקום הנכון שיציע מגוון רחב של ריהוט מעוצב ואביזרים מרהיבים בסגנונות שונים שיעזרו לכם להגשים את החזון העיצובי. אז אם עוד לא הכרתם את החנות לריהוט ואביזרי הבית הכי מיוחדת ואיכותית שקיימת בנוף העיצוב הישראלי, זה הזמן.

הכירו את "קונטרסט", אולם תצוגה ייחודי לעיצוב הבית המתמחה בייבוא של רהיטים מעוצבים וכלי נוי לבית ולגן בסגנון יוקרתי ומלא בסטייל. החנות מציעה מבחר עצום של פריטים באיכות מצוינת ובסגנונות עיצוב שונים, ונותנת מענה לכלל הריהוט והאביזרים הנדרשים לעיצוב הבית - החל ממיטה ומזרון ועד לספה ופינת אוכל. אל החנות מגיעים לקוחות מכל רחבי הארץ ששמעו על המקום המיוחד, ואין מעצב פנים או אדריכל שלא מכיר אותה.

אורבני, סקנדינבי או בוהו-שיק? רק תבחרו

"קונטרסט" מייצגת את המותגים המובילים לעיצוב הבית באירופה SITS & WOAK, מה שנותן לה את חותמת האיכות. "בזכות שיתופי פעולה עם מיטב האדריכלים, הקבלנים ומעצבים של בתי מלון, משרדים ומסעדות יש לנו כוח קנייה אדיר שמאפשר לנו לייבא לארץ ריהוט מעוצב וייחודי במחיר נגיש ומתאים לכל פרויקט שלא תוכלו למצוא בשום חנות אחרת בארץ", סיפר רפי יום-טוב הסמנכ"ל של החברה.

"קונטרסט" ממשיכה להתחדש ולהישאר עדכנית בכל הטרנדים החמים בעולם עיצוב הפנים, כדי לשפר את היכולות ולהגדיל את ההיצע עבורכם. החנות מתחדשת בסחורה חדשה בקצב מסחרר, כך שבין אם אתם רוצים לעצב את הבית בסגנון אורבני, סקנדינבי או בוהו-שיק, אין דבר שלא תוכלו למצוא בחנות שיעזור לכם להשלים את מראה הבית, והכל בהתאם לטרנדים הכי חמים בעולם העיצוב שיתאימו לכל סגנון, בין אם הוא קלאסי ועל זמני ובין אם הוא טרנדי ומגניב.

קונטרסט. יח"צ,
קונטרסט/יח"צ

לא עוד סתם חנות

אין ספק ש"קונטרסט" זו יותר מסתם חנות לעיצוב הבית, מדובר בהיכל עיצוב מרהיב ומלא סטייל. את תצוגת הריהוט ואביזרי הבית המרשימה תוכלו לראות באולם תצוגה הבנוי בצורה מעגלית ומחולק לפי תצוגות ריהוט שונות כגון אביזרים לעיצוב בסגנון אורבני, חצר מיוחדת עם ריהוט גן, תצוגה לריהוט חדרי ישיבות ומשרדים ועוד. למרות גודלה של החנות, אפשר לומר שהיא אינטימית ומסודרת למופת, וההתמצאות בה קלה. כך שאם אתם מחפשים פריט מיוחד למרפסת או רוצים לרהט מחדש את כל הסלון, תוכלו לטייל במקום, להסתובב בין המחלקות השונות (ממש כמו באיקאה) ולמצוא מגוון רחב של מוצרי ריהוט ואביזרים מיוחדים שימלאו אתכם בהשראה ויעזרו לכם להפוך את ביתכם לבית מעוצב, יוקרתי ומפנק. בנוסף, תוכלו למצוא במקום בית קפה קטן ללא עלות לנוחותכם ומקום מפגש ללקוח/מעצב לפגישות אינטימיות.

לקנות מהמומחים

אם לא הצלחתם להרשות לעצמכם לשכור את שירותיו של מעצב פנים, צוות העובדים של "קונטרסט" ישמח לסייע לכם בכל שאלה עיצובית. כל עובדי ונציגי החנות הם מעצבים ואדריכלים שחתומים על כמה פרויקטים גדולים בארץ ובעולם, כך שיכולים להעניק לכם את הייעוץ המקצועי והמדויק ביותר עבורכם. "נציגי החנות ישמחו לשבת איתכם, להקשיב לצרכים ולהעדפות שלכם בעיצוב הבית ולהוציא סקיצות והדמיות של הריהוט המעוצב כדי שתוכלו לקבל תמונה ברורה יותר של תכנית העיצוב", סיפר.

שירות לפני הכל

"קונטרסט" מתחייבת להעניק לכם שירות מקצועי ולתת את המענה הטוב ביותר. "אנחנו מאמינים בשירות לפני הכל, גם בחוויית הלקוח וגם בבחירת המוצרים. חשובה לנו האנושיות מול הלקוח, אנחנו רוצים שאנשים יצאו מהחנות מרוצים וירגישו שיש על מי לסמוך. כך שגם במקרה של תקלות או טעויות אנחנו נותנים מענה מהיר ומספק לכל הדעות. בזכות כך שאנחנו עובדים מתוך אהבה לתחום ומאמינים כי ההצלחה היא משותפת, אנחנו מתנהלים בצורה משפחתית ונעימה, ושואפים לשדר את זה גם ללקוחות".

קונטרסט. אורית אלפסי,
קונטרסט/אורית אלפסי

להגשים חלום עיצובי

"קונטרסט" מוסיפה לעצב עבורכם אביזרים משלימים לעיצוב הבית. למעשה, זוכרים את הפסל הקטן של הבולדוג עם המשקפיים שכיכב על מזנוני הטלויזיה של כולנו בשנה האחרונה? אז כן, מדובר בעיצוב מקורי של החנות. אחד מהעיצובים הייחודיים שנכללים בריהוט המעוצב שלה הוא אריחי "טראצו", אריחי ריצוף משויפים העשויים מבטון לבן וחצץ בפיגמנטים שונים.

"החלטנו לקחת את האריחים הקלאסיים שנמצאים בכל בית ולשדרג אותם באמצעות שילוב בתוך ריהוט ברזל כגון ספריות, קונסולות, שולחנות, נשכנים (שולחן קפה קטן לצד הספה), חלונות בלגיים, דלתות ועוד". עוד אלמנט עיצוב טרנדי שניתן ליצור בהתאמה אישית היא משרביה, אלמנט סבכה אדריכלי המשמשת בפתחי מבנה, חלונות או קירות ויוצרת הבדלה בין פנים הבית לחוץ, כך שתתאפשר כניסת אוויר ואור אל הבית.

ואם כל זה לא מספיק, "קונטרסט" מציעה לכם לעצב את הריהוט שלכם בהתאמה אישית. בחנות תוכלו למצוא מסגריית אומן גדולה שתאפשר לכם להגשים כל רעיון או חלום עיצובי שנפשכם חשקה בו מתוך תמונה שאתם תביאו. כן, קראתם נכון - צוות "קונטרסט" ישמחו לייצר עבורכם ריהוט בהתאמה אישית לפי תמונות שראיתם באינטרנט או אצל חברים במחיר נגיש ובעיצוב ייחודי ויוקרתי. מרמת הרגליים ועד לרמת נוחות הספוג, הגימורים יכולים להשתנות והכל בהתאם לבחירתכם והעדפותיכם.

כתובת: דרך קיבוץ גלויות 49, תל אביב-יפו

בקרוב יפתח סניף חדש במתחםDesign City בירושלים

אתר

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף קונטרסט
  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully