וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להזמין מוביל? זה כל כך 2020 - Taxi Truck הדור הבא של ההובלות בישראל

בשיתוף Taxi Truck

6.1.2021 / 11:25

תשכחו את כל מה שידעתם עד היום על מעבר דירה. מהיום כבר לא תצטרכו לשלם הון תועפות על הובלה, לא יתחשבנו איתכם על איזו קומה מדובר והאם יש מעלית. מערכת הנבחרים גאה להציג: ,Taxi Truck הפתרון האולטימטיבי, נוח וזול לכל מעבר, קטן וגדול

Taxi Truck. יח"צ,
Taxi Truck/יח"צ

בשנה החולפת אלפי בתי אב בישראל עברו דירה, או העבירו ציוד מסוים בקלות ובמחירים זולים, בזכות השירות של Taxi Truck. עסק חדש שנבנה על בסיס שיטה אמריקאית ועשה מהפכה בתחום גם בארצנו הקטנטונת.

מי שעומד מאחורי העסק היצירתי הוא אבי טל, בן 41 מתל אביב. בתחילת דרכו לפני למעלה מעשור, הוא החל לעבוד בתחום ההובלות באופן עצמאי, אך למרות שהצליח בגדול, החליט לשנות גישה ואת התחום כולו, על כך הוא סיפר לנו: "התחלתי לעבוד כמוביל בשנת 2010, עבדתי כשנה אחת בלבד והבנתי שזה לא בשבילי. מדובר בעבודה שוחקת, לא פשוטה, תכף ומיד הרגשתי כאבים בגב ובברכיים. אומנם הרווחתי כסף מצויין, אבל מיד ידעתי כי אני חייב לשנות את דפוס הפעולה, אחרת לא אחזיק מעמד.

Taxi Truck. יח"צ,
Taxi Truck/יח"צ

"בגלל שהלך לי טוב, מצאתי את עצמי עם צי של 12 משאיות, ואז עלה לי הרעיון, להשכיר אותן לכל מי שמבקש לעבור דירה או להעביר חפץ מסויים. כך שבמקום להוציא אלפי שקלים על הובלה, בניתי שיטה של "עשה זאת בעצמך", בו כל אחד יכול היה להשכיר את המשאית ולהעביר את הדברים באופן עצמאי ולחסוך לעצמו בעלויות".

תוך כדי משבר הקורונה, אבי טל שדרג את השירות כולו, כאשר תוך זמן קצר איגד תחתיו עוד 150 בעלי משאיות, טנדרים ורכבים מסחריים, את כולם הוא מפעיל כיום בכל רחבי הארץ:

"העמדתי מספר אופציות לבחירה עבור כל מי שצריך להעביר דירה או חפצים אישיים. זה תפס נהדר בכל עבר, בעיקר עבור מי שזקוקים להובלות עצמאיות של פריטים שנרכשו דרך אתרי יד 2, פשפשוק, אגורה ופה לאוזן, סטודנטים, זוגות צעירים וחיילים בודדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
Taxi Truck. יח"צ,
Taxi Truck/יח"צ

"האופציה הראשונה היא להשכיר את אחד מהרכבים לפי שעה ביחד עם נהג, ממש כמו נהג מונית, רק עם משאית. כך שכל שההובלה עצמה יכולה להיעשות באופן עצמאי, בעזרת חברים, בני משפחה וכד'. הנהג עצמו דואג לסדר את הרכב כמו שצריך, מבחינת בטיחות והגנה על הפריטים.

"האופציה השנייה היא להשכיר את הרכב עם הנהג שיכול לשמש גם כסבל לכל דבר. אופציה שלישית היא לבצע הובלה שיתופית, לעשות כמה העברות במכה אחת, זה סופר משתלם מאחר וחוסך לכל אחד יותר מ 25% במחיר הסופי", הסביר אבי טל.


בכל הנוגע להעברה של מספר חפצים בודדים מדובר בחסכון מטורף, המחירון של Taxi Truck מראה כך:

רכב מסוג יונדאי איי - מחיר השכרה לשעה: 99 שקלים.
רכב מסוג פיאט דוקאטו קצר - מחיר השכרה לשעה: 135 שקלים.
רכב מסוג פיאט דוקאטו ארוך - מחיר להשכרה לשעה: 175 שקלים.
רכב מסוג איסוזו די מקס - מחיר להשכרה לשעה: 205 שקלים.


על פי בדיקה שעשינו, החיסכון שניתן לקבל בשירות של Taxi Truck בא לידי ביטוי בחצי מחיר פחות מהובלה רגילה בכל הנוגע לנסיעות ארוכות בין עיר אחת לשנייה.

בכל הנוגע להובלות בתוך העיר עצמה, המחיר הסופי יורד בשני שליש לפחות.

Taxi Truck. יח"צ,
Taxi Truck/יח"צ

כל משאית, טנדר או רכב מסחרי מטעם Taxi Truck מגיע עם עגלת משא לנשיאה קלה, שמיכות לריפוד, חבלים לקשירה, רצ'טים למתיחה ונקודות עגינה ייעודיות לקשירת הציוד.

בנוסף, ישנו ביטוח שינוע שמכסה את הציוד במקרה של תאונה שהתרחשה בזמן ההובלה מנקודה א' לנקודה ב'.

למדנו כי לא רק אנשים פרטיים נהנים מהשירות של ,Taxi Truck אלא מי שעוד נעזרים בהם בימים אלו הם צוותי החוץ של ערוצי הטלוויזיה רשת וקשת. בנוסף, גם נגרים, מסגרים, רפדים, גלריות אומנות, איקאה, יבואנים ויצואנים של סחורות מכל סוג, מאחר והם נותנים מענה לכל תחום, לכל מטרה ובכל מקום.

בנוסף, אבי טל נמצא במגעים מתקדמים עם עיריית תל אביב ומחלקת הסטארט-אפ שלה כדי להנגיש את השירות באופן מיטבי לאוכלוסיית הצעירים של מטרופולין תל אביב מאחר ומדובר בקהל יעד שיכול לעשות שימוש מושלם בשירות הנ"ל, בזכות האפשרות להוביל באופן עצמאי פריט אחד או כמה פריטים ללא כל בעיה פיסית ולחסוך לעצמו בעלויות בצורה חסרת תקדים.

"תחשבו על זה, אם חבר'ה צעירים שעוברים דירה או רוצים להכניס מכונת כביסה, מייבש או ספה וכורסא שהסבתא או אמא ארגנו עבורם, כל מה שהם צריכים לעשות זה להזמין רכב מסחרי מתאים עבורם ולשלם על פי שעת השכרה בלבד.

הרכב מגיע עם נהג שמכוון אותם כיצד להעמיס את הדברים וזהו. בלי כאבי ראש, בלי להוציא מאות ואלפי שקלים מיותרים על שירות שהם יכולים לעשות בעצמם, גם בלי הצורך לשלם למישהו טיפ", הסביר אבי טל בפשטות על השיטה החכמה שהביא לתחום ההובלות המקומי.

מעוניינים לעשות שימוש בשירות החכם והזול של Taxi Truck?

טלפון: 050-9857050

מחירון

Taxi Truck:

וואטסאפ

בשיתוף Taxi Truck
  • עוד באותו נושא:
  • הובלות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully