וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעם של פעם: קונדיטוריית הבוטיק שמשדרגת את המסורת

בשיתוף פרוג'ינו

6.1.2021 / 10:29

בין אם אתם רוצים לשבת על כוס קפה ועוגה, לקנות קינוחים מיוחדים לאירוח חברים או עוגת יום-הולדת, בקונדיטוריית פרוג'ינו המפורסמת ישמחו להציע לכם מגוון מטורף של מאפים כדי שלכם יהיה מתוק על הנשמה. ואם אתם מחפשים טעם ייחודי של פעם, זה המקום בשבילכם

פרוג'ינו. יח"צ,
פרוג'ינו/יח"צ

אם במקרה עברתם מתישהו בטיילת נתניה וזיהיתם את חלון הראווה המפורסם של פרוג'ינו שמציג קינוחים צבעוניים ומגרים, אז אתם יודעים על מה אנחנו מדברים. למי שלא מכיר, פרוג'ינו הוא בית קפה-קונדיטוריה בוטיק מהוותיקים בנתניה, ומהווה חלק משמעותי בנוף המדרחוב של הטיילת.

מדובר במאפייה משפחתית שהוקמה בשנת 1973 עם קליינטורה קבועה שעבורה זה הבית, המקדשת את האפייה המסורתית בטעם של פעם ומפתיעה עם טעמים מיוחדים מהעולם. פרוג'ינו מציעה מגוון עצום של קינוחים, עוגות ומאפים בניחוח אירופי, כשכל המוצרים נאפים יום יום מחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר.

הקונדיטוריה מתמחה בכל סוגי המאפים הקלאסיים מהמטבח ההונגרי, הצרפתי והאיטלקי ומציעה קינוחים עם קצפות ופירות, מאפי חמאה, שטרודל, עוגות יום הולדת, סברינות ועוד, הכל תחת קורת גג אחת. בנוסף, ניתן למצוא מאפים טבעוניים, ללא גלוטן וללא סוכר. במידה ותרצו לשבת על קינוח עם משקה מפנק, תוכלו גם למצוא במקום את כל סוגי הקפה ומילקשייק מיוחדים.

פרוג'ינו. יח"צ,
פרוג'ינו/יח"צ

היסטוריה מתוקה

במהלך 47 שנות פעילות, צברה מאפיית פרוג'ינו מוניטין רב בכל הארץ, ואפילו מהעולם. אין אחד שלא מכיר את הסיפור הקסום על הקונדיטוריה הקטנה בשכונת דורה בנתניה. מדובר בעסק משפחתי שהתחיל בתור כמאפייה קטנה ואותנטית בשכונת עולים והוקם על ידי אלפונסו, אב המשפחה. "מהפעם הראשונה שטעמו את הטעם של פרוג'ינו נשבו בקסמיו של אבא שלי. הוא היה אדם חייכן וטוב לב ואנחנו ממשיכים את דרכו בגאווה", סיפר חי, בנו של אלפונסו וממשיך דרכו בקונדיטוריה.

"אבא שלי אהב אפייה וקונדיטוריה מגיל קטן. בתור ילד, היה עובד בקונדיטוריה הונגרית. הוא המשיך לעסוק בזה במשך כל חייו, ועבד עם כל בתי המלון בנתניה כשהיה אופה עבורם לחמים, עוגות, קינוחים ושטרודל. עם הזמן, הוא החליט להתפתח ורכש את הקונדיטוריה בטיילת של נתניה שהפכה להיות שם דבר בזכות העוגות הטעימות. אני ואחיי גדלנו בפרוג'ינו ובילינו שם את כל הילדות שלנו. עד היום אנחנו זוכרים את עצמנו ישנים על כיסא בקונדיטוריה, עומדים על ארגז חלב ושמים שומשום על מאפים או מכדררים כדורי שוקולד. לצערי, בשנת 2012 אבי חלה ונפטר, ואני ואחיי החלטנו להיות ממשיכי דרכו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פרוג'ינו. יח"צ,
פרוג'ינו/יח"צ

טעם של פעם

כשתטעמו את המאפים והקינוחים של פרוג'ינו תיווכחו לדעת שמדובר בטעם מיוחד ולא סטנדרטי. הייחודיות של הקונדיטוריה היא בעבודת הידיים בסגנון פשוט עם דגש על הטעמים המסורתיים והקלאסיים שמחזיקים שנים על גבי שנים ועוברים מדור לדור. "המטרה שלנו בפרוג'ינו היא להמשיך לייצר את המאפים הקלאסיים של עולם הקונדיטוריה עם הטעמים המיוחדים והאותנטיים, במטרה שגם ילדנו יוכלו להנות מהם ולהעביר אותם הלאה. כך אנחנו מנציחים בגאון את המורשת של אבא שלי, שאהב בכל ליבו את הקונדיטוריה".

משדרגים את המסורת

בנוסף למאפים המסורתיים, פרוג'ינו מאפשרת לעצמה לשדרג את המסורת ולהציע שפע שלא רואים בשום קונדיטוריה אחרת. חי בוחר להנציח את הזיכרון של אביו ומקפיד לעדכן אותו עם מגוון חדש של מאפים בסטייל מודרני. הוא מציע מאפים כמו דונאטס וקאפקייקס גדולים, צבעוניים ומוגזמים בהשראת השפע של הקונדיטוריה בארצות-הברית. "גודל המנות שלנו הוא מאוד לא שגרתי. המנות גדולות ומוגזמות בגדלים של פעם, כך שניתן לחלוק כל מנה עם 2-3 אנשים. אנחנו נצמדים לעולם הקלאסי ולייחודיות של פעם, אך עם זאת ערים לכל החידושים בתחום ולא מתפשרים על הטעם".

פרוג'ינו. יח"צ,
פרוג'ינו/יח"צ

אין סוף שבוע בלי פרוג'ינו

במהלך סופי השבוע החגיגה בפרוג'ינו גדולה כפליים ולקוחות רבים נוהרים לקונדיטוריה המוכרת, בעיקר כדי להנות מהחלות המסורתיות שנאפות באפייה ביתית עם תנורי אבן. בנוסף, פרוג'ינו הופכת את הקינוחים האישיים למנות גדולות יותר כדי שיתאימו לאווירה המשפחתית של סוף השבוע, ומציעה מאפים עשירים כמו עוגות קראנץ', עוגות בחושות, טארט, עוגות משפחתיות, פבלובה גדולה עם תותים ופירות יער ועוד.

בימים אלו, חי וצוות פרוג'ינו פותחים חנות תצוגה חדשה ומטורפת במטרה להטביע את החותם בעולם הקינוחים הקלאסיים ולהיות המובילים בתחום. החנות תציג את כל המבחר הרחב והמוכר של הקונדיטוריה ותציע קפה, כריכים ומאפים - כל מה שאתם צריכים כדי לפתוח את הבוקר בחיוך.

אם אין באפשרותכם להגיע, פרוג'ינו מציעה שירות משלוחים עד הבית עם אפליקציית Wolt, כך שלכם נותר רק להזמין!

כתובת: הרצל 4, נתניה

טלפון: 052-566-3113 | 077-782-2311

מייל: hai.perugino@gmail.com

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף פרוג'ינו
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully