וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיא הלל - הכירו את מי שמתקן אנשים

בשיתוף שגיא הלל

4.2.2021 / 15:16

במטרה לעשות סוף לכאבים, רבים פונים אל השיטות המקובלות, כמו דיקור סיני ושימוש בתכשירים . לאחר תקופה קצרה מתום הטיפולים הכאבים שבים ומכים בעוצמה. את שגיא הלל, מומחה לשיקום הגוף, העובדה הזו תסכלה עד מאוד והוא החליט לחקור את השיטות המקובלות ברפואה המשלימה

שגיא הלל, bodyrestart/אולפן הנבחרים

הדיקור סיני נחשב לטיפול המשלים הנפוץ ביותר בישראל ולפי נתונים הוא מהווה בין 30-45% מסך טיפולי הרפואה המשלימה הניתנים במסגרות השונות, דרך קופות החולים, באופן פרטי ועוד.
אולם רבים מהמטופלים בשיטה הפופולרית הזו העידו כי הכאב פחת או נעלם בזכות הטיפול, אך שב לאחר מספר חודשים.

את שגיא הלל, מומחה לשיקום הגוף, העובדה הזו תיסכלה עד מאוד והוא החליט לחקור לתוככי השיטה הזו ואחרות ברפואה המשלימה.
לאחר תקופה של לימודים בארץ ובסין, מחקר ועבודה מעשית בשטח, הוא פיתח שיטת טיפול יעילה בצורה בלתי רגילה, שמוכיחה את עצמה פעם אחר פעם על אלפי מטופלים!
שגיא והצוות שלו מטפלים במאות מטופלים בכל שבוע בקליניקות שלו ברחוב הורביץ 46 בגדרה וברחוב הרצל 75 ברמת גן, בבניין אואזיס.

זהו סיפורו של מי שמתקן אנשים:

מיד לאחר שחרורו מהצבא, בשנת 1996, שגיא למד את הרפואה הסינית בישראל, הוא היה בן המחזור הראשון בארץ לעיסוי שנקרא טווינא, שיטה אשר מתבססת על טכניקות עיסוי שונות ואף נסע במיוחד לסין כדי ללמוד לעומק את השיטה מהמומחים הגדולים בעולם.
בין היתר התמחה בטיפול מחטים עם חשמל, עבד עם כוסות רוח, הקזות דם ועוד, אולם לאחר מספר שנים הבין כי משהו לא פועל כמו שצריך, על כך הוא הסביר:

"למדתי את כל שיטות הטיפול הסיני הרגיל, אבל היה לי קשה מאוד כאשר מטופלים שלי אמרו לי שזה עוזר אבל בסופו של דבר, הבעיה או הכאב חוזרים.
הייתי מזמין אותם לעוד מספר טיפולים ומקווה שהזמן יעשה את שלו, אבל ברגע שזה לא השנתה וההשפעה הטיפולית שאני מעביר היא זמנית בלבד שאלתי את עצמי ביושר, מה בדיוק אני עושה?
אז נזכרתי בכלל יסוד חשוב בחיים, כדי לפתור בעיה כמו שצריך אי אפשר להסתפק בהעלמת הסימפטום של הבעיה אלא כדאי וצריך לחפש את השורשים שלה.
לכן בניתי שיטת טיפול שהשורש שלה מבוסס על זרימה חלקה של האנרגיות בגוף, של זרימת הדם, אנרגיה חשמלית ואנרגיה כימית".

התובנות שגיבש והוציא לפועל עשו מהפכה של ממש בתחום הטיפול האישי בישראל.
חוות הדעת של מטופלים מפרגנות לו מכל עבר, גיל ש. כתב באחד מאתרי האינטרנט:
"מדהים, אחרי שנים של כאבים, אינספור רופאים, שגיא ברגע עזר ושיפר את המצב בצורה דרסטית, אני ממליץ מאוד".

אורן כ. כתב ביקורת בעמוד הפייסבוק שלו:
"שגיא פשוט מדהים ולא מוותר עד שמצליח!
הוא זיהה את הבעיה שלי לאחר מבט אחד, זאת בניגוד לרופא המשפחה שלא זיהה במשך חודש ולאורתופד שלא ממש הראה אכפתיות.

לאחר טיפול אחד עברתי ממצב בו לא יכולתי לזוז, בקושי יושב, לא מסוגל לנהוג בחזרה לתפקוד מלא.
משכחי כאבים וכל דבר אחר לא הפחיתו את הכאב, אבל אחרי שישה טיפולים אצל שגיא הרוב המוחלט של הכאבים שלי חלפו וכמעט חזרתי לעצמי לחלוטין.
שגיא משרה בטחון ונותן הרגשה שיעמוד לצדך לאורך כל הדרך וההומור שלו מוסיף גוון כיפי למפגשי הטיפול, אני שמח שיש אנשים כמותו בעולם וממליץ עליו ב 100%".
הבעיות ששגיא מטפל בהן מגוונות ביותר, כל סוגי הבעיות האורטופדיות, כאבי גב וצוואר מכל הסוגים, פריצות דיסק ומפרקי ירך, כאבי ברכיים, אסתמה, פציעות ספורט, בעיות קיבה ומעיים, כאבי ראש ומיגרנות, דורבן ועוד.

על הבעיות שלא נוגע בהן הוא סיפר:
"אני לא מתעסק בשיתוקים, כל מה שעצבי ומגיע מהמוח אני לא יכול לתקן. אני גם לא מתעסק עם תזונה, זה לא המקצוע שלי, אני לא יכול ולא רוצה לקבוע לאחרים מה כדאי ומה לא לאכול, זו לא הנישה שלי וגם לא בעיות עור.

אני יודע מה ההתמחות שלי והבנתי שהכל בסופו של דבר הוא עניין של זרימה חלקה של אנרגיה וחמצן לכל הגוף. ברגע שאין חמצון בשריר וברקמות השונות מתחילה להיווצר דלקת, זו גורמת ללחץ על עצב או חוליות ומשם מגיע הכאב ואת זה אני יודע לפתור.

רפלקסולוגיה, כירופרקטיקה וכל הדברים האחרים, הם נחמדים ובאופן טבעי כאשר משחררים לחץ מהעצב יש תחושת הקלה, בדיוק כמו מיגרנות, אבל בסופו של דבר תהיה זו הקלה רגעית.
בטיפולים אני מזרים את הדם ומוציא את הדלקת מאיזור הכאב. משם מתחיל תהליך הריפוי. הגוף הוא מערכת הרמונית מושלמת שיודעת לשקם את עצמה, לאחות שברים, לבנות רקמות שנפגעו, לאזן מערכות שיצאו מאיזון וכו'. בטיפולים שלי אני מעודד את הגוף להתחיל בתהליך הריפוי".
"בן אדם לא צריך לסבול, חד וחלק. ואני שם כדי לעזור לכל מי שסובל במשך שנים מכאבים חוזרים ונשנים וניסה כבר את כל השיטות ומשכחי הכאבים".

בקליניקות של שגיא מעניקים טיפול לכל הגילאים, החל מתינוקות, נשים בהריון ועד לקשישים.
משך כל טיפול הוא כחצי שעה, הוא נעשה בלבוש מלא כאשר כבר בטיפול הרביעי, רוב המטופלים חשים הקלה משמעותית של עד 80% מהכאב ממנו סבלו.

בימים אלו שגיא מלווה ומדריך מספר מטפלים מקצועיים נוספים לצידו על מנת שיוכל לעמוד בקצב המטופלים שמבקשים להעזר בשיטה הייחודית שפיתח.

מעבר ללקוחות פרטיים שגיא הוא הספונסר של הפועל ברנר בכדורסל לקבוצות הילדים ונוער. הוא מטפל בספורטאים מקצועיים נוספים כולל קבוצות אופניים, ריצה וטריאתלון.
הקליניקה עובדת עם ביטוחי הבריאות הפרטיים השונים.

בשיתוף שגיא הלל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully