וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם חדוי פאות יוקרה הביטחון העצמי חזק מתמיד

בשיתוף חדוי פאות יוקרה

5.1.2021 / 16:56

פאות לנשים עשויות משיער טבעי, בתולי, מעובד וסינטטי, כאשר ההבדלים בין הפאות, טמונים באיכויות השיער. צוות הנבחרים החליט לבחון את הנושא לעומק ולהגיש לכן את המקום הטוב ביותר למצוא בו את הפאה עליה חלמתן

חדוי פאות. יח"צ,
חדוי פאות יוקרה/יח"צ

נשים רבות בציבור בישראל זקוקות לסוגים שונים של פאות, החל מנשים חרדיות, נשים שזקוקות לפאות רפואיות, פאות לנשים חולות סרטן, או לחלופין, פאות יוקרה לנשים, שתפקידן לשדרג את החזות.

כל בנייה של פאה נעשית בכדי להגיע למקסימום נוחות ועדינות על הראש על מנת לאפשר ללקוחה לעבור את התהליך הזה מבלי לפגוע בדימוי העצמי והסתכלות החברה עליהן. ב"חדוי פאות יוקרה", בבעלותה של חדוי ביטון תזכי להתאמה מדויקת למידות הראש, למשחקי הגוונים ולעיצוב הפאה שתרצי בצורה שהכי תחמיא לך.

אין סוף ליופי וכך גם לסגנונות ולעיצובים הלא נגמרים של הפאות היפייפיות של חדוי, אשר באופן קבוע ותדיר מתווספים אליהם דגמים חדשים ועדכניים שמתאימים לפי צו האופנה וכמובן לפי נוחות איכות וסגנון. הפאות של חדוי מיוצרות באיכות הגבוהה ביותר ובעלות שיער רך ונעים שקיים אשר עומד בנזקי העיצוב ונשאר בריא ובעל מראה יפיפיה לאורך מספר רב של שנים.

חדוי פאות. יח"צ,
חדוי פאות יוקרה/יח"צ

חשוב לציין כי ישנם הבדלים משמעותיים בין פאות סטנדרטיות לפאות יוקרה. הסטנדרטיות הן פאות המיוצרות משיער פחות איכותי, שיער זול בדרך כלל, ומחזיקות מעמד במשך פחות זמן. פאות יוקרתיות, לעומת זאת, הן פאות העשויות משיער בתולי איכותי ביותר (שיער של ילדות), אשר עיצובו מוקפד, ולכן הן מתאימות בעיקר לימים מיוחדים או לאירועים חשובים, אך מה תגיד אשה שעבורה כל יום הוא חשוב? כאן חדוי נכנסת לתמונה.

בזכות חומרי הגלם מהם הן עשויות, פאות יוקרה הן איכותיות במיוחד. פאות אלה עוברות תהליך ייבוש טבעי ולהבדיל מפאות סטנדרטיות, אינן מצופות בחומרים כימיים. כל אלה מעניקים לפאות שתי תכונות חשובות שמצדיקות את מחירן: מראה טבעי יפהפה ועמידות לאורך זמן. בנוסף, בזכות איכותן ועמידותן, התחזוקה של פאות יוקרה היא מינימלית ויחד עם תחזוקה נכונה, פאות אלה יכולות להחזיק מעמד גם עשור.

בשיחה שערכנו עם חדוי ביטון, אשר פתחה את העסק לפני עשור, היא תיארה עבורנו את תהליך הרכישה: "לכל אחת יש את החשקים והרצונות שלה. למישהי אחת פנטזיה עם רצון לשנות מראה ולאחרת זה פחות חשוב. נשות הצוות שלי בחנות עוזרות לכל אחת. יש נשים אשר מגיעות עם תמונות מסוימות אבל כאשר הן מודדות יש הבנה שהפאה לא מתאימה למבנה הפנים ומומלץ לשנות אותה. אנחנו יותר מכוונת את הנשים למה שבאמת מתאים להן''.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
חדוי פאות. יח"צ,
חדוי פאות יוקרה/יח"צ

איך זה בא לידי ביטוי?

"במקרים של חולות סרטן, אנחנו מביאות את המראה של הלקוחה, כמו שהשיער שלה היה. אנו רוצים שהיא תרגיש בטוח ולא משהו שונה או מוזר על הראש. המטרה שלי היא שיהיה ללקוחה ביטחון לצאת מהבית, עם אותו מראה שהיא רגילה אליו. הפאות שלנו טבעיות, יש להן מראה של צמיחה טבעית ואנשים בחוץ לא ממש מבדילים אם זאת פאה או לא, הדבר מעניק ביטחון מלא לכל אשה".

חלק מהתפירה נעשית בסין כאשר השיער מיובא מרוסיה, אוקראינה וברזיל. מדובר בשיער משי בתולי כשלאחר המדידות מול הלקוחה, מיד נשות הצוות של חדוי מתחיל בתהליך הייצור, כאשר תוך חודש וחצי עד שלושה חודשים הפאה מוכנה. לאחרונה, בעקבות הקורונה, לקוחות רבות מבצעות הזמנות דרך שיחות וידאו, אפילו כאלה מחו''ל כמו מניו יורק או לונדון. חדוי מדריכה אותן איך לקבל מהן מידות מדויקות, הן מזמינות דגם מסוים וההזמנה מתבצעת.

פרט לפאות, החנות עוסקת גם בתוספות שיער, שפונות לקהל החילוני. ''אנחנו זמינות לייעוץ בכל נושא, אם בנות רוצות להבין בתחום יותר לעומק. השירות הוא הנושא הכי חשוב מבחינתי, אין דבר כזה שלקוחה תהיה לא מרוצה. זה לא משהו שקורה אצלנו, כל אחת תצא מהחנות כשהיא מרוצה. זה דבר שהוא מאד חשוב לנו". אמרה חדוי וסיכמה את פני הדברים: "בעתיד אני חולמת לפתוח סניף בירושלים ולאחר מכן עוד אחד בניו יורק".

אתן מוזמנות להיכנס לאינסטגרם של חדוי ולקבל טעימה קטנה ממגוון הפאות שברשותה. בהגעה לפגישה באחד מסניפיה (בני ברק או צפת) תוכלי למדוד ולראות בעצמך מה הכי מושך אותך ומתאים לך כמו כפפה ליד.

טל: 03-6403191

זבוטיסקי 36 בני ברק

ירושלים 106, צפת

מייל: chedvib@gmail.com

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף חדוי פאות יוקרה
  • עוד באותו נושא:
  • פאות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully