וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם טרייבר הפך את החלום למקצוע

בשיתוף נועם טרייבר

5.1.2021 / 16:40

בעלי עסקים? יוצרי תוכן? בלוגרים? קולנוענים? צילום הווידאו הפך בשנים האחרונות לכלי האולטימטיבי ביותר לביטוי יצירתי אותנטי ועכשווי - בעזרת קורס צילום ועריכת הוידאו של נועם טרייבר תמנפו אתכם קדימה

נועם טרייבר. יח"צ,
נועם טרייבר/יח"צ

לבני נוער ומקצוענים כאחד. הפופולאריות של מדיום זה הביאה את הצורך להבנה ושליטה בתחום על מגוון כליו ואפשרויותיו. ואכן, עם כניסת העידן הדיגיטלי ושילוב יכולות וידאו במצלמות סטילס ומצלמות המכשירים הניידים, לצד הצמיחה חסרת המעצורים של הפלטפורמות השיתופיות ברשת האינטרנט, צילום ועריכת וידיאו תפסו מקום מכובד מאד לצד צילום הסטילס המסורתי.

העובדה כי בימים אלו, צילומי הוידאו הם מדיום יצירתי בכל הקשור לצילום חדשותי ותיעודי, הביאו לכך שעוד ועוד אנשים מתעניינים בתחום. צוות הנבחרים סקר לאחרונה מגוון רחב של קורסים בתחום, זאת לאחר שאלות רבות שהגיעו בנושא אל שולחן המערכת. הבדיקה לא הייתה פשוטה מאחר והתמקדנו במספר רב של היבטים, אך אל המסקנה הסופית הגענו בסופו של דבר: קורס הצילום ועריכת הוידאו של נועם טרייבר ילווה אתכם מהרגע הראשון ועד האחרון.

הקורס של נועם טרייבר כולל מעל 140 שיעורים מעמיקים ותכנים עדכניים שמתחדשים מדי חודש. בבדיקה שערכנו מצאנו כי הוא מלמד מא' עד ת' את כל נושא הצילום ועריכת הוידאו, כאשר הוא כולל שלבים רבים ואנחנו ניגע בעיקריים, החל משלב טרום ההפקה הכולל תכנון, מה עושים לפני שניגשים לצילום, כתיבת תסריט, מחשבה על סיפור, קונספט, הבנת קהל היעד ועד השחקנים והלוקיישנים.

לאחר מכן הקורס עובר לעקרונות הצילום. התרשמנו כי גם אם למישהו יש אפס ניסיון בתחום, נועם מסביר את הכול, החל מצילומים בנייד, מצלמות מקצועיות, הגדרות אונביסרליות ועוד. נועם מלמד גם איך לעמוד מול מצלמה, כיצד לעשות בה שימוש, מיקום אובייקטים מצולמים, פסיכולוגיה ואומנות מאחורי הצילום, אשר תעניק חוויה לצופה.

בשלב הבא של הקורס צללנו ביחד עם נועם לנושאים טכניים: שימוש בתאורה, אפקטים, רחפנים וחצובות. שלב נוסף בקורס הוא העריכה בו נועם מלמד על יסודות, כותרות, אפקטים מיוחדים, תיקוני צבע וכדומה.

לאחר מכן, עבור התלמידים שלו, מעניק נועם שלוש אפשרויות: עריכה, צילום או הקורס המלא שהוא צילום, עריכה ובונוסים אשר כוללים הצטרפות לקבוצת פייסבוק ו-ווטאסאפ עם כל התלמידים, דבר אשר מסייע בשיתופי פעולה של התלמידים, לצד עזרה אחד לשני בעת הצורך. מה עוד? התלמידים שבוחרים באופציה השלישית, שכוללת בונוסים, זוכים גם לשעות של סרטונים מאחורי הקלעים של הפקות שביצע נועם בעבר. בין היתר הוא ילמד את השיטות הטובות ביותר על איך להשיג לקוחות, קליפים ופרסומות.

הקורס של נועם טרייבר מתאים לקהל יעד רחב, מיוצרי תוכן ומשפיענים ברשת, צלמי אירועים, בעלי עסקים קטנים שמוציאים עשרות אלפי ש''ח בשנה על צלמים ועורכים, וכעת הם יכולים, בזכות נועם, לעשות הכל לבד. קהל יעד נוסף הוא אנשי קולנוע או כאלה שרוצים להיכנס לתחום הזה ובקורס הם יקבלו את כל הכלים כדי לקחת רעיון ולהפוך אותו לסיפור, להרכיב צוות הפקה, לביים שחקנים, לנהל הפקה, לצלם ולערוך. בשנה האחרונה גם בלוגרים מטיילים נחשפו לקורס המצליח, הרבה בזכות העובדה שהם קיבלו בו כלים שאפשרו להם לטייל בכל מקום בעולם בלי חשש ממציאת עבודה - הם התפרנסו מתיעוד המסעות שלהם וכדומה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נועם טרייבר. יח"צ,
נועם טרייבר/יח"צ

נועם טרייבר בן ה-23 החל את דרכו בתחום בגיל 12: "תמיד רציתי לדעת איך מצלמים את הסרטים, והתחלתי ללמוד את הנושא''. הוא אמר לנו בשיחה שערכנו עימו. נועם רכש מצלמה פשוטה ועם השנים זה התקדם, הוא התאהב ברעיון והפך את החלום למציאות. זה החל עם סרטונים מביכים שלא היו מקצועיים ועם הזמן המשיך עד אשר התמקצע.

בשנת 2018 נטל נועם טרייבר חלק בתחרות סרטים קצרים בינל', הוא הגיע למקום השני בקט' אקשן וגם השנה הוא השתתף בה עם הפקה גדולה יותר והחלום שלו הוא להתפתח: "אני אוהב את העבודה ולכן החלטתי לצאת לדרך עם הקורס הזה. בנוסף, טיילתי בעולם שנה וצילמתי את הטיולים שלי. הבנתי שאני מאד אוהב להסביר לאנשים ורואה שיש הרבה מאד ביקוש לזה. כל העסקים נכנסים לרשתות ולדיגיטל, לכן חשוב לבלוט ולדעת להציג את עצמך בצורה טובה. הוידאו הוא הכלי הטוב ביותר. הוא מושך את הקהל וזה מראה תוצאות, בלי ספק. הרבה עסקים מחפשים לדעת לעשות דברים לבד, עד כדי רמה בסיסית מרשתות ועד פרסומות מקצועיות ובשביל זה אני כאן". סיכם נועם.

בקורס המלא ישנם 142 שיעורים ואורכו כ-18 שעות. בקורס הצילום 70 שיעורים באורך של כ-10 שעות ובקורס עריכת הוידאו 50 שיעורים באורך של כ-8 שעות. יש לציין כי בתקופת הקורונה נועם טרייבר עושה הכל כדי לשמור על הבריאות שלכם ומקפיד לפעול בהתאם להנחיות המשתנות של משרד הבריאות והתו הסגול, לכן מפגשי הקורס יועברו גם באונליין דרך תוכנת zoom . מדובר כאמור בקורס אינטרנטי שמתאים לכל הפלטפורמות, כאשר מומלץ ללמוד דרך המחשב הנייד או הנייח.

לפרטים נוספים לחצו על הלינק ולמדו יחד עם נועם טרייבר לצלם ולערוך וידאו מקצועי.

טל: 0525997775

מייל: trybercourse@gmail.com

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף נועם טרייבר
  • עוד באותו נושא:
  • וידאו
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully