וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Alumex - הדור הבא של מטבחי החוץ

בשיתוף ALUMEX

5.1.2021 / 14:54

סוף סוף ובשעה טובה אפשר להגיד ברוכה הבאה שנת 2021. בחרנו לפתוח את השנה החדשה עם המלצות על עסקים ומוצרים שלדעתנו הולכים לכבוש את המדינה

מטבח בצורת ח להכנות ואירוח במקביל - צולם בקרית מוצקין. אלומקס,
מטבח בצורת ח להכנות ואירוח במקביל - צולם בקרית מוצקין/אלומקס

בישיבת המערכת האחרונה, הוחלט ברוב קולות להציג ראשונים את חברת "אלומקס", זו מייצרת מטבחי חוץ מאלומיניום. מדובר בחברת בת של "פורמקס", חברה אשר מייצרת דלתות למטבח, יבואנית בלעדית של החברות והיצרניות המובילות בעולם בכל הנוגע למוצרי גלם ומוצרים משלימים למטבחי הפנים, ועכשיו גם למטבחי החוץ.

מפיק חבר המערכת הגיע למרכז הפעילות של החברה, באזור התעשייה תפן אשר במרומי הגליל המערבי, אלו הן התובנות שהביא עימו בדבר המטבחים החדשניים.

לאכול בחוץ בזכות המטבח הביתי

בשנים האחרונות התפתחה לה תרבות מקומית חדשה, את ארוחות הצהריים וערב שלנו אנו מכינים בחצרות ומרפסות הבתים. גם בימים אלו, למרות שנמצאים בחודש ינואר החורפי, מזג האוויר הישראלי ממשיך להאיר לנו פנים, כך שזמן האיכות המשפחתי נמשך כרגיל.

תרבות מטבחי החוץ החלה בעזרת כל מיני שיפצורים של גריל, מיני מקרר וכיור קטן. לאחר מכן נבנו מטבחים בצורה הרבה יותר מקצועית, על ידי בטון ונירוסטה, ומי שהביאה את הבשורה החדשה לתחום היא "אלומקס", שבחוכמה רבה בנתה ליין של מטבחים חדשים מאלומיניום.

מטבח בצורת ר שהיא הצורה המושלמת והמומלצת ביותר - צולם בגשר הזיו שבצפון. אלומקס,
מטבח בצורת ר שהיא הצורה המושלמת והמומלצת ביותר - צולם בגשר הזיו שבצפון/אלומקס

נפלאות האלומיניום

מדובר במתכת קלה ואטומה, חסרת ריח והיא אינה רעילה, זו לא מחלידה ולא סופחת בשום תנאי, היא לא נהרסת על ידי חומרי ניקיון ולכן שומרת על מראה חדיש לאורך שנים. למעשה ניתן לראות את השימוש באלומיניום בתעשיות המתקדמות ביותר, גם בזכות העובדה כי מדובר בחומר שניתן למחזר אותו ב 100%, כך שהוא גם ידידותי לסביבה.

פגשתי את מנהל הפעילות של "אלומקס", יוסי אסרף, הוא סיפר לי על מטבחי החוץ שהם בנו: "מרכז הפיתוח שלנו עבד ימים ולילות על מנת להציג לקהל הישראלי קונספט חדיש ומתקדם בכל הנוגע למטבחי החוץ השונים. אלו כוללים מגוון גדול ושלם של גופי מטבח, דלתות וארונות, והכל מאלומיניום. בנוסף, אנו מעניקים בחירה בין שני משטחים, האחד מפורצלן והשני נקרא דולמית. הדולמית היא מוצר בלעדי ופרי פיתוח שלנו, שנעשה במעבדות בחו"ל, מדובר בבשורה חדשה לעומת משטחי הפורמייקה הישנים שניתן למצוא במקומות אחרים".

דגם פארן - מטבח באורך של 3 מטר עם כל התוספות. אלומקס,
דגם פארן - מטבח באורך של 3 מטר עם כל התוספות -/אלומקס

למדתי כי הדולמית הוא חומר חזק שלא נשחק, יש לו הגנת UV נגד השמש, ובניגוד למשטחים אחרים, מדובר גם במשטח שמעוצב בצורה יפיפייה.

על מנת להשלים את המטבח בצורה מושלמת, "אלומקס" משתפים פעולה עם כל המותגים המובילים בכל הנוגע לגרילים ומקררים. את חלקם הם מייבאים מעבר לים, ובכל הנוגע למותגים הפופולארים בישראל, הם עובדים עם כולם, בין היתר עם נפוליאון, ג'קסון גריל ואחרים.

היתרון הגדול ביותר של מטבחי "אלומקס" על פני אחרים

"בחרנו לעשות שימוש בחומר הגלם אלומיניום לא רק בגלל התכונות הידועות שלו, אלא כי ניתן לפרק אותו בקלות, להזיז ולהעביר אותו למקום אחר ולהרכיב מחדש בלי כל בעיה או פגם", סיפר לי יוסי אסרף והוסיף,"כך שגם אם קונים מאיתנו מטבח היום, ובעוד 5 שנים עוברים דירה, המטבח עובר גם כן בצורה קלילה. את זה לא ניתן לעשות עם מטבחים מבטון, כי הוא נשאר קבוע במקומו, כך שמדובר בחיסכון כספי גדול מאוד".

להרכיב מטבח "Alumex" בהתאמה אישית

אין ספק כי המטבחים של "אלומקס" שינו את פני התחום מקצה לקצה. ברחבי הארץ ניתן לראות את המטבחים של "אלומקס", מהצפון ועד אילת, בתצוגות מגוונות אצל משווקים מקצועיים כמו: "קלואס","ענק הגן" ומשווקים נוספים, כמו גם בתצוגות עצמאיות של "אולמקס" עצמה.

את כל המידע על כל המשווקים ניתן למצוא באתר הבית.

מדובר במוצרי מדף שנועדו לתת את ה"ויז'ן" לכל לקוח, אך היתרון הגדול הוא כי ניתן לבנות מטבח בהתאמה אישית, מבחינת גודל וצורך.

מטבח בהתאמה אישית בצורת אי לאירוח מושלם  כפר בלום. אלומקס,
מטבח בהתאמה אישית בצורת אי לאירוח מושלם כפר בלום/אלומקס

על מנת ללמוד מה הם השלבים החשובים כאשר מבקשים לבנות מטבח מתאים באופן אישי, יוסי אסרף שמח להעניק לי מספר טיפים חשובים:

* לבצע מדידות טרם הגעה לפגישת ייעוץ, בין אם יש לכם חצר פרטית או מרפסת, צריך למקום את המטבח כך שיהיה נוח לבישול ולא יתפוס מקום גדול מדי בשטח עצמו.
* חשוב כי המטבח יהיה בקרבת מקום לשקעים עבור חשמל, אינסטלציה וגז.
במידה ואתם מתכננים מטבח עם "אלומקס", קחו בחשבון כי הכל צריך לצאת מהרצפה בתכנון מדויק.
* לא להיצלות בשמש, אנחנו מדינה חמה והשמש יוקדת בדרך כלל עשרה חודשים בשנה. אז אומנם כיף גדול לבשל בשעות הערב, אבל רבים בוחרים להכין גם ארוחות צהריים. לכן יש חשיבות למקום את המטבח במקום מוצל.
* כדאי שהמטבח לא יהיה קרוב מדי לסלון או לכניסה לבית. כאשר עושים על האש או מטגנים, לא כדאי שהריחות יכנסו אל תוך הסלון וחדרים.

מטבח לאירוח באורך 280 סמ עם גריל פחמים כיור וברז - הכנות בצד אחד ואירוח בצד שני - צילום אלומקס

תוכניות לעתיד

"המטבחים שלנו תופסים תאוצה בישראל, כך שבאופן טבעי אנחנו כבר פוזלים אל עבר פעילות שתעשה גם מעבר לים, בעיקר ארה"ב. שם מאוד נהוג להכין ברביקיו בחוץ, אבל כמעט ואין שם מטבחים מאלומיניום כפי שאנחנו פיתחנו. מעבר לזה, בימים אלו התחלנו לשתף פעולה עם חברת "אורטל קמינים".

הם משווקים את הקמינים שלהם לארה"ב, כך שאנחנו בודקים את האפשרות לשלב את הקמינים שלהם ביחד עם המטבחים שלנו", סיפר לי אסרף לפני שנפרדנו לשלום.


אתר הבית

בשיתוף ALUMEX
  • עוד באותו נושא:
  • מטבחים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully