וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטוח? ברור שזה "א.ב ביטוחים"

בשיתוף א.ב ביטוחים

5.1.2021 / 13:54

בכל ההתנהלות שלנו אל מול חברות הביטוח, מוטב שיהיה לצידנו סוכן ביטוח מקצועי ומיומן שידאג לשרת את האינטרסים שלנו אל מול חברות הביטוח. אחת מסוכנויות הביטוח המובילות הינה א.ב ביטוחים. נמצא איתנו מנהל הסוכנות, אלדד איתני

אלדד איתני, א.ב ביטוחים/אולפן הנבחרים

במצב חסר וודאות שכזה כדאי לו לכל אדם שיהיה לו ביטוח. על הערך המוסף של סוכן הביטוח ועוד יענה בראיון הבא אלדד איתני, מסוכנות הביטוח "א.ב ביטוחים".

מהו הערך המוסף של סוכן ביטוח לעומת החברות הגדולות?

"וותק ומקצועיות זה משהו שנרכש עם הזמן, אנחנו כל הזמן בלמידה מתמדת על חוקים חדשים בתחומים השונים, הכל למען הלקוח. בחברות הביטוח יש מוקדנים שמתחלפים מעת לעת, לקוח שמתקשר למוקד, בדרך כלל מעבירים אותו מנציג לנציג, בעוד אם הוא מתקשר לסוכן מקצועי יש לו מענה מיידי ויעיל שחוסך לו זמן המתנה יקר. כאשר אני בודק ללקוח את התיק הביטוחי שלו אני מגלה שהביטוח שלו טוב יותר ובמחיר טוב יותר מאשר בחברות הגדולות.
כאשר לוקחים ביטוח אצלינו אנחנו מבטיחים טיפול אישי ומסור. הצוות שלנו פועל למען הלקוח בלבד".

באילו ביטוחים אתם מתעסקים?

"אנחנו מבטחים גם בתחום האלמנטרי שזה אומר, רכב, דירות ועסקים. וגם בתחום ביטוחי החיים שזה אומר, ביטוחי בריאות, ביטוחי מנהלים, פנסיה ופיננסיים. בנוסף פיתחנו נישה לביטוח ל'בונה הפרטי' כלומר כל מי שרוצה לבנות וילה, עורך אצלינו ביטוח לכל תקופת הבנייה שלו, זהו ביטוח מאוד חשוב".

אז בטח כבר הבנתם - עם סוכנות הביטוח א.ב ביטוחים תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות.

בשיתוף א.ב ביטוחים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully