וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכרים נכס? הכירו את מתווך הנדל"ן של העידן הדיגיטלי

בשיתוף טל יצחק לוי

5.1.2021 / 12:38

קרוב לוודאי שהעסקה לקניית ומכירת דירה תהיה העסקה הגדולה והיקרה ביותר בחייכם. אנשים רבים בוחרים להיעזר בשירותיו של מתווך מקצועי על מנת שיוביל אותם לעסקה משתלמת. הזמנו לאולפן את טל יצחק לוי, מומחה לשיווק נכסי נדל''ן, על מנת ללמוד על יתרונות המתווך

טל יצחק לוי, מומחה לשיווק נדל"ן/אולפן הנבחרים

בעידן הדיגיטלי שכמעט הכל נגיש באינטרנט ואפשר לקבל נתונים על עסקאות שנסגרו באזור ונכסים שמוצעים למכירה כולל תמונות של הנכס מבחוץ ומבפנים, נראה שאפשר לוותר על המתווך ולהסתדר בלעדיו.

האם במאה ה-21 המתווך עדיין חיוני בעסקאות נדל"ן?

"נתחיל בזה שישנם אנשים שיכולים להסתדר גם בלי מתווך, יחד עם זאת רוב האנשים שפגשתי שנעזרו בשירותיו של מתווך מיומן השיגו תוצאות שהיו יכולים רק לחלום להשיג לבד", השיב טל.

ישנם לא מעט דברים שתוכלו לקבל ממתווך שמבין עניין, ביניהם:

1. המתווך יכול 'להתלבט' ביחד עם הלקוחות ולגשר על פערים גדולים בעזרת פתרונות יצירתיים שנותנים ערך כלכלי וביטחון בעסקה לצדדים, כגון חיבור עם יועץ משכנתאות מנוסה שיכול להוזיל ללקוח משמעותית את החזרי המשכנתא, לעתים יכול להגיע במצטבר למאות אלפי שקלים.

2. רוב העסקאות נסגרות בפולואפ. המתווך הוא הבנאדם הנכון לחזור לקונים שביקרו בנכס, לשאול אותם איך התרשמו, מה אהבו ואיזה דבר חסר להם כדי להתקדם בעסקה. בהמון מהמקרים מדובר במידע שפשוט חסר להם ושלמתווך יש אותו כדי להחזיר אותם לתמונה.

3. למתווך יש יכולת ל'נייד' קונים לנכס מעשרות פרסומים של נכסים אחרים בערוצים השונים, משיתופי פעולה עם מתווכים קולגות שלו, והכי חשוב - ממאגר קונים חם ורלוונטי לאזור שמתעדכן ביומיום בשוטף

אלו ועוד עוזרים למוכר לקבל את המחיר ותנאי העסקה הטובים ביותר בראש שקט, ולקונים לקצר את משך החיפוש באופן משמעותי דבר שחוסך להם המון כסף ועגמת נפש בתהליך מציאת הבית הבא שלהם.

מהם הדברים שחשוב לדעת כשמשווקים פרויקט נדל"ן?

"ראשית שיווק טוב זה היכולת לייצר לידים איכותיים ולאחר מכן להמשיך לשווק להם במטרה להפוך אותם ללידים חמים", אומר טל.

הנה כמה דברים שחשוב לדעת בשיווק פרויקטים חדשים:

1. השלב התכנוני - עוד לפני שמפיקים תמונות הדמיה, תוכניות שיווקיות ועולים לפרסום, צריך לדעת מי הם הקונים הפוטנציאליים? האם הם זוגות צעירים, משפרי דיור, משקיעים או אפילו סטודנטים למשל. מזה ייגזר תמהיל הדירות הנכון בפרויקט.

2. מוניטין והתמחות מקומית של משרד השיווק - משרדי תיווך הפועלים כמשווקים באזור ההתמחות שלהם, שיש להם כבר מאגר קונים חמים ופוטנציאליים לסביבה, יש להם יתרון אדיר. הם מקנים ביטחון ליזם ביכולת שלהם להביא קונים ולסגור עסקאות מהר.

3. היכולת להביא קונים דרך הדיגיטל בצורה חכמה - מעבר לדיוור ישיר לרשימת תפוצה באמצעים דיגיטליים כגון מיילים וואטסאפ, ניתן להגיע לקהלים חמים בפייסבוק, למשל, מתוך רשימת לקוחות קיימת או לפרסם לקהל בעל מאפיינים דומים לאותה רשימת לקוחות. אפשרות נוספת, זה "לסמן" גולשים שנכנסו לאתר, לדפי נחיתה או שצפו בסרטונים הרלוונטיים לפרויקט, ולתת לפייסבוק "לרדוף" אחריהם ולפרסם להם מודעות מתחלפות ומסקרנות אודות הפרויקט שעשויות לגרום להם להתעניין שוב בפרויקט.

בחירה נכונה של משווק נדל"ן שמומחה לאזור וגם בקיא בעולם הדיגיטל זהו דבר קריטי להצלחת הפרויקט - מכירה מהירה של הדירות וגם להישאר במסגרת התקציבית.


שאלנו את טל, איפה אפשר ללמוד שיווק נדל"ן בדיגיטל?

"יש מכללות ובתי ספר לנדל"ן שאפשר ללמוד בהן את התחום. אני באופן אישי מעביר סדנאות, הרצאות וייעוצים למשרדי תיווך ומשווקי נדל"ן. את תקופת הקורונה אף ניצלתי כדי לבנות מוצרים דיגיטליים נוספים כגון מדריכים וקורסי אונליין איך לבנות רשימות תפוצה, לשווק בדפי נחיתה ובפייסבוק ממומן".

אם הגעתם לכאן יכול להיות שזה יעניין אתכם:

מדריך מיוחד למתווכים לבניית אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל - להורדה לחצו כאן

לאתר היהלום הייטק בנדל"ן לחצו כאן

לכל שאלה, התייעצות או שיתוף פעולה עם טל התקשרו 054-4227269

בשיתוף טל יצחק לוי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully