וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקחים משכנתא? רק עם "פוגל ייעוץ משכנתאות"

בשיתוף פוגל משכנתאות

14.1.2021 / 18:04

המשכנתא היא העסקה הגדולה ביותר שרוב האנשים יבצעו בחייהם, ולכן חשוב מאוד להתייעץ עם גורם מקצועי. על מנת להבין את חשיבותו של יועץ המשכנתאות ואת משמעות ביטול מגבלת הפריים בלקיחת המשכנתא, עליה התבשרנו לאחרונה, הזמנו לאולפן את לירון פוגל, בעלי "פוגל משכנתאות"

פוגל משכנתאות/אולפן הנבחרים

אם אתם בדרך לקחת משכנתא או חושבים על מיחזור, כדאי לכם לצפות בראיון הבא עם לירון פוגל, מ"פוגל ייעוץ משכנתאות" יועץ מקצוען שיעשה לכם סדר בדברים.

מדוע מומלץ לשכור את שירותיו של יועץ משכנתאות פרטי, אם יש אפשרות להיעזר בשירות היועץ דרך הבנק בחינם?

"הבנק הוא גוף עסקי שמטרתו להרוויח. יועץ המשכנתאות מטעם הבנק עובד בשביל הבנק, מרוויח משכורת מהבנק ודואג לעמוד ביעדי המכירות של הבנק. כאשר לקוח מגיע אלינו המטרה שלנו היא לייצג את הלקוח ולהשיג את המשכנתא הכי טובה עבורו ולדאוג שלא ישלם תשלומים מיותרים לבנק".

מה הייחודיות שלכם כיועצי משכנתא?

"בראש ובראשונה החברה שלנו שמה דגש על מקצועיות. אנחנו כל הזמן מתעדכנים בהנחיות החדשות והריביות העדכניות בשוק המשכנתאות, דברים שללקוח אין נגישות אליהם. דבר חשוב נוסף הוא היחס האישי ללקוח, אנחנו באמת מאמינים שכל לקוח הוא עולם ומלואו והוא חייב לקבל את ההצעה הכי טובה עבורו".

לאחרונה בנק ישראל ביטל את מגבלת הפריים במשכנתא. כיצד זה משפיע על מי שעומד לקחת משכנתא בקרוב?

"כמו כל דבר שבנק ישראל עושה, ישנם יתרונות וישנם חסרונות. היתרון המהותי ללוקחי משכנתאות הוא למעשה ירידה בהחזר החודשי. החיסרון הוא מרכיב הפריים שהוא מסלול שעשוי להשתנות כל חודש. במידה והלקוח לא יעקוב אחרי השינויים הוא עלול להיות מופתע מהמחיר שהוא משלם למשכנתא".

אז אם אתם עומדים לקחת משכנתא בעתיד הקרוב, חברת ''פוגל משכנתאות'' היא הכתובת עבורם לליווי מלא לכל אורך התהליך.

פוגל ייעוץ משכנתאות - דרכי התקשרות:


אתר החברה

בטלפון 050-9772790

בגוגל - "פוגל ייעוץ משכנתאות"

לינק לייעוץ

בשיתוף פוגל משכנתאות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully