וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורית בר מואב, אשת האופנה מגשימה את עצמה מחדש

בשיתוף אורית בר מואב

5.1.2021 / 10:21

אורית בר מואב היתה אחת מהשמות הבולטים בעולם האופנה. בשנתיים האחרונות החליטה אורית לעשות צעד מפתיע, להפיח חיים חדשים באהבה משפחתית ותיקה, הפרחים. מתוך הזיקה לתחום העיצוב והאומנות, נולד הרצון ליצור משהו שאפשר ליהנות מיופיו כאן ועכשיו, לגעת ולהרגיש

אורית בר מואב. באדיבות המצולמים
אורית בר מואב/באדיבות המצולמים

מפיקה חברת מערכת "הנבחרים", פגשה את אורית לשיחה אישית, בה חקרה לעומק על פועלה של אמנית אהובה וכשרונית. אורית בר מואב, בת 52, היא דמות מוערכת בענף האופנה והעיצוב בארץ.

לפני כשנתיים החליטה לשנות כיוון, במקום ליצור במסגרת פרוייקטים גדולים שנמשכים חודשים על גבי חודשים, בחרה לייצר אומנות שבאה לידי ביטוי באותנטיות, נתינה וסיפוקים מיידיים. על כך היא הסבירה לי כאשר נפגשו לשעה קלה, בה שוחחנו על הפרויקט החדש של חייה המקצועיים: "כאשר מעצבים דירה ובית, מדובר בפרק זמן שיכול לקחת בין חצי שנה עד עשרה חודשים. אהבתי את זה מאוד, קשה להסביר במילים את הסיפוק שמקבלים לאחר שרואים את התוצאה הסופית של עבודה ארוכת טווח, וכך גם בעולם האופנה.

אורית בר מואב. באדיבות המצולמים
אורית בר מואב/באדיבות המצולמים

"בשלב מסוים הרגשתי כי הגעתי לצומת דרכים. דגדג לי להמשיך ולרגש אנשים בזכות הראש היצירתי שלי, אבל רציתי לעשות את זה כאן ועכשיו. לא הייתי צריכה לחשוב יותר מדי איך להביא זאת לידי ביטוי בשטח, בחרתי באהבה הכי הגדולה שלי בחיים, פרחים, כשהיצירה טומנת בחובה עשייה משפחתית ארוכת שנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אורית בר מואב. באדיבות המצולמים
אורית בר מואב/באדיבות המצולמים

עולם הפרחים הוא רחב ונוגע בהמון תחומים. לתפיסתה של אורית בר מואב, פרחים הם חלק בלתי נפרד מעיצוב חלל, הם מכניסים אור וחיים, שמחה ואהבה בכל מקום. את הדקויות למדה בר מואב בבית הוריה, שהיה והינו עד היום לב ליבה של היצירה, כאשר לעשייה המגוונת שלה מתווספות טכניקות והשפעות אמנותיות מניסיון שצברה עם השנים, ולמידה יומיומית סביב הנושא.

לא מדובר בעיצוב פרחים קלאסי. הזרים כולם בעיצוב אישי לבקשת המזמין, כשאורית בר מואב תמיד מעורבת, מייעצת ומתאימה את אופי הפרחים והסידור, תוך כדי שהיא מצוותת אותם לחומרים שונים מהטבע, כמו פרחים יבשים וענפים, ולאומנויות נוספות כמו מקרמה או סריגה, כולן עבודות פרי ידיה.

אורית בר מואב. באדיבות המצולמים
אורית בר מואב/באדיבות המצולמים

"יש ליין מוצרים לצד הזרים, שאותו אני מרחיבה ללא הפסקה. יחד עם זה, אני מתאימה את עצמי לכל בקשה של לקוח. לפעמים מתחילים מזר פשוט ומגיעים למארז חגיגי, זר לראש או כל דבר אחר", סיפרה אורית בר מואב והוסיפה, "למשל בחג חנוכה האחרון, אחד הלקוחות שהזמין זר לאשתו לכבוד החג, התעניין לגבי חנוכיה אותנטית לקישוט. כמובן שהראש היצירתי שלי התחיל לעבוד, ובעזרת דס, שזה סוג של חימר, עיצבתי חנוכיה, כך שבמקום נרות שילבתי פרחים יבשים".

כל הפעילות של אורית בר מואב נעשית בסטודיו הבוטיקי שלה בראשון לציון, שם היא גם מארחת סדנאות בתחום, אם באופן אישי או לקבוצות קטנות. חוות הדעת של לקוחות ואנשי אומנות בישראל מהללות את אורית, עליה מספרים כי היכולת שלה לשלב מרקמים, חומרים ולייצר ביחד מוצר שהוא שונה, לא פים השאירו אותם פעורי פה.

אורית בר מואב עובדת בעיקר מול לקוחות פרטיים, בשילוב של סדנאות אמנותיות בסטודיו ומחוצה לו. לצד המוצרים ומגוון הסדנאות, קיים מגוון שירותים נוספים המשלבים פרחים, לימי הולדת, קייטנות וסדנאות אומן מעשיות, כאשר הן רק חלק קטן ממערכת הולכת ומתפתחת של עשיה משותפת ויצירה.

באופן טבעי, אורית ממשיכה לשמור אמונים גם לעולם האופנה המוכר והאהוב עליה, כאשר היא לוקחת חלק פעיל בהפקות ואירועים שונים, אליהם היא מביאה את הנגיעות שלה מעולם הפרחים של היום.

אורית בר מואב. באדיבות המצולמים
אורית בר מואב/באדיבות המצולמים

בעתיד אורית בר מואב מתכננת להעמיק את נישת הסדנאות ביחד עם אחייניתה, שרון אלבז, קואצ'רית במקצועה אשר מלווה אותה.

בפגישתנו שרון אלבז סיפרה לי: "בדיוק כמו אורית, כך גם אני גדלתי אל תוך עולם של פרחים. החיבור שלי לעולם הפרחים מגיע בדיוק מאותו המקום - סבא שלי, אבא של אורית, מגדל פרחים וצמחים מאז ומעולם, טיפח בבית פטיו עשיר שתמיד סיפק לנו פרחים לשישי. כך שגם אני מחוברת מאוד לעולם הזה על שלל צבעיו. אורית היא השראה גדולה וההוכחה כי להגשמה עצמית יש מקום בכל שלב ובכל גיל. ביחד אנו שואפות ליצור בסטודיו מגון רחב של סדנאות לכל סוגי האירועים, להמשיך להביא עוד שילובים מיוחדים עם פרחים, וכמובן לפנק את לקוחותינו בזרים יחודיים ויצירות נוספות של פרחים".

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף אורית בר מואב
  • עוד באותו נושא:
  • פרחים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully