וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווית מבורך, מארזים מפנקים לכל אירוח

בשיתוף רווית מבורך

4.1.2021 / 17:46

לצד המשבר, התקופה הנוכחית מביאה עמה גם פתרונות נהדרים המעניקים לנו חוויות ייחודיות במינן. אחת מהדרכים ליהנות מאוכל טעים ואיכותי היא המארזים המפנקים של רווית מבורך, שהפכו ללהיט אמיתי וכבשו את הרשת

רווית מבורך, מארזים מפנקים/אולפן הנבחרים

רווית מבורך, לא נתנה לתקופת הקורונה להוריד אותה מטה, להיפך היא עשתה מהלימון לימונדה כמו שאומרים. היא הייתה מנהלת שיווק ופרסום בחברת "אל על", אך החליטה להקדיש יותר זמן למשפחתה והחליטה להתפטר מתפקידה, אז החלה לעסוק בבישול, עד שפתחה את העסק בעקבות הצורך שהקורונה הביאה עימה.

מה אפשר למצוא אצלך במארזים?

"המארזים הרגילים שלי מכילים גם מלוחים וגם מתוקים. חגיגה שלמה של טעמים, מאפים עוגיות, סלטים. יש מארז קלאסי, מארז טבעוני, מארז צמחוני,
מארז ללא גלוטן, מארז נשנושי בריאות, יש מגוון רחב לכל בקשה של הלקוחות. ואת הכל אני מבשלת בעצמי, ובנוסף המשלוחים שלי מגיעים לכל אזור גוש דן".

איפה ניתן להזמין את המארזים שלך?

"ניתן להיכנס לחשבון האינסטגרם שלי או ליצור איתי קשר בוואטס אפ, או להתקשר אלי".

מהן התוכניות לעתיד?

"פעם בשבוע אני מתנדבת בדירת חרום לנשים שנמצאות במעגל הזנות. ואני מבשלת להן בסופי שבוע ואני מתכוונת להפריש להן 10% מהרווחים שלי בשביל לשפר את מצבן, וגם לאפשר להן תעסוקה בעסק שלי. הבנות החלו לבשל איתי והן מקבלות מכך המון רוגע והשראה, אם אני אצליח לעשות זאת, מבחינתי זה החלום".

לסיכום, ניתן לומר כי באמצעות המארזים המיוחדים של רווית מבורך, חווית האירוח שלכם יכולה להיות חגיגה אמיתית.


050-5636377

אינסטגרם

בשיתוף רווית מבורך
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully