וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוף מושלם בקלות עם SMRT.BODY

בשיתוף SMRT.BODY

15.2.2021 / 13:28

המרדף אחרי הגוף המושלם לא חייב להיות מלווה במשטר כושר מפרך ובתפריט סגפני. "אפשר להוריד אחוזי שומן, לעלות מסת שריר בכמה אימונים בודדים בשבוע ותוך כדי לאכול פיצה ושוקולד". דניאל צופי ורועי קמחי, יועצי תזונת ספורט ומאמני כושר מגלים לנו איך

SMRT BODY/אולפן הנבחרים

החורף כבר פה וכמו בכל שנה, כולנו מתחילים לתכנן ולחלום על הגוף המושלם שנחשוף לעולם בקיץ הבא עלינו לטובה. ההנחה הרווחת היא שבשביל גוף חטוב, חזק ויציב אנחנו צריכים להעביר כל יום בחדר הכושר בליווי תפריט סגפני, אבל המאמנים ויועצי התזונה דניאל צופי ורועי קמחי, מנפצים לנו את כל המיתוסים שהאמנו בהם: "אצלנו מתאמנים פעמיים-שלוש בשבוע, לא צריך להתאמן כל יום. התפריטים שלנו מאוד מגוונים - גם לצמחונים וטבעוניים. הלקוחות שלנו אוכלים כמה פעמים בשבוע פיצה, סושי, שוקולד ועוד דברים נוספים שנתפסים בעינינו כג'אנק לכל דבר ועניין. כל אלה נמצאים בתפריט והתוצאות מדברות בעד עצמן".

SMRT.BODY, שהקימו דניאל ורועי, היא למעשה תכנית ליווי שכוללת בתוכה שני פרמטרים חשובים ועיקריים להצלחה - תזונה וספורט. דניאל בונה לכל לקוח שמגיע אליו חבילה שכוללת תפריט תזונתי מותאם אישית לצד תכנית אימון אישית פרטנית המותאמת ללקוח על ידי רועי. "כשהלקוח מגיע אלינו אנחנו מתחילים עם תשאול שבו הוא מספר לנו על עצמו, על אורח החיים שלו ועל המטרה אותה הוא רוצה להשיג. לפי כל הנתונים אנחנו בודקים ומתעדים את המדדים - משקל, היקפים, אחוזי שומן, מסת שריר וכו'. לאחר מכן אני בונה לו תפריט שמותאם ספציפית אליו ולהרגלי התזונה שלו. כך גם לגבי האימון - אנחנו בונים לו תכנית אימונים פרטנית ומותאמת, גם מבחינת זמני האימון והתרגילים עצמם".

התהליך עם דניאל אורך מספר חודשים ויש שני מסלולים מהם אפשר לבחור -תכנית של שלושה חודשים או תכנית בת חצי שנה. בנוסף, כל לקוח מקבל אימון הדגמה אישי אחד על אחד עם מאמן הכושר אשר מדגים ועוזר למתאמן להבין ולבצע את התרגילים עם דגשים וטכניקה נכונה.

דניאל מדגיש שעל כל התהליך הזה הוא מנצח בליווי צמוד ועוטף שלו: "אני זמין כל הזמן ללקוחות שלי, הם יכולים לשלוח לי הודעות בכל שעות היום, להתייעץ ולשאול, אני עונה להם ומלווה אותם בכל שלב בתהליך. אחת לשבועיים הלקוחות נפגשים איתי ועם המאמן, אנחנו לוקחים שוב מדדים ומבצעים שינויים לכל לקוח ולקוח. בפגישות הם מתייעצים ומעדכנים לגבי התפריט - האם הם מסתדרים איתו והאם הם רוצים לעשות שינויים. כך גם לגבי האימון, נפגשים עם רועי מאמן הכושר שמתאים להם משקלים מעודכנים, טכניקות ותרגילים".

רועי הוא מאמן כושר אישי מעל 6 שנים, בעבר היה שחקן כדוריד ששיחק בנבחרת ישראל - קריירה שהסתיימה בפציעת ספורט בלתי הפיכה בכתף ובגב.
ערכי מצוינות, נחישות והתמדה הם שהובילו אותו לפתח שיטת שיקום ייחודית באמצעות ספורט שכיום עוזרת ללקוחות בתהליכי הליווי, החיטוב והשיקום.

רועי מאמין ששיפור הגוף היא יכולת אינסופית, ולכן באימונים האישיים הוא מקפיד ללמד טכניקה ולפתח אינטליגנציית תנועה ותזונה, שהופכות את האימונים ל"מדריך למשתמש" שילך עם המתאמנים לכל החיים.

דניאל לעומתו, עסק עד לפני כמה שנים בתחום אחר לגמרי - היי טק, אבל לדבריו אף פעם לא ויתר על אימונים ופעילות גופנית. "מאז ומתמיד אהבתי ספורט, תמיד התאמנתי. כל החיים רציתי גוף חטוב, ריבועים וכל מה שמשתמע מזה. זה לא ממש קרה, ובאיזשהו שלב חשבתי כבר שזה גם לא יכול לקרות, שזה עניין של גנטיקה, שצריך להתאמן כל יום ושאני צריך לוותר בשביל זה על הרבה מאכלים שאני אוהב. הייתי מתאמן הרבה אבל לא הגעתי לתוצאות שרציתי והרגשתי שאני רודף אחרי משהו שבלתי ניתן להשגה. במקביל, נושא התזונה תמיד עניין אותי ולפני ארבע שנים התחלתי ללמוד ולחקור את הנושא הזה לעומק".

דניאל צלל לעולם התזונה, קרא מאמרים ומחקרים, התנסה על עצמו ועל הקרובים אליו וגילה שהוא מצליח: "בשלב מסויים ראיתי תוצאות על עצמי והבנתי שאני יכול לבנות גוף ובמקביל לאכול מה שבא לי ולא דברים מבאסים שאנחנו תמיד רואים בת. פריטים של מתאמנים - כף אורז, ברוקולי וקוטג'. החלטתי שאת התהליך שאני עברתי אני מעביר הלאה לציבור הרחב".

משם נסללה הדרך לפיתוח שיטה משלו שמתבססת בעיקרה על "תזמון פחמימות". "אני בונה ללקוחות שלי תפריט מתגמל, כלומר התפריט בנוי בצורה שכשאתה מתאמן - אתה מתוגמל מבחינת מזון. אצלי הלקוחות מתאמנים פעמיים-שלוש בשבוע, לא צריך להתאמן כל יום ולא צריך לבלות שעות בחדרי הכושר. מגיעים אליי אנשים ששואפים לגוף שהם חולמים עליו ואני עוזר להם להשיג אותו. הדבר היחיד שאני צריך מהם זה התחייבות לתהליך ולשינוי. אני דואג לשאר בעזרת תפריט מותאם, תכנית אימונים אישית וליווי צמוד שלי".

בימים אלה, בהם המודעות הגופנית והבריאות הפיזית גבוהה מתמיד, יש בשוק היצע רחב של אימוני כושר, פעילויות גופניות ותוכניות תזונה מגוונות, אבל SMRT.BODY הוא עסק שמציע את כל החבילה לתהליך של שינוי פיזי ונפשי, ובמקרה הזה היא כוללת אפילו פיצה ושוקולד.

בשיתוף SMRT.BODY
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully