וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוזיקאי שפיצח את שוק הקפה בישראל

בשיתוף אספרסו ליין

4.1.2021 / 13:43

בחמש השנים האחרונות "אספרסו ליין" הפכה להיות אחת מהחנויות החשובות ביותר בישראל בתחום הציוד לקפה, מאחר ובין היתר הם יבואנים בלעדיים בארץ של אחד המותגים הכי נחשבים בעולם טחינת הקפה, מטחנות דיטינג

אספרסו ליין. יח"צ,
אספרסו ליין/יח"צ

מפיק חבר המערכת קפץ אל החנות המדוברת בין מי ש"מכורים" לנוזל השחור המפורסם בישראל, ברחוב העצמאות 78 בקריית אתא, אלו הן התובנות שהביא בחזרה. מדובר בחנות קפה בוטיק כשרה, כאשר שלושת האחים מייבאים ומשווקים ציוד נלווה של החברות המובילות בעולם, בנוסף לפולי קפה מובחרים, אביזרים נלווים, מבחר גדול של מכונות קפה, לקהל הפרטי והעסקי: בתי קפה, אולמות אירועים, משרדים וחברות.

כמה עובדות שאולי לא ידעתם על קפה.

ישנן שתי מדינות שאחראיות על חצי מכמות פולי הקפה בעולם. אם אתם מנחשים כי אחת מהמדינות הללו היא איטליה והרי נהוג לומר כי אין כמו הקפה האיטלקי, אז טעות בידכם, מדובר בברזיל וקולומביה.

אספרסו ליין. יח"צ,
אספרסו ליין/יח"צ

יחד עם זה, מקור השם קפוצ'ינו הוא אכן איטלקי, בכל זאת מדובר במדינה שהיא אימפריה אחת גדולה לקפה. יתרון נוסף של הקפה זו העובדה שהוא מזרז את קצב חילוף החומרים בגוף, מסייע לשריפת שומנים מהירה ותורם לתחושת שובע, כך שמי מכם שמתכנן דיאטה, קחו בחשבון שתייה של קפה כמפתח מרכזי להצלחה במשימה.

את כל המידע הזה סיפק לי אחד האחים, שמו אלון פרץ. הוא קניין החברה וגם יועץ חווית לקוח שנמצא בתחום הקפה כבר למעלה מ 21 שנה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אספרסו ליין. יח"צ,
אספרסו ליין/יח"צ

"אספרו ליין" מעמידים מעבדת תיקונים גדולה ומובילה באזור הצפון כולו, לקהל הפרטי והמוסדי

מדובר בשירות עבור כל סוגי מכונות הקפה האוטומטיות ומקצועיות, וכל סוגי מטחנות הקפה למינהן. בנוסף, הם מעניקים שירותי מעבדה גם לחברת נספרסו באזור זה. כמו כן מעבירים שירותי ייעוץ והדרכה לחברות גדולות, למשל לחברת טמפו.

למדתי כי "אספרסו ליין" הם גם היבואנים הבלעדיים בישראל של המוצר הכי נחשב כיום בתחום טחינת הקפה - מטחנות דיטינג (תוצרת שוויץ) וגם יבואנים של מותג פולי הקפה האיכותי ממסינה איטליה, מיסלדורו. דרך אגב, היזהרו מזיופים את המטחנות האלו מזייפים בשטחים ומכניסים לארץ.

שירות נוסף אותו "אספרסו ליין" שמחים להעניק לכל דורש, הוא ליווי ושירות מקצועי לכל מי שפותח עסק וזקוק למכונות קפה מקצועיות ואוטומטיות. בין לקוחותיהם ניתן למצוא את: רפאל, רשת כוורת, רשת הסופרמרקטים סאלח דבאח ועוד.

אספרסו ליין. יח"צ,
אספרסו ליין/יח"צ

"אספרסו ליין" שמים דגש על קדמת הטכנולוגיה, כאשר את המוצרים השונים הם מייבאים בין היתר משוויץ, איטליה וגרמניה, בתקופה האחרונה הם גם החלו בפיילוט על מוצרים מסין.

מבין שלושת האחים, מי שעשה את המעבר הכי קיצוני אל עולם הקפה הוא גיל פרץ. קודם לכן ובמשך 18 שנה הוא היה אחד מהדיג'יים הנחשבים בעולם האלקטרוני, אולם בשלב מסויים שני אחיו לחצו עליו והוא הצטרף אל העסק המשפחתי שקיים מזה שנים, על כך הוא סיפר: "החיידק הזה של עולם המוזיקה עדיין נמצא בתוכי, אבל היום אני עושה מספר קטן של הופעות בחו"ל ולא מעבר, כי עולם הקפה תפס אותי חזק ואני מחוייב לתת את השירות הכי טוב שאפשר. אפשר להגיד כי באזור צפון הארץ אנחנו המקום הכי מרכזי למכירה ושירות של מוצרי הקפה השונים. אומנם זה שונה לגמרי מאשר להלהיב אנשים על רחבת הריקודים, אבל מדובר בסיפוק גדול גם כן, מאחר ואני יודע כמה אנשים תופסים ברצינות ו"מכורים" למשקה הזה".

ביקשתי מגיל פרץ שיספר לי כיצד ניתן לשמור על הקפה שלנו שיהיה טרי וטעים, הוא סיפר: "דבר ראשון כדאי מאוד לשמור את הקפה רחוק מאור השמש. כך שאם אתם משאירים את הפולים שלכם על השיש במטבח, לנסות שיהיה זה באזור חשוך ולא קרוב לחלון. כדאי גם שהקפה עצמו יהיה סגור בתוך מיכל אטום באופן הרמטי, לא בקוספת פלסטיק שלא אוטמת במאה אחוז.

אספרסו ליין. יח"צ,
אספרסו ליין/יח"צ

אחת הטעויות הנפוצות שעושים בנוגע לקפה היא שמחזיקים אותו בתוך מקרר. אבל קפה שונה מאשר
מאכלים שונים שצריכים לשמור בקירור אחרת הם יתקלקלו. כי פולי קפה סופגים לחות, טעמים וניחוחות ממש כמו ספוג, ואם הם יהיו במקרר, אזי הקפה יספוג את כל הטעמים והריחות שנמצאים שם אל תוך קופסת האחסון שלו, כך שכדאי לוותר על האופציה הזו".

לסיכום, לאחר בדיקה של מערכת "הנבחרים" מצאנו כי אלפי לקוחות נהנים משירות אמין ומקצועי של "אספרסו ליין".

לפרטים נוספים אודות כל המכונות, פולים, מוצרים נלווים ושירותי המעבדה המקצועית בצפון הארץ, ניתן ליצור קשר בטלפון:

050-8920812
052-5055777

איזי

פייסבוק

בשיתוף אספרסו ליין
  • עוד באותו נושא:
  • קפה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully