וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עבורי, פנים הם קנבס תלת מימדי"

בשיתוף אלכסנדרה קלמפנר

4.1.2021 / 13:25

עומדת להתחתן? את לבטח לא תרצי לשכוח את היום המאושר בחייך ועם אלכסנדרה קלמפנר, אמנית איפור ומעצבת שיער כלות וערב, הדרך לאושר מתחילה ממש כאן

אלכסנדרה קלפנר. יח"צ,
עבודה של אלכסנדרה קלמפנר/יח"צ

לכל כלה יש את החזון שלה, איך היא הייתה רוצה להראות ביום החגיגי ביותר בחייה. אין ספק כי בחירת מאפרת מקצועית מביאה לידי ביטוי את האופי ומבנה האישיות של כל כלה באשר היא, זאת בנוסף לבחירת שמלה ושאר הפריטים שיהפכו אותה לאשה המושלמת. ברור לכל כי אף כלה לא תתפשר לעולם על מה שהיא רוצה להביא איתה ולהציג ביום המאושר הזה ותחום האיפור הוא משהו שמושך מהר מאד את העין ליופי שיש באישה.

האיפור עוזר לכל אשה להשתלב עם האופי, סגנון הלבוש ואפילו תנועות הגוף שלה. אין ספק כי כל אחת יכולה לאפר ולהתאפר, אך רק איפור מקצועי יהיה זה שירומם את הנתונים הטבעיים של כלה לפסגת היופי. לכל אישה יש משהו בפניה אשר מעניק לה את יופייה, אך איפור מקצועי יודע להבליט ריסים ארוכים, גומות חן, עיניים, שפתיים, לחיים וכדומה.

אלכסנדרה קלפנר. יח"צ,
עבודה של אלכסנדרה קלמפנר/יח"צ

צוות הנבחרים בדק לעומק את הנושא והגיע למסקנה כי אלכסנדרה קלמפנר תאפר אתכן ביום הגדול ביותר שלכן, בצורה פשוט מושלמת - היא תדע להבליט את מה שצריך ולטשטש את מה שפחות נאה כי אחרי 17 שנה במקצוע, תהיו בטוחות שעברו תחתיה כבר אלפי כלות ונשים שזכו לאיפור מקצועי.

אלכסנדרה החלה את דרכה בתחום כאשר הייתה בת 20, בזמן הצבא. היא למדה את תחום האיפור, אחרי שכבר בגיל נעורים איפרה את חברותיה ובני משפחתה. לאחר מכן היא החלה לעבוד בתחום וסיפרה: "מאז שאני זוכרת את עצמי תמיד ציירתי.בילדות ,הבובות שלי תמיד היו הכי יפות. בתיכון למדתי במגמת עיצוב אופנה ושם בעצם גיליתי את עולם האיפור. תמיד איפרתי בנות, מאד אהבתי את זה ואוהבת את זה עד היום, אני מאד אוהבת פנים. בשבילי פנים זה קנבס תלת מימדי - זה בא לידי ביטוי בכך שאני רואה פנים, לא חשוב של איזה בן אדם, ומיד בראש שלי הן מתחלקות לכל מיני קוביות וקווי מתאר, כך המחשבה שלי מצליחה לייצר תוצאה שמספקת את הלקוחות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אלכסנדרה קלפנר. יח"צ,
עבודה של אלכסנדרה קלמפנר/יח"צ

בשיחות שערכנו עם מספר מלקוחותיה מצאנו כי הן נמצאות בקשר עם אלכסנדרה גם אחרי יום האירוע: "אני בקשר עם הלקוחות שלי ומאד מתחברת אליהן, אני משרה רוגע בזמן האיפור, כך שהוא יוצא פשוט מושלם עבורן". אמרה אלכסנדרה מבחינתה והוסיפה: ''הכל נעשה בנינוחות כאן, אני לא מלחיצה לקוחות לסגור איתי, אין אצלי דבר כזה תחרות - אם לי או ללקוחה פחות זורם איתי בשיחה, זה לא אמור לקרות והכל בסדר. אני בדעה שמי שמגיעה אלי, אני מיועדת לה והיא לי".

אלכסנדרה התייחסה גם ליום הגדול ביותר של לקוחותיה הכלות ולחלק החשוב שלה בו: "עבור כלה, מדובר ביום שהיא תזכור אותו מההתחלה ועד הסוף, כמו שאני זוכרת את יום החתונה שלי כחוויה מדהימה, כך היתי רוצה להשאיר לכלות שאני מאפרת חוויה דומה, חוויה שהיא תזכור אותה לכל החיים. שיהיה לה כיף ושהתוצאה תהיה מושלמת, על מנת שהיא תראה את עצמה בעוד עשרים שנה ותאהב את מה שהיא ראתה''. עוד הוסיפה: "פגשתי בנות עשור אחרי החתונה והן זכרו אותי לטובה- זה חימם לי את הלב כי גם אני זכרתי אותן".

אלכסנדרה קלפנר. יח"צ,
עבודה של אלכסנדרה קלמפנר/יח"צ

הרחיבה את האופקים

בנוסף, אלכסנדרה מעניקה גם שירותי עיצוב שיער: לאחר שנולדו לה תאומים, החלה אלכסנדרה לשלב בעסק שלה את תחום עיצוב השיער ואמרה: "הילדים שלי נתנו לי כח לפתח יותר את הקריירה והחלטתי להיכנס לתחום עיצוב השיער. ברגע שיש לי ראש שלם שאני יכולה לעצב אותו מההתחלה ועד הסוף - זה השלים עבורי את התמונה. לא חשבתי שאכנס לתחום של השיער אבל אני כבר שבע שנים עוסקת בו אוהבת ומחוברת אליו בדיוק כמו לאיפור''.

אחד המקרים המרגשים שעברו על אלכסנדרה בקריירת עיצוב השיער שלה היה כאשר היא התבקשה לעצב שיער עבור אמא של כלה, אשר סבלה מדלילות קשה בשיערה. ''היא אמרה לי שהיא לא מצפה לצאת יפה אבל לקחתי אותה בשתי ידיים''. היא נזכרה והוסיפה: "אחרי שהיא הביטה במראה היא היתה מאושרת. היא סיפרה לי שבמהלך האירוע עצמו אחותה עברה לידה וכמעט לא זיהתה אותה. כאשר היא קלטה שזאת אחותה, היא החלה לבכות, חיבקה אותה ולא האמינה עד כמה היא נראתה מאושרת וקורנת וכמה שערה מדהים".

אלכסנדרה קלמפנר מציעה את שירותיה עד אליכן, בכל רחבי הארץ וניתן כמובן להגיע לאיפור בסטודיו הפרטי שלה בראשון לציון. אז אם אתן רוצות שותפה אמיתית, כזאת שתעניק לכן את כל השקט הנפשי ביום החתונה - אלכסנדרה היא התשובה. מזל טוב!

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף אלכסנדרה קלמפנר
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully