וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרתף: גלריית עיצוב הבית עם המחירים הכי טובים בשוק

בשיתוף המרתף

4.1.2021 / 12:45

הכירו את ''המרתף'', גלרייה לעיצוב הבית בגן יבנה, המשווקת מוצרים שיעשו את הבית שלכם פשוט מרשים - מאקססוריז ועד ריהוט משלים

המרתף. יח"צ,
המרתף/יח"צ

כיום, תחום עיצוב הבית הוא נרחב עד מאד ולכן גם ההיצע בחנויות השונות הוא גדול. למרות זאת, המשימה של כל אחד מאיתנו היא לבחור חנות שתתאים לו, כך שהוא יוכל לדעת שכל רהיט או מוצר נוי שיקבל יתאים לצרכים שלו. מהר מאד הבנו, בבדיקה שערכנו, כי בכל פעם שאתם ניגשים לקנות רהיטים חדשים או אקססוריז לבית או לעסק, אתם צריכים לבחור את חנות עיצוב הבית הטובה ביותר על מנת לקבל איכות טובה לצד מחיר הוגן.

ברור לכל כי עיצוב הבית זאת משימה שעולה הרבה כסף וכוללת בין השאר את שדרוג המרצפות, הצבע לקירות, הריהוט ועוד, אך הטאץ' הסופי שנותן לכל מקום, בין אם זה בית פרטי, משרד או עסק, את המראה הייחודי שלו הוא האביזרים שאנו מוסיפים על הקיר, המדפים, במטבח, במסדרון וכדומה. כיום אפשר לקשט את הבית באקססוריז ייחודיים מאוד במחיר נמוך מאוד יחסית ולהפוך כל בית ליוקרתי מבלי לקרוע את הכיס.

המרתף. יח"צ,
המרתף/יח"צ

צוות הנבחרים שלנו בחן לאחרונה את תחום הריהוט והאקססוריז לבית ומצא חנות בגן יבנה שמתאימה בדיוק עבור אותם אנשים שמחפשים פרטי עיצוב, כלי בית, ריהוט, אקססוריז וכדומה. הגענו אל ''המרתף'', חנות לעיצוב הבית, שהוקמה לפני שלוש שנים על ידי זאב ואור בריקמן, אב ובנו. מהר מאד ראינו כי תחת קורת גג אחת, או יותר נכון במרתף ייחודי המשתרע על פני 200 מ''ר, תמצאו אוסף איכותי ומוקפד של כלי בית מעוצבים, מראות, ריהוט משלים, מוצרים ליפים לבית, פתרונות אחסון מגוונים, חפצי נוי, כלי אירוח, טקסטיל לבית ועוד הרבה מוצרי עיצוב ענייניים וטרנדים כמו שעוני קיר מיוחדים וגדולים, מדפים מעוצבים ובסך הכל למעלה מאלף פריטים שיכולים לשדרג לכם את הבית, להוות גם פריט עיצובי וגם פריט שימושי בסלון, בחדר האורחים ועוד.

בבדיקה שערכנו מצאנו כי מדובר בעסק משפחתי עם אווירה נעימה ומקבלת. התרשמנו מהשירות המצוין וכמובן מהסחורה שהוצגה ונראתה איכותית מאד, זאת לצד מחירים שווים.

העובדה כי חנות ''המרתף'' מייבאת בעצמה חלק גדול מהפריטים לישראל מעניקה הוזלה משמעותית ללקוחות מאחר ואין דמי תיווך. כמו כן, בעלי החנות עורכים לעיתים תכופות מבצעים מעניינים על המוצרים השונים כמו על מראות, שעונים, כורסאות, כריות, מצעים, שטיחים, מוצרי קש, כלי בית, צלחות אוכל, סכו''ם, נרות, מפיצי ריח וכל מה שקשור לעיצוב הבית מבחינת אקססוריז וריהוט משלים.

קהל הלקוחות של ''המרתף'' הוא אנשים שאוהבים לעצב את הבית או בית העסק שלהם. בשיחה שערכנו עם אור, שמנהל את העסק עבור המשפחה, הוא אמר: "אנשים מאד אוהבים את התחום, אוהבים לשנות אווירה, לקנות דברים חדשים לבית שלהם או למתנה לבני משפחה או חברים. אצלנו הם מוצאים מגוון גדול של מוצרים במגוון גדול של מחירים. בנוסף, גם מעצבי פנים מגיעים להשלים את העיצוב עם אקססוריז שמשלימים להם את התמונה".

במרתף מקפידים הבעלים להתעדכן בנעשה בעולם העיצוב, על מנת להמשיך ולהביא ללקוחות את המוצרים החמים בתחום בנוסף למוצרים שהם מעצבים בעצמם. במרתף מקפידים לייבא פרטי עיצוב חדשים בכל פעם, תוך חשיבה מעמיקה על המוצרים, כאשר הפריטים כולם מתאפיינים בסטנדרטים גבוהים בייצור ובעבודה עם חומרי גלם איכותיים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
המרתף. יח"צ,
המרתף/יח"צ

האיש שאחראי על היבוא, אור בריקמן בן ה-32, סיכם: "אנחנו משתדלים לייבא את האיכות הטובה ביותר ולשווק אותה ללקוחות במחיר המשתלם ביותר. יש הרבה מוצרים דומים באיכות פחות טובה ובאותו מחיר אבל אנחנו משווקים מוצר איכותי במחיר טוב, זאת הדרך שלנו. הרבה מוצרים אנחנו מעצבים בעצמינן במפעלים ייחודיים שאנחנו עובדים איתם בחו''ל. מדובר בתחום שמשתנה לעיתים תכופות עם הרבה טרנדים חולפים, צריך כל זמן לחיות את התחום הזה לפי הדרישה העכשווית, ובנוסף תמיד לחפש את הדבר הבא. עיצובי בתים משתנים בכל שנה או שנתיים ותמיד צריך להיות עם יד על הדופק. מוצרים שהיו רלוונטיים בעבר היום כבר לא ישמשו אנשים, לכן אנחנו כל הזמן תרים אחרי הדבר הגדול הבא בתחום עיצוב הבית".

בימים אלו ''המרתף'' השיקה את האתר החדש שלה מאפשר קנייה אונליין, בלי צורך לצאת מהבית כלל. אור הוסיף: "כאשר הסגר יסתיים ומשבר הקורונה יחלוף, החנות תחזור להוות מקור עבור הלקוחות שלנו אבל היה לנו חשוב לשווק מוצרים גם דרך האתר מאחר ודרך שתי הפלטפורמות אנחנו מספקים את השירות לכולם, בכל רחבי הארץ''.

אתם מוזמנים להגיע לחנות או להתרשם ממגוון המוצרים של ''המרתף'' בפייסבוק ובאינסטגרם, שם תהנו ממבצעים בלעדיים עליהם תשמעו ראשונים, לפני כולם, ותוכלו ליהנות ממחירים זולים יותר על מגוון מוצרים ופריטים ייחודיים. המוצרים מגיעים באספקה עד הבית לכל חלקי הארץ.

טלפון: 08-628-9737

אתר

מייל: brik.or@gmail.com

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף המרתף
  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully