וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים של פרחים: החנות שמביאה את האביב עד הבית

בשיתוף פיונה פרחים

4.1.2021 / 8:40

הם קונים רק ממגדלים מקומיים, מקפידים על הטריות והאיכות, ומפנקים במשלוחי פרחים בירושלים ובסביבתה. חנה ומיכאל ניזובסקי, בעלי חנות הפרחים בירושלים "פיונה פרחים", ידאגו שתרגישו אור וצבע ביום ההולדת, בחתונה ובימי הנישואין. כי מי לא אוהב להאיר את הבית עם פרחים?

פרחים. יח"צ,
מכניס הביתה אור ואהבה. זר לבבי של פיונה פרחים/יח"צ

ביום ההולדת, ימי האהבה והנישואים, או אפילו סתם ככה, לכבוד יום שישי, כולנו אוהבים לקבל פרחים או לשמח בהם את אהובינו ובני משפחתנו. הפרחים מכניסים אור וצבע הביתה, ומשנים באחת את האנרגיות שבו לחיוביות ושמחות יותר.

אבל רגע, איך יודעים שהפרחים שקנינו אכן טובים ואיכותיים, ולא ינבלו או יהפכו לעצובים זמן קצר אחרי שנעמיד אותם באגרטל יפה על השולחן? מי שיודעים לענות על השאלות הללו הם חנה ומיכאל ניזובסקי, בעלי "פיונה פרחים" - חנות פרחים בירושלים.

רגע לפני שאנחנו צוללים עם מיכאל לעומק זרי הפרחים (ויש גם יינות, שוקולדים ומקרונים, אגב), מילה אחת עליו. לא מובן מאליו לפגוש צעיר שעלה לארץ בשנת 2010, כשהיה בן 21, בלי הוריו או בני משפחה אחרים, שירת כלוחם בחטיבת כפיר וכיום הוא בעל עסק עצמאי ביחד עם רעייתו, כשלשניים גם שני ילדים והם מתגוררים בירושלים.

"לפני שפתחנו את חנות הפרחים בבית הכרם, עסקתי באתרי אינטרנט ובשיווק דיגיטלי, אבל חנה אשתי כבר עבדה בתחום הפרחים, ככה שהאהבה אליהם מגיעה בעיקר ממנה", מספר לנו מיכאל. "חנה היא אדם מאוד יצירתי, היא אוהבת לצייר ועוד, וכשהחנות שבה עבדה נסגרה, החלטנו לפתוח את החנות שלנו באותו מקום".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מה אתם מציעים ללקוחותיכם?

"פרחים מכל הסוגים, עציצים כמו סחלבים או אנטוריום ומארזים שבהם אנחנו משלבים גם יינות, שוקולדים מסוגים שונים ועוד פינוקים. אנחנו עושים משלוחי פרחים בירושלים ובסביבתה הרחבה, למשל גבעת זאב, מבשרת ציון ועוד, ויש לנו כמובן אתר אינטרנט שבו אפשר להזמין את הפרחים והמארזים שלנו, למשל זרים לכלות, לימי הולדת, ליום שישי כמובן ועוד ועוד".

הקורונה לא השפיעה עליכם? החנות נשארה פתוחה?

"בוודאי שהשפיעה. החנות שלנו היתה סגורה כמעט כל תקופת הקורונה, ועברנו לעבוד במאה אחוז באינטרנט. אנחנו למעשה חנות פרחים ברמת בית הכרם, שנמצאת במרכז המסחרי רובינשטיין, ליד מתחם ענק של דיור מוגן שמיועד לאנשים אמידים יחסית. בנוסף, גם האזור של רמת בית הכרם הוא אזור מבוגר יחסית, עם אוכלוסייה אמידה, כך שרוב הלקוחות שהיו מגיעים אלינו פיזית יצאו פחות מהבית ומן הסתם הגיעו פחות גם לחנות.

"מצד שני, למרבה המזל בניתי לעסק שלנו אתר אינטרנט שפועל כמעט מהיום הראשון שבו פתחנו את החנות, כי ידעתי שבלי אינטרנט אי אפשר היום לקיים עסק. בתקופת הקורונה ההזמנות באינטרנט גדלו בצורה מטורפת, ובפסח למשל פשוט לא הצלחנו לספק את כל הזמנות הפרחים. כולם הזמינו להורים או לבני משפחה וחברים אחרים זרי פרחים בגלל הסגר, וקיבלנו כל דקה הזמנה.

"גם בראש השנה היה לנו ימים חזקים מאוד של הזמנות באינטרנט, ויש כמובן גם את חגי האהבה כמו טי"ו באב או וולנטיינ'ס דיי, ואת ערב השנה הלועזית החדשה".

פרחים. יח"צ,
"אנחנו קונים פרחים רק ממגדלים מקומיים, כך שהטריות של הפרחים שלנו היא הכי גבוהה שאפשר". החנות "פיונה פרחים"/יח"צ

זה בטוח להזמין פרחים באינטרנט, בלי לראות אותם בעיניים ולגעת בהם בידיים?

"אצלנו זה הכי בטוח שיש. אנחנו קונים פרחים רק ממגדלים מקומיים, כך שהטריות של הפרחים שלנו היא הכי גבוהה שאפשר. אנחנו לא קונים מספקים שהפרחים עמדו אצלם במקרר במשך שבוע, אנחנו רוצים שהפרחים יהיו הכי טריים ויעמדו בבית הלקוח לפחות שבוע.

"בחנות עצמה, אנחנו שומרים את הפרחים במקרר, בטמפרטורה של ארבע מעלות, שהיא הטמפרטורה האידיאלית לשמירה על הפרחים. כשהם יוצאים למשלוח, הפרחים נשמרים ברכב שבו הם עומדים בתוך דליים עם מים, כלומר אין סיכוי שיתייבשו כמו שקורה לפעמים כשהמשלוח מבוצע על ידי קטנועים או כלי רכב דומים להם.

פרחים. יח"צ,
"יש לנו פרחים מכל הסוגים, עציצים כמו סחלבים או אנטוריום ומארזים שבהם אנחנו משלבים גם יינות, שוקולדים מסוגים שונים ועוד פינוקים". עוד לקוח מרוצה ב"פיונה פרחים"/יח"צ

"גם השירות אצלנו הוא נושא מרכזי מאוד. אנחנו שולחים תמונה בווטסאפ לפני הוצאת המשלוח, כדי לוודא שהלקוח מאשר ושזה בדיוק מה שהוא התכוון לרכוש. בנוסף, כל אחד אצלנו מקבל כרטיס ברכה מהודר במתנה, שאצל אחרים יכול להגיע למחירים אפילו של 20 שקלים. אנחנו משקיעים בזה, כי אנחנו מבינים שכל אחד רוצה לברך ושהברכה גם תהיה יפה ומושקעת. יש לנו עיצוב מקורי לכרטיס הברכה, שקיים רק אצלנו".

כשבידינו זר פרחים צבעוני ויפהפה שקנינו מחנה וממיכאל, אנחנו נפרדים מהם לשלום ולא שוכחים לאחל להם, ולעצמנו, שנה טובה שנדע בה רק פריחה.

טלפון - 02-5668550

אתר - fiona.co.il

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף פיונה פרחים
  • עוד באותו נושא:
  • פרחים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully