וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל צפוי והרשות נתונה: אימון אישי ויעוץ נומרולוגי עם עינת רוזנבליט

בשיתוף עינת רוזנבליט

4.1.2021 / 10:04

אחת מהשאלות שמעסיקות אותנו היא כיצד גורמים לאדם לשנות את גורלו. בעוד שרבים מאמינים שהכל "מכתוב" מראש, יש הטוענים כי הבחירה לחיים טובים נמצאת בידינו. הכירו את עינת רוזנבליט, מאמנת להצלחה אישית ומומחית לנומרולוגיה, שתסביר הכל על איך להחזיר את השליטה לחיינו

עינת רוזנבליט. יח"צ,
עינת רוזנבליט/יח"צ

אם אתם שואלים את עצמכם איך לשפר את ההכנסה או איך לעשות שינוי מקצועי? איך ליהנות מהעבודה? איך לשפר ביטחון עצמי? איך להתמודד עם פחדים ודחיינות? איך לשפר זוגיות? איך להיות הורים טובים יותר? איך להתמודד עם בוס? אז זו הכתבה המדויקת עבורכם

אדם שנמצא בפרשת דרכים ורוצה לגרום לשינוי חיובי בחייו, מומלץ שיפנה ליעוץ נומרולוגי ואימון אישי איכותי, שיעורר אצלו תהליכי חשיבה ויוביל לשינוי דפוסי התנהגות שמונעים ממנו להגשים את חלומו. עינת רוזנבליט, מאמנת להצלחה אישית ומומחית לנומרולוגיה, מאמינה כי לכל אחד יש את הבחירה לעשות מה שהוא רוצה. לטענתה, אחת הבחירות החשובות ביותר שאדם יכול לעשות במהלך חייו היא לבחור להשקיע בעצמו - הנכס החשוב ביותר. עינת מייעצת לאנשים בתחילת דרכם ובמהלך חייהם, ומכווינה בנושאים של קריירה ותעסוקה, זוגיות, מערכות יחסים, הורות ועוד.

בשילוב של שיטת אימון אישי ותורת הנומרולוגיה, עינת מסייעת לאנשים רבים לפעול למען ההתפתחות האישית של עצמם. היא מציעה אימון להצלחה אישית שממוקד מטרה או דילמה וייעוץ והדרכה נומרולוגית אישית לפי ידע מתורת המספרים המוצפן בתאריך הלידה ובשם של כל אדם. "יש לי המון ידע בהתפתחות אישית. עברתי כמה חוויות ואתגרים בחיי ועשיתי תהליך של אימון אישי, כך שיש לי יכולת להביא לשינוי הרגלים ולתוצאות באמצעות מוטיבציה ודחיפה לנקודה אליה המתאמנים שואפים להגיע", סיפרה עינת.

צמיחה והתפתחות אישית

המטרה בתהליך האימון האישי היא לייצר מודעות עבור כל אדם. אנשים נוטים לחשוב שכישלונות נופלים עליהם מהשמיים. הם לא מודעים לתבניות ולדפוסי החשיבה שלהם, וקוראים למציאות שלהם "גורל". בעזרת תהליך האימון האישי, כל אדם יכול להיות מודע למחשבותיו ולהחזיר את השליטה לחייו.

תהליך אימון אישי מיועד לאנשים המעוניינים לשפר את התקשורת עם עצמם וסביבתם, כמו גם תקשורת הורים עם ילדים, בזוגיות, בעבודה עם הבוס או בכל מקום שנדרשת תקשורת עם אנשים. כל אימון מותאם לפי המטרות והצרכים של המתאמן. מטרת האימון היא לצמצם את הפער בין המקום שבו נמצא לבין המקום שבו היה רוצה להיות באמצעות שינוי הרגלים, זיהוי ואיתור הרגלים לא משרתים וזיהוי ואיתור הרגלים משרתים.

"המטרה שלי היא לגרום לכל אדם להיות שלם עם עצמו ולאהוב את עצמו. בזכות התהליך שהם עוברים אצלי, אני מעלה את הביטחון העצמי של המתאמנים ומשקפת להם את היכולות והמשאבים שטמונים בתוכם. אני סמוכה ובטוחה שלכל אחד יש את הפוטנציאל לצמוח ולגדול. ברוב המקרים כשאדם רוצה לעשות שינוי (למשל, מקצועי), מפאת ההרגלים הקיימים הוא רואה את זה כבלתי אפשרי. במהלך הייעוץ אני משלבת את הנקודות המשיקות בין הייעוץ הנומרולוגי והאימון האישי, בעזרתם יכולה לדייק את העיסוק וההתאמה הזוגית עבור כל מתאמן לסביבתו".

עינת רוזנבליט. יח"צ,
עינת רוזנבליט/יח"צ

מהי נומרולוגיה בשבילי

דרך הנומרולוגיה גיליתי מה הייעוד שלי. אני שואפת לעזור לכמה שיותר אנשים להצליח, ולמצוא את הייעוד שלהם. הנומרולוגיה חיזקה אותי ועזרה לי להבין מי אני. לפי פרויד, בין הגילאים 3-6 האישיות שלנו מתעצבת בהתאם לכל ההשפעות הסביבתיות. לא הייתה לנו שליטה על הסביבה שלנו או בחירה איפה לגור ולהיות, כך שהיינו תלויים בסביבה ובהורים שלנו. "כנומרולוגית וכמאמנת אישית להצלחה, אני מסתכלת על כל הסביבה של האדם כי לכל מספר יש תדר המשדר אנרגיה מסוימת. כך אני יכולה להבין לעומק שאלות כמו מה הדרישה של בן/בת הזוג מבחינה אנרגטית או מה הדרישה של הילדים מההורים וכיצד היא משפיעה על מערכת היחסים".

משבר גיל ה-40

כשמדברים על משבר גיל ה-40, מתכוונים לתקופה קצת יותר מעשור שבין הגילאים 36-49. בתקופה זו, הנקראת "גיל הבינה", האדם מבין מה הוא עבר בחיים, ומשהו בתת-מודע מתחיל להתקרב אל המודע. " אנשים רבים פונים אליי לקראת הגילאים הללו במטרה לקבל לייעוץ והכוונה לקריירה, בין אם כדי לעשות הסבה מקצועית או בין אם לבדוק מה עוד מתאים בפוטנציאל עבורם.

לפי הפסיכולוג קרל יונג "עד שלא תעביר את תת-המודע אל המודע שלך, הוא ימשיך לנהל אותך ותקרא לזה גורל". משמעות המשפט היא שלאחר שאדם הפך להיות מודע, כלומר העביר את תת-המודע אל המודע, יהיה לו הרבה יותר קל לעשות שינוי או שדרוג בחייו. "באחד מתהליכי האימון והייעוץ שהעברתי הגיעה אליי אישה בשנות ה-40 לחייה שעסקה כל חייה באדמיניסטרציה וכספים. לאחר שעברה מקרים מסוימים בחייה, החליטה לעשות שינוי והסבה מקצועית לתחום הטיפולי. הרבה אנשים מקבלים את ההחלטה לעשות שינוי מקצועי בחייהם, וכך קרה גם לי".

"עברתי את "משבר גיל ה-40" הידוע לקראת גיל 36, כשהחלטתי לעשות הסבה מקצועית. מזה 8 שנים עסקתי בחינוך והייתי גננת, ורציתי להביא לשינוי בחיי. דרך הנומרולוגיה הצלחתי להבין מה הייעוד שלי, ודרך האימון אני ממשיכה לעזור לכמה שיותר אנשים למצוא את הייעוד שלהם ולעזור לכמה שיותר אנשים להצליח, לחיות באיכות חיים ושביעות רצון".

הקשר שבין התדמית לתחושת שייכות

אחד המדדים המרכזיים לאושר מושפעת מתחושת השייכות שלנו לקהילה. במהלך האימון אני מזהה מה התדמית המנצחת של כל אחד ומחזקת אותה במטרה לחזק את תחושת השייכות של אותו אדם בסביבתו. האימון מחזק ועוזר למתאמן לזהות ולהיות מודע לעצמו, ובכך ניתן לעשות שינוי או שדרוג. למשל, אדם שבמרחבים מסוימים בחיים יצר לעצמו תדמית של "ליצן" או "מרצה", ובמרחבים אחרים (למשל, בעבודה) הוא לא מצליח להתאים את עצמו לתדמית שיצר. קודם כל, אני מסבירה שאפשר לשנות את הסביבה שלנו בתנאי שאנחנו משתנים. כלומר, מי שרוצה שהסביבה שלו תשתנה חייב לעבור שינוי בעצמו.

"במקרים כאלה אני משלבת בין הנומרולוגיה לבין האימון האישי. לפי תורת המספרים, הנומרולוגיה מסבירה לאדם מה הפוטנציאל הטמון בו בהתאם לאנרגיה ולתדרים של כל אחד מבני המשפחה והסביבה הקרובה, מה הילדים דורשים וצריכים מההורים, והכי חשוב - מה הרצונות של האדם ומה הכי נכון לו. אני שותפה בתהליך של האימון ובונה יחד עם המתאמן תכנית להצלחה אישית. ובעזרת הליווי האישי שאני מעניקה, אני לוקחת אותו צעד אחר צעד בתהליך לקראת המטרה".

עינת רוזנבליט. יח"צ,
עינת רוזנבליט/יח"צ

כל ילד מגיע עם מכתב להורים

בזכות השירות להתפתחות אישית וארגז הכלים הגדול שיש לה בתחום, עינת עוזרת להורים והורים שבדרך להבין את החוזקות של הילדים שלהם דרך בדיקת המספרים של תאריכי הלידה ובהתאמת שם לתאריך לידה של תינוקות. השם נותן את הרצון ואת התכונות הנרכשות, ותאריך הלידה נותן את התכונות המולדות שנותנים לילד את הכלים למצבים ומסלולים שיגיע אליו בחיים.

דרך הכלי של הייעוץ הנומרולוגי לעינת יש יכולת לתת את המידע הסודי המוצפן בתאריך לידה על סגנון ההקשבה של ילדים ומבוגרים כאחד ועל סגנון המוטיבציה. יחד עם זאת, ישנם לקוחות שרוצים להעמיק ולוקחים בנוסף את תהליך האימון במטרה לשדרג את התקשורת ולהעלות את הכושר המנטאלי על סגנון התקשורת האישית עם עצמם ועם הסביבה שלהם, דבר התורם רבות בכל מרחב בחיים - בהורות, זוגיות, קריירה, עם הקרובים לנו ובכל מערכות יחסים שהלקוחות רוצים לשדרג את התקשורת.

עינת היא אמא לשני ילדים, ובעזרת השיטות שהיא מיישמת על מתאמנים, הצליחה ליצור שינוי במערכת היחסים עם אחד מילדיה. "בני הקטן סבל במשך תקופה מסוימת ממקרים ואירועים חוזרים בבית-הספר, שהיוו כטריגר לתסכול שנוצר אצלו. לפי תאריך הלידה שלו זיהיתי שהוא בעל תכונות משפחתיות, חברותי, אוהב תקשורת טובה, והבנתי שהוא מנסה לתקשר לי את הקושי שלו על כך שאני לא נוכחת מספיק בבית.

"עד שלא השכלתי להבין את זה, היו בינינו הרבה ריבים והתנגשויות. כשהבנתי במה מדובר, הצלחתי להשלים עם התכונות שלו ולהבין מה הוא מצפה ממני, ובכך להתאים את עצמי אליו. דרך הכלים האימוניים למדתי להוקיר תודה על כל הצלחה שיש לי בבית עם הילדים, דבר שהרים את הילדים ו"הגביה" אותם בעוד 2 ס"מ של גאווה שאמא שלהם רואה כמה הם מוכשרים וחכמים וידעת להגיד להם את זה. זה שיפר את התקשורת ומערכת היחסים בינינו פלאים, וגרם לי להרגיש טוב יותר עם עצמי בתור אמא".

מומחית בתחומה

מאז שהיא זוכרת את עצמה, עינת אהבה לעזור, להקשיב, ולראות צמיחה והתפתחות של אנשים. "במהלך כל חיי הסביבה הקרובה הרגישה בנוח לפנות אליי לעזרה, ייעוץ והכוונה, והבנתי שזה הייעוד שלי ומה שאני רוצה לעסוק בו בחיים. בתחילת הדרך עסקתי כגננת ויועצת מקצועית לגיל הרך בגנים פרטיים. הייתי עובדת עם גננות ובעלות גנים על הדרכות שאפשר להעביר להורים בנוגע לילדיהם, למשל איזה תכנים טובים עבורם או איך לנהל תקשורת תקינה. החלטתי להוסיף לעצמי כלים נוספים לייעוץ ולמדתי אימון אישי ב"תות תקשורת", בית ספר להכשרת מאמנים של אלון גל. בהמשך, העמקתי בנומרולוגיה והפכתי למומחית בתחומי. אני אוהבת את העבודה שלי, ואני קמה כל בוקר בהתלהבות ורואה את מה שאני עושה כשליחות אמיתית".

בקרוב עינת מוסיפה אפשרות לאימון בשיטת NLP וסדנאות הנחייה לקבוצות המעוניינות להביא לשיפור באיכות החיים ולהגיע לשביעות רצון. אז במידה ואתם רוצים לעשות שינוי בחייכם, חשוב לזכור כי כל הכוחות נמצאים בכל אחד מכם. עדיין לא מאוחר למצוא את הדרך חזרה לעצמכם וליצור את החיים שאתם רוצים לחיות. עם שילוב של שיטות טיפול שונות ומתן כלים נכונים שמותאמים אליכם אישית, תוכלו להעלות לעצמכם את הביטחון העצמי, להעז, להגשים חלומות, לאהוב את עצמכם ולהכניס עוד אהבה לחייכם.

כתובת: גוש עציון 7, גבעתיים

טלפון: 054-5973137

מייל: einatnumerology@gmail.com

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

לינקדאין

יוטיוב

בשיתוף עינת רוזנבליט
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully