וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

M.T tattoo studio - סיפורו המטלטל של אמן קעקועים ייחודי

בשיתוף M.T tattoo studio

4.1.2021 / 8:47

במערכת "הנבחרים" אנחנו כל הזמן מנסים למצוא את הסיפורים הכי מיוחדים ומרגשים של אנשי המקצוע השונים. קיבלנו המלצות מצד כמה מתושבי העיר באר שבע, כי כדאי לנו לרחרח ולבדוק את מקס קפיטונוב, הבעלים של "M.T tattoo studio" בעיר

M.T tattoo studio. יח"צ,
M.T tattoo studio/יח"צ

מפיק חבר המערכת ירד לבירת הנגב, שם הוא פגש אמן קעקועים עם סיפור חיים מטלטל מאחוריו, גבר שבגברים שידע להודות בטעויות שלו ולפרוץ החוצה אל חיים חדשים.

סיפור חיים הפכפך

מקס טרייבל, בן 29 מבאר שבע, מעולם לא ידע כי אלוהים בירך אותו בכישרון אמנותי. כבר מגיל ילדות, מקס טרייבל היה "טיפוס" בעייתי: ברח מהלימודים, נזרק לפנימיות, הסתבך עם החוק ונשלח פעם ועוד פעם למאסר בבתי הסוהר השונים.

רצה הגורל ושם, במאסר הראשון שלו, הוא נחשף לעולם הקעקועים, זה תפס וריתק אותו מיד, על כך מקס טרייבל סיפר: "אתה לא תאמין עד כמה תחום הקעקועים בכלא הוא פופולרי. אומנם מדובר ב"תנאי קרב", אבל החבר'ה שם ידעו לעבוד מצויין עם מחט ודיו, ושמרו על היגיינה וחיטוי. כאשר השתחררתי בפעם הראשונה, קיבלתי מלגה ללימודים והחלטתי שזה התחום שבו אני ארצה לעסוק.

"הגעתי למכון קעקועים מסויים, שם למדתי את המקצוע במשך כמה חודשים, אבל עדיין לא הייתי מגובש או בוגר מספיק, לכן עזבתי את המכון וחשבתי כי אוכל ללמוד הכל מסרטונים ביוטיוב. אולי בגלל שלא הייתי במסגרת מסודרת, ואולי בגלל שהיה קל לי לברוח אל הדבר הקל שידעתי לעשות, הסתבכתי שוב עם החוק וחזרתי לתקופת מאסר נוספת".

M.T tattoo studio. יח"צ,
M.T tattoo studio/יח"צ

כשהחיים נותנים לך לימון, עשה ממנו לימונדה

במאסר האחרון שלו, מקס טרייבל כבר היה מספיק חזק נפשית כדי להרים ידיים, להודות בטעויות שלו ולקבל החלטה, כך החיים לא יכולים להמשיך. במסגרת חינוכית בבית הסוהר, הוא החל ללמוד פרסום ושיווק מטעם האוניברסיטה הפתוחה, וממש עד לרגע האחרון בו ישב במאסר, התרכז בספרים וצבר ידע חשוב.

כאשר יצא לחופשי, עבד לפרנסתו והשקיע את המשכורות שלו בציוד לקעקועים, זו היתה הפעם הראשונה בה עלה על דרך המלך בזכות עצמו.

M.T tattoo studio. יח"צ,
M.T tattoo studio/יח"צ

לאחר מכן מקס טרייבל פתח את "M.T tattoo studio", בשכונה א' בבאר שבע, ברחוב הכותל המערבי 45, ובשלוש השנים האחרונות הפך להיות אחד המקעקעים הכי מבוקשים בכל אזור הדרום. "בכל בוקר מחדש אני לרגע אחד לא נותן לעצמי ליפול עוד לשטויות. הקמתי משפחה, יש לי אישה וילדה, בקרוב מאוד בעזרת השם יהיה לי ילד נוסף, עבורם אני מוכן גם לקטוף את הירח אם צריך.

"לכן, כדי להתקדם בעסק, היחס שאני מעניק לכל לקוח הוא יחס אחר לגמרי ממקומות אחרים. אני לא רואה באנשים שמגיעים אליי רק כלקוחות, אלא מבקש להכיר ולהבין מי הם באמת, על מנת שאוכל להתאים את עצמי ואת הקעקוע שהם מבקשים על הצד הטוב ביותר.מעבר לזה, המחירים שלי נוחים, זה כבר חלק מהאופי שלי. אין סיבה שאנשים יוציאו הון עתק על קעקוע או פירסינג, והנה, יש לי מספיק עבודה ופרנסה יפה גם בלי שאדרוש סכומי עתק.

"בסופו של דבר קעקוע נשאר איתנו לכל החיים, המטרה שלי היא שכל מי שמגיע אליי, שיזכור אותי לטובה גם בעוד 20 שנה כשהוא יזכר היכן עשה את הקעקוע", מקס טרייבל הסביר.

לקוחות של מקס טרייבל מספרים על אמן מדהים ש"הורג" את עצמו עבור אחרים. לעיתים ניתן לראות אותו יושב בסטודיו שלו במשך 24 ואף 48 שעות ברציפות, עובד בכל שעה, העיקר כדי לרצות את הלקוחות.

מבחינה מקצועית, מקס טרייבל עושה את רוב סגנונות הקעקועים במספר טכניקות שונות, עם מכונה, במבוקים ועוד. ההצלחה הגדולה והשם שעשה לעצמו כאמן צמרת, גרמו למקס טרייבל להיות מבוקש גם בכמה תוכניות טלוויזיה שעסקו בתחום.

בנוסף, פעילות נוספת שהוא פעיל בה בימים אלו, באה לידי ביטוי כך שהוא בעצמו מכשיר אמנים צעירים שמבקשים להיכנס לתחום.

M.T tattoo studio. יח"צ,
M.T tattoo studio/יח"צ

"M.T tattoo studio", מכון קעקועים בבאר שבע בניהולו של מקס טרייבל.

היתה לי פגישה מרגשת עם בחור אינטליגנטי, חריף, עם לב טוב וידיים מזהב, שידע לשים קץ לטעויות שעשה ויצא אל דרך חדשה ומצליחה.

לפרטים נוספים ניתן ליצור עימו קשר בטלפון: 050-7358212

פייסבוק

בשיתוף M.T tattoo studio
  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully