וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמר סוכנות לביטוח - יש מי ששומר עליכם

בשיתוף נמר סוכנות לביטוח

3.1.2021 / 17:56

אנחנו חיים בעולם דיגיטלי כידוע לכם. שניים ששוחים היטב בחידושים האחרונים בתחום הם מוטי הרשקו ורן כהן, בעלי "נמר סוכנות לביטוח" שנמצאים איתנו באולפן לספר על עולם הביטוח בעידן החדש

נמר סוכנות לביטוח/אולפן הנבחרים

נמר סוכנות לביטוח בע"מ הינה סוכנות עצמאית ובלתי תלויה, המספקת פתרונות ביטוח, פנסיה וחיסכון ללקוחות במגזר הפרטי והעסקי. צוות נמר מתמחה בפתרונות איכות בראייה כוללת של צרכי הלקוח - יחידים, משפחות, עסקים, חברות וארגונים.

שאלנו את רן ומוטי מהי ההתמחות העיקרית של הסוכנות:

"אנחנו מחוברים מאוד לדיגיטל. לרשותינו היכולות הטכנולוגיות לאסוף את כל הנתונים הנדרשים של הלקוחות ולהעניק להם המלצות איכותיות בהתאמה אישית".

מה בנוגע למוצרים החדשים שאתם מפתחים בימים אלו ממש?

"מוצר אחד שממליץ ללקוחות האם לנתב את הכספים בין מוקדים שונים בכל הקשור לעולם הפנסיוני. והמוצר השני בפיתוח מתקדם מאוד - מוצר שסוקר את כל הביטוחים של הלקוח ואז מבצעים אבחון ללקוח - האם יש כפל ביטוחי ואילו כיסויים ביטוחיים יש לו, אם כדאי לו להמיר כיסויים או לשנותם כדי שתהיה לו מעטפת ביטוחית שלמה. המערכת הזו יכולה לעזור ללקוח לממש את הזכויות שלו".

מהן המטרות העיקריות שלכם?

"המטרה שלנו היא לפשט תהליכים ביטוחיים עבור הלקוח בעלות זולה במיוחד ובנוסף אנחנו מסייעים לאנשים לממש את הביטוחים שלהם בייחוד על רקע תקופת הקורונה".

לסיום, תנו לנו טיפ זהב?

"במידה והגעתם לגיל 60, ובין אם אתם עובדים או לא עובדים, אתם כבר זכאים לקבל פנסיה, במיוחד בתקופה הזו של הקורונה שחלק מכם נמצא בבית ולא עובד, תוכלו לממש את הזכות ולקבל את הפנסיה בגיל 60. גם אם תחזרו למקום העבודה שלכם, תוכלו להמשיך לקבל את הפנסיה שלכם".

מי מכם שמעוניין להיות בטוח בביטוח שהוא רוכש, פנו בהקדם ל"נמר סוכנות לביטוח", שני מקצוענים שיסבירו לכם בפשטות וברוגע את עולם הביטוח.

בשיתוף נמר סוכנות לביטוח
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully