וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומניה מוסלח - LIFECOACH - הולכת עם הלב

בשיתוף אומניה מוסלח

3.1.2021 / 15:31

בין שפע האנשים שמעדיפים להישאר באזור הנוחות, ואם נודה באמת, זהו מקום די בטוח, ישנם גם אנשים שתמיד שואפים לבצע שינויים בחייהם, לאתגר את עצמם ולהתפתח מבחינה אישית. אחת הנשים הללו היא אומניה מוסלח, שעשתה שינוי משמעותי בחייה והפכה למאמנת ומטפלת מקצועית

אומניה מוסלח. יח"צ,
אומניה מוסלח/יח"צ

"מאז שהייתי ילדה קטנה חשבתי איך אני יכולה להשפיע על אחרים, לשנות ולהשאיר חותם בעולם", מספרת אומניה מוסלח, מאמנת אישית ומטפלת מקצועית ומנוסה, וממשיכה: "תמיד רציתי להתפתח מבחינה אישית ותמיד הייתי נחושה, כך הפכתי מאחות בבית חולים למאמנת ומטפלת עצמאית, וכן, אפילו עשיתי זאת בתקופת הקורונה".

על נקודות מפנה

בתקופה מורכבת בה אנשים רבים מאבדים את עבודתם ונשארים במצב מפחיד - של חוסר וודאות, יש לאחיות ורופאים תפקיד משמעותי, שכן מדובר על עבודה הנחשבת למקצוע חיוני, לכן, היו חלק מהסובבים מופתעים בנוגע לשינוי המשמעותי שאומניה ביצעה בחייה דווקא בתקופת הקורונה.

אומניה מספרת שהשינוי בחשיבתה החל כבר לפני מספר שנים, לדבריה: "יש נקודות מפנה בחיים שגורמות לך לחשוב אחרת ואפשר לומר שהמשבר שחוויתי גרם לי להיכנס לדיכאון, כתוצאה מכך כמעט איבדתי את הכל וזה גרם לי לרצות לעשות שינוי ולחפש את דרכי ואת אומניה מחדש".

אומניה מוסלח. יח"צ,
אומניה מוסלח/יח"צ

שנת 2012 - שנת השינוי והחיפוש אחר התשוקה

"שנת 2012 הייתה השנה של השינוי. עבדתי כאחות בבתי חולים משנת 2011-2020 ובשנת 2012 התחלתי לחפש את החזון שלי, היה לי קול בראש שאמר לי: 'את לא רק אחות, יש משהו רחב יותר שמחכה לך'.

התחלתי את המסע בחיפוש אחר התשוקה שלי. למדתי אימון קבוצות, אחר כך אימון אישי - קואצ'ינג, לאחר מכן התמחיתי ב'שיטת 12 הצעדים' ולמדתי טיפול רגשי דרך זיכרונות, זו שיטה שעובדת על התת-מודע ונקראת CMT, למדתי את השיטה באופן פרטי אצל האישה שפיתחה אותה. כמו כן, למדתי טיפול באנרגיה", אומרת אומניה.

להיות אחות או מאמנת ומטפלת? זו השאלה

לאורך כל השנים הללו המשיכה אומניה לעבוד כאחות, אך היא רקמה את החזון שלה ולא הפסיקה לנוע לעברו. בשנת 2020, עם פרוץ הקורונה, ניצבה אומניה בפני צומת דרכים: האם להמשיך לעסוק במקצוע חיוני או האם לא לתת לקורונה להשפיע עליה ועל בני ביתה, לפחות לא בתחום המקצועי ולהגשים את החלום?

"רציתי לשלב בין עבודה כאחות ובין עבודה כמאמנת ומטפלת, אבל הקורונה, אי הסדר במדינה וחוסר הוודאות, לצד השאיפה להגשים את החלום, למרות הקושי והרצון לבחור במה שמתאים יותר לי ולמשפחה שלי, גרמו לי לפתוח את הקליניקה בספטמבר. הייתה לי הזדמנות והלכתי עם הקול הפנימי שלי", אומרת אומניה.

איך הגיבה המשפחה על ההחלטה?

אומניה מספרת שבעלה תמך בה במהלך הלימודים ובמהלך החיפוש העצמי. "בעלי שמח על ההחלטה שלי, גם היו לי סיבות מול המחלקה. בעלי היה איתי לאורך הדרך. הוא ראה שפעלתי מתוך שיקול דעת, שקיבלתי את ההחלטה מתוך מקום של יציבות וכוח, למרות שהוא חשש", אומרת אומניה ומוסיפה, כשהיא צוחקת: "הוא גם לא רצה שאביא את הקורונה הביתה".

אומניה מספרת שהיום היא עובדת עם בעלה במקום עבודה משותף: "יש לו חנות מחשבים ואני עובדת בקומה השנייה, כשקיבלתי את ההחלטה אירגנו ביחד את הקליניקה".

בנוסף, מספרת אומניה שהיא מאוד פעילה בדף הפייסבוק שלה ושהיא מפרסמת הרבה סרטונים כדי להעלות את המודעות בנוגע לקורונה.

על התגובה של חבריה לפייסבוק בנוגע לשינוי היא אומרת: "אנשים בפייסבוק היו מאוד מופתעים על השינוי שעשיתי, למרות שהם תמכו בי. בסרטון הסברתי להם שהייתה לי החלטה נחושה ופעלתי לפיה".

אומניה מוסלח. יח"צ,
הקליניקה של אומניה מוסלח/יח"צ

מגוון האימונים והטיפולים שמציעה אומניה

אומניה מקבלת את לקוחותיה בקליניקה שנמצאת ליד נצרת. כמו כן, היא עובדת דרך זום.
מגיעים אליה צעירים בגילאים 20-40 אשר סובלים מכל מיני קשיים ומתמודדים עם מחסומים רבים. לדברי אומניה: "הגיע אליי למשל בחור עם הרגלים שליליים שפגעו לו בחיים. הוא שתה הרבה אלכוהול ולא הצליח לעבוד. בנוסף, אני מטפלת במישהי שיצאה ממערכת יחסים לא בריאה. היו לה הרבה מערכות יחסים, היא התחתנה והתגרשה ורצתה להתחתן שוב, אך לא הצליחה להיכנס למערכת יחסים בגלל פחדים.

"אישה אחרת סבלה מפחדים ממוות ועבדנו שתינו יחד עם פסיכולוג.

"אני עוזרת לאנשים להשתחרר מפחדים, לבנות תוכנית עבודה, לרפא את עצמם ולחוות תשוקות. אני מאמינה שהריפוי מגיע מתוך אהבה ואני עוזרת לאנשים לאהוב את עצמם ולמצוא אהבת אמת".

לראות את האדם מזוויות שונות

אומניה אומרת: "הייחוד שלי הוא שאני יודעת כיצד לשלב בין אימון ובין טיפול רגשי ורוחני באמצעות כל שיטות הטיפול שלמדתי. אני רואה את המתאמן מזוויות ראייה שונות ומתאימה לו את המסלול.
יש אנשים שמגיעים רק לטיפול רגשי ואחרי שהם פורצים את המחסומים אני נותנת להם מרווח זמן, לאחר מכן הם חוזרים למסלולים של התפתחות אישית ואימון אישי.

"בנוסף, אני משתמשת בידע שצברתי כאחות ומשלבת אותו עם הפן הנפשי במטרה לקדם ריפוי של מחלות, כדי שלאנשים יהיה כוח נפשי לטפל בבעיות פיזיות וכדי שהם ייצרו חוסן נפשי, זה משהו שלא ידעתי לעשות לפני זה. אני מזמינה את כל מי שרוצה לבצע שינוי בחייו או לטפל בעצמו לפנות אליי. אשמח לעזור ולהעניק לכל אחד ואחת מהידע והניסיון שצברתי ולגרום לאנשים למצוא את הבעירה הפנימית שנמצאת בתוכם."

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף אומניה מוסלח
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully