וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילוי נעים: פתרונות לשהייה במרחבים פתוחים בעקבות הקורונה

בשיתוף מר גן

3.1.2021 / 15:14

"הבילוי במקומות פתוחים ובחצרות הפכה ממותרות לצורך חיוני בעידן הקורונה", כך אומר לנו מורן ינקלביץ', מנכ"ל חברת מר גן מערכות אוורור וחימום, המתמחה בפתרונות מיקרו-אקלים

מר גן. יח"צ,
מר גן/יח"צ

שנת 2020 תיזכר כשנה היסטורית ששינתה רבות באורחות חיינו, החל מהדרך בה אנו מבצעים קניות, עובדים או לומדים מהבית, ועד היכולת המוגבלת ליצירת קשרים חברתיים ולקיום מפגשים. תחילה, נדמה היה שמדובר בעניין חולף ועוד שבועיים-שלושה נחזור לשגרת חיינו, אבל ככל שחלף הזמן התפוגגה לה האופטימיות ושקעה ההבנה שהקורונה כאן למשך זמן ארוך מן הצפוי.

כתוצאה מכך, גבר הצורך הבסיסי של כולנו לחזור למפגשים עם משפחה וחברים. המגבלות הרבות שכמעט ואינן מאפשרות קיום מפגשים במקומות סגורים מחשש להדבקה המונית העלו את הצורך בתנאים נוחים לקיום מפגשים במרחבים הפתוחים - אשר הרבה יותר בטוחים בתקופה זו - ולקיים בהם אירועים שבעבר היו עניין של שגרה כמו חתונות, תפילות, מפגשים חברתיים או משפחתיים ועוד.

מר גן. יח"צ,
מר גן/יח"צ

שהייה נעימה במרחב הפתוח

קיום מפגשים במרחבים פתוחים יצר אתגר חדש בהתאמת המרחב, כך שיאפשר ישיבה ובילוי נעים ללא תלות במזג האוויר. מגפת הקורונה נפרשה על פני עונות השנה, ועם השינויים במזג האוויר, גבר גם הצורך בפתרונות לאוורור בימי הקיץ הלוהטים וכעת, רגע לפני שיאו של החורף - בחימום. הדבר מצריך פתרונות מיקרו-אקלים, כלומר אמצעים שמייצרים אקלים מקומי ונוח באזור מסוים וממוקד.

"הקורונה גרמה לנו להבין שחייבים לפתח את המרחבים הפתוחים וליצור בהם תנאים לשהייה נעימה", סיפר ינקלביץ'. "עד לא מזמן מוצרי אוורור וחימום למקומות פתוחים היו בעיקר נחלתם של בעלי עסקים ולקוחות פרטיים בחתך סוציו-אקונומי גבוה. בשנה האחרונה אנו עדים לגידול משמעותי בצריכתם, והם הפכו למוצר בסיסי שבלעדיו כמעט ולא ניתן לקיים שגרה. פונים אלינו לקוחות עם מגוון רחב של צרכים, החל מלקוחות פרטיים המעוניינים לצייד את המרפסת או את הגינה מתוך ההבנה שהם הולכים לשהות בהן הרבה בתקופה הקרובה, בעלי עסקים קטנים שפתחו מקומות ישיבה חיצוניים על מנת לאפשר המשך מסחר, בתי כנסת שיצרו מתחמי תפילה פתוחים ועוד".

אין ספק כי חימום וקירור של מרחב פתוח שונה במהותו מחימום חללים סגורים, והציוד המשמש לכך שונה מהציוד המוכר לנו מפנים הבית. "בפנים הבית, לרוב נשתמש במזגן לקירור ומפזר חום לחימום, אך אלה כמעט ולא יעילים במרחב הפתוח. אם נרצה לחמם אזור פתוח, נרצה להשתמש במוצרים הפועלים על הקרנה (Radiation), כגון תנורי חימום אינפרא אדום, אשר מקרינים על הגופים שנמצאים בקרבתם ומחממים בצורה יעילה במיוחד ללא פיזור חום, באופן מהיר וחסכוני".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מר גן. יח"צ,
מר גן/יח"צ

הפתרון האידיאלי

כאשר מעוניינים בציוד אוורור או חימום שיאפשר תנאים אופטימליים לשהייה בחוץ, יש לקחת בחשבון את ממדי המקום, מיקומו הגיאוגרפי, תשתיות קיימות ומגבלות תקציביות. כדי להתאים את המוצר שיענה באופן האופטימלי על הצרכים, בהתאם למגבלות ולתקציב, חשוב להיעזר בליווי מקצועי של חברה המתמחה בתחום ומספקת פתרונות ללקוחות פרטיים ועסקיים כדרך קבע.

הכירו את חברת מר גן מערכות אוורור וחימום בע"מ - יבואנית ציוד אוורור, ערפול, קירור וחימום תעשייתי ומקצועי ומשווקת למגוון לקוחות רחב. החברה מתמחה בייבוא, שיווק והשכרה של מערכות אוורור וחימום מהטובות בעולם. החברה מפעילה נקודות הפצה ברחבי הארץ וסוכנים שמוכרים באופן ישיר ללקוחות עסקיים. חברת מר גן מיצבה את עצמה כאחת מהחברות המובילות בתחום בארץ עם מוצרים מתקדמים, שירות מקצועי, אמין ומסור, ואידיאולוגיה אחת ברורה - מכירת פתרון, לא מוצר. החברה מספקת סוגים שונים של מערכות אוורור וחימום על גז, חשמל או סולר, ודואגת לתת מענה לצרכים של כל הלקוחות מבחינת יעילות, אפקטיביות, וחסכון בעלויות.

זמינים לסייע וללוות בכל הפעלה ותחזוקה

"מעבר לרכישה או השכרת ציוד חימום או קירור, אנו זמינים לסייע בכל פניה הקשורה בתחזוקת, הפעלת ותיקון המכשירים, ולהעביר ללקוחות שלנו את ההדרכה וההכוונה בכל הקשור להתקנה בטוחה ונכונה של הציוד", סיפר ינקלביץ', מנכ"ל החברה.

מר גן. יח"צ,
מר גן/יח"צ

נעים בכל מצב אוויר

מר גן שמה לה למטרה לצמצם ככל הניתן את התלות במזג האוויר ומלווה את לקוחותיה החל משלב בחירת המוצר והדגם המתאים ביותר, ועד מיקומו והתקנתו הנכונה בשטח.

טלפון: 1-700-50-4734

מייל: office@mrgan.co.il

אתר:

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף מר גן
  • עוד באותו נושא:
  • קורונה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully