וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיטליה, באהבה: השף הפרטי שיעניק לכם חווית אירוח טעימה ואותנטית

בשיתוף אייל אג'י

3.1.2021 / 14:55

כולם מבינים עד כמה אוכל מהווה חלק מהותי מהאירועים אותם אנו חוגגים, לכן בין אם יש לכם אירוע חשוב בקרוב או שסתם בא לכם להזמין את החברים והמשפחה לארוחה מפנקת ואתם מחפשים פתרון יצירתי ומרענן, כדאי שתכירו את השף אייל אג'י

אייל אג'י. הדר כהן,
אייל אג'י/הדר כהן

טרנד השפים הפרטיים תופס תאוצה. מגמה זו צמחה בעקבות הקורונה והצורך בפתרון שמחליף את המסעדות הסגורות, ומספקת אפשרות לחגוג ולשמוח עם האהובים עלינו בצורה אינטימית, נוחה ונגישה כך שניתן לומר בביטחון שעולם האירועים הקטנים ימשיך ללכת לכיוון ארוחות שף מארח/מתארח.

אחד המטבחים המבוקשים ביותר הוא המטבח האיטלקי המוכר והטוב. כאן נכנס לתמונה אייל אג'י, שף פרטי המתמחה במטבח האיטלקי ומביא את ניחוחות נאפולי אליכם הביתה. אג'י מציע חוויה ייחודית של אירוע בקונספט איטלקי עם תפריט מגוון ועשיר, המתאפיין באותנטיות וחומרי גלם איכותיים.

עם טאבון "רוקבוקס" נייד ושולחן מנות ראשונות עשיר, אג'י פותח את הארוחה עם סלטים מיוחדים כמו סלט קפרזה, סלט פוזילי צבעוני, קרפצ'יו סלק, סלט קיסר, כדורי ארנצ'יני, פוקאצ'ות שנאפות במקום ומוגשות לצד מטבלים אותם הוא מכין מבעוד מועד, לזניית הסלמון ותרד המפורסמת שלו שמקבלת אינספור קומפלימנטים ומבחר אנטיפסטי.

אייל אג'י. הדר כהן,
אייל אג'י/הדר כהן

החלק העיקרי של האירוע הוא מבחר הפיצות הנפוליטניות שנאפות במקום ומגיעות אליכם לצלחת כשהגבינה עדיין מבעבעת, החל מפיצה מרגריטה קלאסית ועד לפיצה עם רוטב "ביאנקה", קרם כתומים ופסטו טרי. השף מציע מגוון תוספות לבחירתכם ומאפשר לכם לבחור את הקומבינציות האהובות עליכם במקום.

האירוע מסתיים עם שולחן הקינוחים המפואר של אג'י. בשונה מרוב האירועים הפרטיים היום בהם מפזרים באופן חופשי את המנות על השולחן, אג'י בוחר להעניק לכל קינוח את המקום שלו בתוך כלים בהגשה נדיבה עם כף גדולה, ומפנק אתכם במנת מלבי "מפלצתי", בננות מקורמלות, טירמיסו מסורתי וכנאפה באינטרפרטציה איטלקית.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אייל אג'י. הדר כהן,
אייל אג'י/הדר כהן

לא סתם עוד פיצה

אז מה כל כך מיוחד בפיצות של השף ולמה הן מקבלות את הבמה המרכזית? הפיצות עשויות מבצק איכותי שעבר 72 שעות התפחה, כך שהספיק לפתח טעמים ועבר תהליך מלא ונכון של פיצה נפוליטנית מסורתית. "כדי לעשות פיצה כמו שצריך, אי אפשר להתחכם יותר מדי - צריך להכין אותה בדיוק כמו שהתכוון המשורר. כל חומר גלם צריך לקבל יחס שונה ואת הנגיעה שלו כדי שבסופו של דבר יצליחו להרכיב את השלם. בנוסף, צריך לדעת לפתוח נכון את הבצק ולעבוד מול הטאבון, שזה עולם בפני עצמו. בזכות החום הלוהט, הטאבון נותן לפיצה אפקט מיוחד של טעמים שלא ניתן להשיג בתנור רגיל", סיפר אג'י.

אייל אג'י. הדר כהן,
אייל אג'י/הדר כהן

החוויה האיטלקית השלמה

השף אג'י מקפיד לתת את החוויה האיטלקית השלמה ומקשט את עמדתו וחצר ביתכם במפות משובצות בצבעי אדום לבן, ממש כמו באיטליה. המנות מוגשות בהגשה יפה ובד בבד לא "מפונפנת" הנושאת אופי כפרי וחן. בנוסף, שם השף דגש על תקשורת בינאישית עם הסועדים, אדיבות ושירות: "אני שואף להביא את איטליה כמו שצריך, בין אם זה באוכל ובין אם זה באווירה. אני מזמין אנשים לעמדת הפיצה ונותן הסבר על התהליך, ובמקרים רבים גם מציע להם לפתוח את הבצק יחד איתי ולהכניס אותו לטאבון. אני שמח שאנשים מתעניינים בתהליך וכיף לי לראות שהם נהנים. כשאנחנו מייצרים שיח סביב האוכל נוצרת חוויה קסומה יותר, מכיוון שכך אני יוצר חיבור אישי עם הסועדים ומעניק להם חווית בישול תוך כדי החגיגה".

איך הכל התחיל?

אג'י התחיל את דרכו במטבח המקצועי כבר בגיל 17: "אבא שלי שף, כך שנחשפתי לעולם הקולינרי, לטעמים ולחומרי גלם מאוד מיוחדים כבר מגיל צעיר. הפעם הראשונה הייתה במטבח של "קמלוט" (שהיום אתם מכירים כמועדון "זאפה" בהרצליה). בהמשך, עבדתי כ-10 שנים במגוון תפקידים שונים בתחום המסעדנות עם קבוצת "בנדיקט", עד שהלב משך אותי חזרה אל תוך המטבחים. את דרכי במטבח האיטלקי התחלתי במסעדת "טיטו" בגבעתיים, שם הבנתי כי זה המטבח בו אני מעוניין להתמקד, מכיוון שהוא אותנטי ולא מתחכם ואני מתחבר לזה מאוד". מאז, עבד אג'י במטבחים איטלקיים בעלי אופי שונה כמו מסעדת פועלים קטנה, מסעדת "פאט ויני" ועוד, עד שהחליט כי הגיע זמנו לצאת לדרך עצמאית. "בער בי לצאת לדרך בה אני יכול לעשות דברים בדרך שלי ולהביא את האני מאמין שלי לצלחת".

לפני שפתח את העסק, בחרו אג'י ואשתו דניאל לבלות את ירח הדבש שלהם בטיול שעיקרו קולינרי באיטליה, בו נחשף לעומק אל עולם הקולינריה האיטלקית: "במשך שלושה שבועות טיילנו מדרום איטליה ועלינו לאזור הצפון לערים כמו רומא, טוסקנה, פארמה ומילנו. הקפדנו לחקור בכל חבל ארץ את חומר הגלם והמאכלים המאפיינים אותו". אג'י מספר כי אשתו הגיעה עם רשימת מסעדות מומלצות שאספה מהאינסטגרם, אבל מצאו עצמם נהנים הרבה יותר דווקא מהמסעדות האותנטיות שהגיעו אליהן בספונטניות ובמקריות. "היה לי חשוב לחוות את איטליה האמיתית ולכן נהניתי הרבה יותר מהמסעדות המקומיות הביתיות, בזכותן למדתי המון על הטעמים האיטלקיים. במהלך הטיול הבנתי שבישול איטלקי הוא עולם בפני עצמו וכי הוא מלא בסגנונות בישול וטעמים שונים. לכל מקום יש את הניואנס שלו וזה השפיע על צורת הבישול שלי מאוד ולימד אותי המון מבחינה קולינרית. קיבלתי הבנה טובה יותר של איזה חומרים משתלבים טוב אחד עם השני, מבליטים או מטשטשים טעמים ואיך להשתמש בהם".

בימי הקיץ אג'י מארח יחד עם אשתו ארוחות "פיין דיינינג" אצלו במרפסת בשכונת עיר-ימים עם קו ראשון לים באווירה מיוחדת ומגניבה, שם מציע ארוחה איטלקית גורמה עם מגוון מנות כמו טורטליני, ניוקי וריזוטו במילויים מיוחדים, תבשיל בשר ברוטב יין אדום ועוד. בנוסף ניתן לתאם עם אייל סדנאות פיצות, פסטות וכל מה שחפץ ליבכם ללמוד.

טלפון: 054-531-1922

מייל: eyalaji@gmail.com

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף אייל אג'י
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully