וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חלומות המפרץ", חופשה חלומית בדובאי בהישג יד

בשיתוף חלומות המפרץ

3.1.2021 / 14:41

ארבעה חודשים לאחר שמדינת ישראל ואיחוד האמירויות חתמו על הסכם שלום, מאות ישראלים כבר הספיקו להגשים חלום ונעזרו בטיסה ישירה מישראל לדובאי וששת הנסיכויות הנוספות, על מנת ליהנות מכל הטוב שהן מציעות לתיירים

ניר גלס טריפ. Bishoy bikooig,
חלומות המפרץ/Bishoy bikooig

במערכת "הנבחרים" ביקשנו ללמוד יותר על האפשרויות העומדות בפני התייר הישראלי, לצורך כך פנינו אל מיזם חדש וייחודי בשם Gulf Dreams שמכיל בתוכו שתי סוכנויות נסיעות מהותיקות ומעורכות ביותר בישראל ב 40 השנה האחרונות. מפיק חבר המערכת שוחח עם צ'רלי פישבאום, הבעלים של אחת מאותן סוכנויות,"ניר נסיעות", על מנת לקבל את המידע החשוב אודות טיפול לאיחוד האמירויות, הרי הוא לפניכם.

שנת 2020 תיזכר לעולמים כאחת השנים הכי דרמטיות ומשמעותיות בהיסטוריה של מדינת ישראל. בעוד שלפתע פתאום כולנו מצאנו את מתמודדים עם וירוס קורונה קטלני וסגר אחד ושני בהם לא הורשנו לצאת מפתח ביתנו, לצד הגבלות נוספות שהשפיעו על כולם במספר מישורים, כלכלית, חברתית, נפשית ועוד, לפני ארבעה חודשים קיבלנו משב רוח מרענן ומשמח בדמות הסכם שלום היסטורי בינינו לבין איחוד האמירויות.

ניר גלס טריפ. Bishoy bikooig,
חלומות המפרץ/Bishoy bikooig

כחלק מהסכם זה, השמיים נפתחו לטיסות ישירות בין המדינות ותוך זמן קצר מאות ישראלים עשו את הדרך אל עבר ארץ חדשה, חמה וחייכנית שמציעה את מיטב הקדמה העולמי.

מי שהגדילו ראש ואיחדו כוחות על מנת להעניק לתייר הישראלי את מיטב המידע ואפשרויות לטיסה, חופשה או נסיעות עבודה אל איחוד האמירויות הם שתי סוכנויות נסיעות מהותיקות ביותר בישראל, "ניר נסיעות" בניהולו של צ'רלי פישבאום ו"עתיד טורס" בניהולו של של שלומי חליבנר.

בחודשים האחרונים השניים הקימו חברה חדשה משותפת בשם "חלומות המפרץ", אשר ממוקמת ברחוב החשמונאים 100 תל אביב, אליה הם הביאו את כל ניסונם העשיר בעולם התיירות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ניר גלס טריפ. Bishoy bikooig,
חלומות המפרץ/Bishoy bikooig

השאלה הראשונה שהפניתי אל צ'רלי פישבאום היתה כיצד הם החזיקו מעמד בתקופת הקורנה, כאשר תחום התיירות ספג מכה אנושה: "החזקנו מעמד למרות הכל, להוציא את הסגר הראשון, המשכנו לעבוד בכל יום כאשר היינו עסוקים בחילוץ נוסעים ממקומות בעולם ולתת גיבוי ופתרונות לנוסעים מזדמנים שבכל זאת היו חייבים לצאת ולהגיע לישראל. העובדה שהמשרדים שלנו פעילים כבר 35 ו 40 שנה כל אחד, עזרה לנו לעבור את המשבר הזה עם הראש מעל למים".

למדתי כי מיד עם ההודעה על הסכם השלום, צ'רלי פישבאום נסע אל איחוד האמירויות למשך שבועיים, בהם יצר קשרי עבודה עם סוכני מכירות מקומיים, בתי מלון, מדריכי תיירות, תחבורה ועוד.

והתוצאה? כבר בימים אלו "חלומות המפרץ" יכולים לתפור חליפה מושלמת עבור כל דורש שחפץ להגיע לאחת מהנסיכויות, בין אם עבור חופשה מהנה או לרגל נסיעת עסקים. "החליפה" הזו כוללת שירות VIP בו הם מסוגלים לספק העברה לשדה תעופה ושירות בדיקה בטחונית וביקורת דרכונים מקוצרת בשדות התעופה, בתי מלון החל מרמת 4 כוכבים ועד 7 כוכבים ("חלומות המפרץ" לא פונים אל מלונות מתחת לרמה הזו) ולהעניק גיבוי מקומי שעוזר ומתאם הגעה אל המקומות הטרקטיביים ביותר, מסעדות, מרכזי קניות, טיולים במרחב המדברי ועוד.

"מכיוון שני, כמו גם הצוותים של החברה החדשה שלנו היו באיחוד האמירויות, ראינו ובדקנו מקרוב את כל מה שכדאי ונחוץ למבקר הישראלי, אנחנו מעניקים את כל המידע ממקור ראשון. לכן כבר בנינו מספר חבילות מיוחדות למשפחות, כאלו שבין היתר מציעות אטרקציות לילדים ברמה של דיסנילנד ממש, לצד חופים שלא מביישים את האיכות וכיף שיש בתאילנד" סיפר צ'רלי פישבאום.

כיצד הם נערכים לבניית חבילה של נסיעה וטיולים באיחוד האמירויות בתקופת הקורונה? שאלתי את צ'רלי פישבאום, הוא השיב: "בגלל המגבלות ומכיוון שעדיין עדיף לא להתקהל באוטובוסים, יש לנו מענה בדמות חבילה של טיולים עצמאיים. הם לאו דווקא יקרים מטיול מאורגן רגיל, כי אנחנו מתאימים את הצורך במדויק לפי אופי והצורך של המטיילים כולם. למשל, אם יש מטייל דתי, אנחנו מפנים אותו אל מלון שיכול לספק אוכל כשר ויהיה זה גם מלון שלא מכיל בתוכו מספר גדול של קומות. כך שבימי שבת, כאשר הוא לא יכול לעשות שימוש במעלית, הוא לא יצטרך לעלות מספר קומות גבוה כדי להגיע לחדרו.

ניר גלס טריפ. Bishoy bikooig,
חלומות המפרץ/Bishoy bikooig

"או אם מישהו לא בקיא בשפה הערבית וחושש מהקושי הזה, מיד עם הנחיתה מהמטוס אנחנו נסדר לו איש קשר מטעמנו שייקח אותו ישירות אל המלון ויעניק לו תדרוך ראשוני באנגלית שוטפת.

"לכן עיקר העבודה שלנו בחודשים האחרונים כללה גם מחשבה על כל הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל לטובת התייר הישראלי".

איחוד האמירויות ידוע כיעד בו בכל שנה נערכות התערכות החשובות ביותר בתחומים שונים, בין היתר זה הביטחוני. Gulf Dreams כבר החלו לספק כרטיסים לכל התערוכות השונות, כולל הסעות מיוחדות, רכבי יוקרה, ארגון של חדרי פגישה מיוחדים למי שצריך ועוד.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר דרך:

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף חלומות המפרץ
  • עוד באותו נושא:
  • דובאי
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully