וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא הגיל, זה התרגיל - הכירו את מעצבת השיער הצעירה והמוכשרת אור נגר

בשיתוף אור נגר

3.1.2021 / 14:11

אחרי חווייה לא נעימה שעברה בגיל 14 לאחר שהחלקה יפנית הסתיימה בכי רע, למדה אור נגר את רזי הטיפול בשיער וכבר בגיל 19 פתחה את המספרה שלה. אין מה להירתע מגילה הצעיר - התוצאות המיטביות מובטחות

אור נגר. יח"צ,
אור נגר/יח"צ

עם כל שנה שחולפת, החלקות השיער הופכות ליותר פופולריות ונשים רבות פוקדות את המספרות כדי לבצע את הפרוצדורה. ההיצע הרחב של החלקות השיער, כולל שימוש במגוון עשיר של חומרים שמתאימים לסוגי השיער השונים. מעבר למראה השיער הגולש והנוח לעיצוב, החלקות מסוימות אף עוזרות לשיקום ומניעת נזקים של השערה. מערכת הנבחרים ביצעה סקר שוק וגילתה היכן ניתן לעשות את ההחלקה המוצלחת ביותר ומצאה את אור נגר - ספרית בת 22, המתמחה בהחלקות אורגניות אשר משקמות את השיער ומותירות אותו חלק, נעים למגע ומהמם לצמיתות.

למדה מטעויות ועלתה על הגל

מאז ומתמיד אור נמשכה לספרות, אך עיסוקה בעולם השיער, נבע דווקא מניסיון מר שחוותה על בשרה. בגיל 14, אור עשתה החלקה יפנית שהייתה לא מוצלחת, בלשון המעטה, וגרמה לה לנשירה קשה של השיער. היא החלה לטפל בשיער בחומרים משקמים מקצועיים, וצברה ידע על האופן הנכון לטיפול בשיער בכלל והחלקות בפרט. בעקבות החוויה הזו, אור התחברה לעיסוק בשיער והתחילה להציע שירותי תסרוקות, צמות ופנים מהבית. לאחר מכן, עבדה כשכירה במספרה במשך 4 שנים, וכשהבינה שהיא אוהבת את הספרות, החליטה לפתוח עסק משלה, כשהיא רק חיילת בת 19. "אני לא ספרית טיפוסית", אומרת אור, "המוטו שלי אומר שעדיף תלתל בריא מאשר שיער חלק ושרוף. למרות שאני מתמחה בהחלקות, הניסיון שלי מעיד שהתוצאה הבריאה, היא החשובה".

אור נגר. יח"צ,
אור נגר/יח"צ

"זה לא הגיל, זה התרגיל"

הידע והניסיון שאור צברה בתור לקוחה, מביאים אותה להעניק את השירות המקצועי, האמין והמכיל ביותר עבור הלקוחות שלה. היות ששיקום השיער שלה, עלה לה הרבה כסף וגרם לה להעמיק בכל הקשור לשיקום השיער, כעת, היא מכילה את כל מה שלמדה, על השיער של לקוחותיה. עבודתה במספרה, סייעה לה להבין מה נשים רוצות וצריכות, כדי להגיע לתוצאות נכונות ובריאות. היא לא בוחלת מהעברת הידע שלה, ומשתפת את לקוחותיה בכל המידע הדרוש כדי ששביעות רצונן משיער יפה וגולש, תהיה ניכרת. "יש בנות שחוששות לבוא אליי כי אני צעירה", משתפת אור, "אבל לפעמים דווקא הצעירים הם אלה שמקפידים יותר. אני זהירה וקפדנית, בעיקר בזכות הגיל והניסיון שלי. בנות מגיעות אליי להעביר 4 שעות של החלקה, לא מעט זמן, ואני משתדלת להעניק לכל אחת את הזמן הדרוש לה להרגיש פינוק והנאה מהתהליך, ובסוף הן יוצאות מפה עם חיוך ושיער מהמם".

עדיף תלתל בריא משיער חלק ושרוף

ההחלקות שאור עושה במספרה, הן אורגניות ומיועדות יותר לשיקום השיער, מכיוון שאינן מכילות חומרים כימיים כלל ומותירות את השיער רך ונעים. ההמלצה לחדש את ההחלקה כל כחצי שנה, כאשר יתרונות נוספים של ההחלקה נוגעים בכך שהיא נשארת לצמיתות והיא גם מתאימה לכניסה לים ולבריכה ללא הגבלות. היות שעברה של אור, שזור בניסיון רע מהחלקה שאינה אורגנית, הקו המנחה אותה הוא לשמור על בריאותו הטבעית של השיער, לדאוג קודם כל ללקוחה, ולהשתמש במוצרים משקמים וטובים. "מבחינתי, עדיף תלתל בריא משיער חלק ושרוף" מסבירה אור. "אם לקוחה באה אליי כשהשיער שלה לא במצב להחלקה, אני לא מוכנה לקבל את העבודה ואני אומרת לה שאני לא אעשה את ההחלקה. במקרים שהשיער שרוף, חבל ללקוחה על הכסף ולי חבל על הזמן. כסף לא משחק אצלי תפקיד, קודם כל חשוב להיות בני אדם".

אור בודקת באופן אישי את שיערה של כל לקוחה, ומחליטה אם ההחלקה תתאים או לא. היושרה, האמינות והמחויבות לתוצאות הטובות ביותר הם ערכים שחשובים לאור והיא מוכנה לוותר על עבודה, כדי שלקוחה לא תתאכזב מתוצאות לא מוצלחות.

אור נגר. יח"צ,
אור נגר/יח"צ

כל שירותי השיער לנשים

המספרה של אור, ממוקמת במושב שתולים. במספרה היא מעניקה מעבר לשירותי החלקות, גם תסרוקות, תספורות ומגוון רחב של עיצובי צמות, לנשים בלבד. קהל הלקוחות של אור מונה מנעד רחב של גילאים, והיא מספקת שירות גם לבנות צעירות בנות 13-14, בהתאם להסכמת ההורים. כמו כן, אור מוכרת מוצרים שונים לטיפוח וטיפול השיער עבור הלקוחות שלה, לצד ייעוץ אישי המתאים את המוצר לסוג השיער הספציפי של הלקוחה. אור דואגת לברור בקפידה את המוצרים בהם היא עושה שימוש, ודואגת להביא למספרה את החומרים האיכותיים והמקצועיים ביותר בשוק.

אור נגר

כתובת: מושב שתולים, משק 6

טלפון: 054-3941178

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף אור נגר
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully