וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר אבישי וינברגר, טיפולים אסתטיים מזן אחר

בשיתוף ד"ר אבישי וינברגר

3.1.2021 / 13:55

הסברה הרווחת היא שטיפולים אסתטיים נעשים ברובם באמצעות ניתוחים. מי שבא להפריך את המיתוס הזה הוא ד"ר אבישי וינברגר, בעל המרפאה לטיפולים אסתטיים ברמת החייל

ד"ר אבישי וינברגר/אולפן הנבחרים

ד''ר אבישי וינברגר, מהמנתחים הפלסטיים הוותיקים והבכירים בישראל ובעל המרפאה לטיפולים אסתטיים ברמת החייל. הוא נחשב למנתח פלסטי בכיר שמתמחה בכל הניתוחים האסתטיים מכף רגל ועד ראש.

ד''ר וינברגר, הוא אחד מהרופאים הראשונים בארץ שהשתמש בבוטוקס.
היום יש דרישה לשינוי במראה ללא ניתוח. מדובר בפרוצדורה מאוד פופולרית שהופכת את הרופא למומחה לעיצוב "הכירורגיה הקוסמטית היא שליש אנטומיה ושני שליש אומנות", לדבריו.

אז איך עושים שינוי במראה ללא ניתוח?

"אפשר לעשות זאת באמצעות חומרי מילוי שונים כגון בוטוקס - 'המחט מחליפה את הסכין' בהמון תחומים וגם בתחום הזה, ולכן באמצעות הטיפולים הללו ניתן לבצע שינוי גם ללא ניתוח".

תן לנו דוגמאות לטיפולים נפוצים שניתן לבצע ללא ניתוח?

"בעבר ניתוח עיצוב קו לסת התבצע בניתוח, היום אפשר לעשות זאת באמצעות הזרקה שמעניקה קו לסת מרשים ללא כל ניתוח. גם עיצוב אף ניתן לעשות ללא ניתוח רק באמצעות הזרקות. אפשר גם לעשות לחיים יפות ולשפר קמטים רק באמצעות חומרי מילוי. אמנם התוצאות לא בדיוק כמו ניתוח, אך מדובר בתוצאות מרשימות בהחלט שמאפשרות לחסוך את הניתוח".

אז מי מכן שחוששת מאוד מניתוחים, כדאי לך לקבוע תור לייעוץ עם ד"ר אבישי וינברגר, שיסביר לך כיצד ניתן להראות טוב יותר ללא התערבות ניתוחית.

בשיתוף ד"ר אבישי וינברגר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully