וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה מור הום סטיילינג - עיצוב ושדרוג הבית בהתאמה אישית

בשיתוף דנה מור

3.1.2021 / 10:00

בחודשים האחרונים הגיעו אל שולחן עורך "הנבחרים" כמה וכמה המלצות מצד קוראי המדור, אלו ביקשו לציין שם של מעצבת הום סטיילינג בעלת ראייה מרחבית ייחודית בשם דנה מור שכדאי לנו לכתוב אודותיה

דנה מור. יח"צ,
דנה מור/יח"צ

אחת ממפיקות המערכת יצאה לשטח לבדוק במי מדובר, היא אף שוחחה עם דנה באופן אישי, אלו הן המסקנות שהעלתה בחכתה.

דנה מור, בת 28 מתל אביב, היא מעצבת הום סטיילינג צעירה. מיד לאחר שסיימה את לימודי ההום סטיילינג שלה בסטודיו ,B6יצאה דנה מור לדרך עצמאית, ובמהלך שלוש השנים האחרונות החלה לעשות לעצמה שם גדול.

למרות שבחרה קודם ללמוד ולעשות תואר במדעי ההתנהגות, העובדה שגדלה בבית שבו היה דגש גדול על אומנות, עיצוב ואסתטיקה עשו את שלהם, אימא שלה היא מעצבת פנים וגרפיקאית בעצמה.

דנה מור. הגר דקל,
דנה מור/הגר דקל

הום סטיילינג, מה זה אומר?

"המהות של הום סטיילינג זה לשים את הצרכים של הלקוח במקום הראשון. אני יודעת שזה יכול להישמע כמו עוד קלישאה שחוקה, אך זה הדבר הכי נכון לעשות. אני מאמינה שעיצוב הבית מתמקד בפנימיות שלנו. הבית משקף את מי שאנחנו ולכן לא תמיד צריך לשאוף לבית כמו שרואים במגזין, אלא לבית שירגיש שלך כי זה הכי חשוב.

"ליופי מתרגלים, אבל בסוף צריך לחיות בבית הזה ושיהיה לנו בו נוח ונעים. לכן המטרה שלי היא להגיע למצב בו הלקוח לא רק יתגורר בבית שלו, אלא שיהיה זה המקום שבו הוא הכי הרבה אוהב לבלות, את זה ניתן להשיג בעזרת עיצוב. לכן אני מעצבת את בית הלקוח בהתאם לצרכים שלו, לחלומות שלו, לצבעים שאוהב, לנוחות שמבקש" דנה מור סיפרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דנה מור. הגר דקל,
דנה מור/הגר דקל

לקוחות מפרגנים

לא רק אני התלהבתי מהחוכמה של דנה מור, אלא גם לקוחות רבים שלה. ברחבי האינטרנט מצאתי לא מעט חוות דעת שפיארו את העבודה שלה, בין היתר היו מי שסיפרו על אשת מקצוע יסודית ש"נושמת" את הבית ויודעת להכניס חיים וצבע לכל פינה בו. על בחורה מקסימה שכיף לעבוד מולה, על עיצובים עדכניים מדהימים שהיא מפיקה, על שיש לה את היכולת המופלאה להפוך דירה לבית ושזה יפנק כאילו היה מדובר בבית מלון, וגם על טיפים יעילים בסטייל שהיא מחלקת בחינם.

חלק מהם ניתן לקבל בבלוג שנמצא באתר הבית שלה.

דנה מור. הגר דקל,
דנה מור/הגר דקל

פרויקטים נבחרים

למדתי כי דנה מור לא עובדת רק מול קהלים פרטיים, אלא גם עסוקה בפרויקטים של חברות, מוסדות וארגונים. בימים אלו ממש היא אמונה על שלושה פרויקטים של עיריית תל אביב, כאשר מעצבת ושמדרגת את בתי הצעירים בעיר. אחד מהם הוא פרויקט גדול וחדש ברמת החייל בשם " ולנברג 32" שהולך להיפתח בחודשים הקרובים. נעשתה שם עבודת אדריכלות וכעת התפקיד של מור הוא להיכנס למקום ולהלביש את החלל עם ריהוט ודקורציה.

במקביל היא עובדת על מתחם צימרים גדול בשם "אוליאה", שבן הזוג שלה הקים בראש פינה.

תהליך העבודה מול דנה מור נעשה לפי שעה כאשר לכל שירות יש תקציב משלו, על הרעיון שעומד מאחורי זה דנה מור הסבירה: "מצאתי כי זו הדרך הכי חכמה, נוחה ואפקטיבית עבור הלקוחות. כך אני יכולה להציג את כל השירותים שאני מעניקה ומשם להרכיב את העבודה בהתאמה מלאה, כמו פאזל ממש. בחרתי לתקצב זאת לפי שעה כי ישנם גם לקוחות שלא מבקשים או צריכים את התהליך המלא, גם זה בסדר גמור.

הנקודה היא כי בסופו של תהליך ההיכרות והשלבים השונים, אני אוכל לתפור חליפה מותאמת באופן אישי לצרכיו של הלקוח, מבחינת העיצוב עצמו ומחיר.

דנה מור. מיקי סנדרוסי,
דנה מור/מיקי סנדרוסי

כמה זה עולה לנו?

מבט חטוף בכמה מאתרי ההום סטיילינג באינטרנט ומשיטוט בכמה רשתות וחנויות בתחום, מצאתי כי על פניו לא מדובר בעניין זול, להפתעתי דנה מור תיקנה אותי והוכיחה כי לא כך הם פני הדברים: "היופי בהום סטיילינג הוא שניתן לעצב את בית החלומות האישי בכל תקציב. לא חייבים להיות עשירים כדי להפוך את החלום למציאות, כי המהות של עיצוב זה רגש, את זה אי אפשר לכמת בסכום כזה או אחר. הכי קל זה להציב סכום גבוה ולקנות את כל מה שנמצא על המדף, אבל זו הדרך הכי מהירה לטעות ואז לנסות לתקן, זה בהחלט עולה כסף, לכן חלק מהעבודה שלי זה לדעת מה לא לעשות, וכאשר לא עושים טעויות אפשר אפילו לחסוך בהוצאות".

"לפעמים זה רק עניין פעוט של להזיז את הספה בסלון או לצבוע קיר"

מעבר לעובדה שדנה מור משתפת פעולה עם מירב הספקים השונים למוצרי הום סטיילינג בישראל, מקבלת מהם מחירים נוחים והנחות אין סוף, ביקשתי ממנה לשמוע על דוגמה בשטח, כיצד ניתן לשנות נראות של חלל בבית בלי שזה יעלה לנו ביוקר, היא הסבירה בפשטות מרשימה: "את תהיי מופתעת, אבל לפעמים זה אפילו עניין פעוט של להזיז את הספה בסלון ממקום אחד לשני, ואז לצבוע את הקיר שמתפנה בצבע אחר, זה הכל. הנראות הזו יכולה לעשות שינוי מהותי בהרגשה הפנימית, בלי הוצאות עתק".

אני מודה, לרגע אחד לא חשבתי שזו תהיה התשובה. ככל הנראה זה מסכם את ההבדל ביני לבין מקצוענית שיש לה את היכולת לראות את הדברים בראייה מרחבית, כזו שרואה את הקונספט העיצובי עוד לפני שהתהליך יוצא לדרך.

את כל התהליכים עצמם, מור מראה ללקוחות קיימים ועתידיים בעיקר דרך האינסטגרם

"דנה מור הום סטיילינג", היתה לי פגישה נעימה עם אמנית צעירה, כישרונית וייחודית. אם גם אתם מבקשים לשים את הצרכים שלכם בבית במקום הראשון, לשדרג ולעצב אותו כדי שיהפוך להיות המקום אליו אתם הכי הרבה מחוברים ואוהבים, דנה מור היא בדיוק המעצבת שאתם צריכים.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 0547-866623

אתר הבית

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף דנה מור
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully