וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקבל על מנת לתת: מנחה התודעה שיעזור לכם לזרוח מבפנים ולהאיר כלפי חוץ

בשיתוף יוסף איזנברג

3.1.2021 / 9:32

יוסף איזנברג, מנחה תודעה, הוא מאמן אישי ומנחה NLP עם ערך מוסף וייחודיות, המאמין שכדי להרגיש טוב עם עצמנו, עלינו לזרוח מבפנים. בזכות שילוב של מגוון שיטות טיפול, הוא מסייע לאנשים רבים למצוא את האור הגנוז בתוכם ולהפיצו לסביבה

יוסף איזנברג. ויקטור זיו,
יוסף איזנברג/ויקטור זיו

בעידן הנוכחי שהביא אתו מהפכה טכנולוגית, עם שינויים חסרי תקדים באורחות חיינו והתפתחות מהירה של הנגשת ידע ומידע בעולם, עולות גם בעיות רבות הקשורות בנפש האדם. מצבים נפשיים כמו אי-ודאות, לחץ, חרדה, ניכור ודיכאון הולכים וגוברים ומביאים לנזקים בריאותיים, רפואיים וכלכליים בעולם. על מנת להתמודד עם בעיות אלו שוק ההתפתחות האישית, המכונה גם "שוק הרוגע", גדל בצורה משמעותית בארץ ובעולם. זה הזמן להשיב את הגה החיים לידינו, כך שנוכל להרגיש שלמים עם עצמנו ונוכל להפיץ את השמחה והאור שבנו לכל מי שסביבנו.

כדי לקבל את הטיפול הנכון עבורכם, מומלץ לפנות אל איש המקצוע הנכון שידע להתמודד ולטפל בבעיות שונות הקשורות לנפש. הכירו את יוסף איזנברג, מנחה תודעה המתמחה באימון אישי NLP ודמיון מודרך המשלב שיטות אימון על פי חוכמת היהדות והקבלה. יוסף עובד בשיטה אקלקטית ולא מקובעת, ומתאים את שיטות הטיפול לפי הצרכים והבעיות של כל אדם. הוא מאמין שבמטרה להרגיש טוב עם עצמנו, אנחנו חייבים להתפתח ולהתקדם ברמה המנטלית, אחרת אנחנו עלולים להיתקע במקום ולצבור תחושות שליליות המובילות לתחלואי גוף ונפש.

יוסף מציע הרצאות, סדנאות, קורסים וטיפולים פרונטליים ומקוונים, בהם הוא מיישם את שיטות הטיפול השונות שלמד עם השנים, ביניהן שיטת NLP, קואוצ'ינג ותורת הקבלה. יוסף רכש גם ידע רב במגוון רחב של תחומים כמו פסיכולוגיה, פילוסופיה, פיזיקה קוונטית, מיסטיקה ועוד, ושכולם משמשים אותו לטובת הטיפול והעזרה לזולת. המטרה המרכזית של יוסף היא לגרום לאנשים לעבור מתודעת קיום מגבילה לתודעת קיום מאפשרת - תהליך התפתחות ברמה תודעתית המורכבת משלושה רבדים נפשיים: המודע, התת-מודע והעל-מודע. לדבריו, על מנת להגיע לתוצאה השלמה ביותר לטווח ארוך, יש לבצע תהליך משלים ומקיף שעובד על כל שלושת הרבדים במקביל.

יוסף איזנברג. ויקטור זיו,
יוסף איזנברג/ויקטור זיו

להפיץ אור ושמחה

יוסף טוען כי רוב האנשים לא מודעים לכמות הפוטנציאל האישי הטמונה בהם. מעבר לכך, ממשיך יוסף: "כל החיים אמרו לנו איך לחיות, איך להתנהג ואיך לחשוב, ואנחנו פרשנו את זה, בטעות, כבחירה חופשית. הגיע הזמן להתחבר לרצונות האותנטיים שלנו ולמשמעות קיומנו".

"באמצעות התפתחות תודעתית, כל אדם יכול להתחבר לעצמו, להתפתח, להגיע למקומות טובים יותר ולמצות את עצמו בצורה הטובה ביותר. רוב האנשים "ישנים בעמידה" והגיע הזמן שיתעוררו. תהליך ההתעוררות הוא תהליך מרתק ומומלץ לכולם, כל שכן בתקופה שבה מפלס אי הוודאות, הלחץ, הניכור והחרדה מרקיע שחקים", סיפר.

"אני רוצה למלא את השליחות שלי לעזור לכמה שיותר אנשים בחייהם הפרטיים, כדי שיוכלו להפיץ את האור הלאה. בחיי האישיים עברתי שינוי תודעתי מקצה לקצה. היום אני אדם נינוח, שקט, שמח ומסתכל על העולם בעיניים שונות לחלוטין. אני לא רק מדבר על לעבור מסע, אלא חוויתי אותו בעצמי ואני רוצה להעביר מהידע שלי הלאה. אני שואף להפיץ את האור שלי לאחרים באמצעות מסר של תקווה שכל אדם תמיד יכול להשתפר, גם אם הוא חושב שהוא נמצא במקום הכי נמוך בחייו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

שיטת "עין הבדולח"

אחת מהשיטות איתן עובד איזנברג היא שיטת "עין הבדולח". מדובר בשיטת טיפול על פי הרב יובל אשרוב, מרצה ידוע בתורת הקבלה, העושה שימוש באלמנטים מתורת הקבלה כדי לטפל בתחלואי גוף ונפש. הרעיון המרכזי הוא שלכל אדם יש מספר רבדים שבהם צריך לטפל כדי להגיע לאיזון - הגוף פיזי וחמישה ממדים רוחניים: נפש, רוח, נשמה, חיה ויחידה. "לפי תורת הקבלה, כל מה שקורה אצלנו בתודעה בא לידי ביטוי בעולם הפיזי באמצעות התנהגות, דיבור, תחושות פיזיות, הבעות פנים, שפת גוף וכדומה. כאשר אדם רוצה ליצור שינוי כלשהו בחייו או לטפל בבעיה מסוימת, עליו לטפל ברובד גבוה יותר מהרובד של הבעיה. המשמעות המתבקשת מכך היא שיש לטפל בממדים הרוחניים של האדם גם במקרים של בעיות פיזיולוגיות", הסביר.

יוסף איזנברג. ויקטור זיו,
יוסף איזנברג/ויקטור זיו

שיטת NLP

שיטה נוספת שבה עובד יוסף היא שיטת NLP. מדובר בשיטה ידועה, יעילה ושימושית שעובדת על התת-מודע באמצעות שינויים בחווטים שיש לנו במוח שנטמעו בנו לאורך החיים. לפי שיטה זו כל ההתנהגויות, ההרגלים, תפיסות העולם, הערכים והאמונות של כל אדם נקבעו בגיל צעיר או בעקבות אירועים מכוננים ו\או טראומטיים שקרו לאחר מכן. "אנחנו מתנהלים לפי אמונות ותפיסות שלמדנו בתור ילדים, כך שעל כל גירוי חיצוני יש תגובה קבועה ואינסטינקטיבית. מחשבות שהיו מגנות ושומרות עלינו בעבר, עלולות למנוע מאיתנו להשיג מטרות בהווה או לעשות שינויים לעתיד טוב יותר. בתור מנחה תודעה, תפקידי לעבוד על זה יחד עם המונחה ולהביא לשינוי הרצוי". בשיטה זו ניתן לפעול ולטפל בהשגת מטרות, שינוי התנהגותי, התמכרויות, פוביות, טראומות, אלרגיות, אסטמה, גמגום, קשב וריכוז וכדומה. הנחיית NLP נעשית באמצעות שימוש בטכניקות הפועלות על התת מודע, ושימוש במיומנויות ומודלים ייחודיים המביאים לתוצאות הרצויות ביעילות ובמהירות.

שינוי תודעתי מקצה לקצה

לפי שירה המפורסם של דניאלה ספקטור, כל הדברים היפים באמת מתגלים בזמנם האיטי, הבלתי מתחשב. כך היה גם עבור יוסף, שהגיע לתחומו לגמרי במקרה. "בעברי, עסקתי בעולם ההנדסה והייתי מנהל בכיר בחברת תקשורת גדולה במשרה מקצועית, מתגמלת ונחשקת. לפני 15 שנה הגיעה נקודת המפנה, בה הרגשתי שאני קם בבוקר וחושב רק איך לעבור את השבוע. הייתה לי עבודה מאוד מעניינת והייתי מוקף באנשים טובים ואיכותיים, אבל בתוכי נפער חלל קיומי עם תחושת ריקנות פנימית. היו לי אישה וילדים טובים והכל היה נהדר, אבל הייתי בתודעה של אפתיות, חוסר חשק וצער שאני לא מממש את הפוטנציאל שלי ולא עושה את מה שאני אמור לעשות. אז החלטתי לצאת למסע פנימי של התבוננות וחקירה והתעניינתי בהרבה תחומי עניין הנוגעים לנפש האדם - דת, מדע, מטא-מדע, קבלה, פסיכולוגיה, מיסטיקה, נומרולוגיה ועוד. הרגשתי שמשהו צריך להשתנות בי. השינוי המעשי והמשמעותי הראשון שחוויתי היה תהליך מרתק של חזרה בתשובה שארך מספר שנים דרך תורת הקבלה.

"עשיתי שינוי קיצוני ודרמטי באורח החיים שלי והרגשתי שאני חייב לעשות שינוי גם בקריירה. רציתי ללמוד יותר על נפש האדם והרגשתי שהעבודה בולמת את התפתחות שלי על מנת להגיע למקום הנכון לי. כשפרשתי מהעבודה, הבנתי שאני טוב בתקשורת בין אישית ואוהב לעזור ולתמוך באנשים. לכן, החלטתי לזנוח את העולם ההנדסי שבו התמחיתי מעל ל-30 שנה וללמוד אימון אישי ואת נושא הקואצ'ינג עד לדרגת מנטור. למדתי במכללת "יוזמות" ובהמשך התמחיתי גם בשיטת ה-NLP לדרגת מאסטר עם הסמכת טריינר בינלאומי במכללת רטר. במקביל המשכתי ללמוד שיטות נוספות ותחומי עניין משלימים שהעמיקו אצלי את הידע והיכולות לטפל ברבדים הרבים והמורכבים של נפש האדם".

סדנאות והרצאות

בתקופת הקורונה עבר יוסף להתנהל בצורה מקוונת באמצעות הזום, כך שיוכל להגיע לקהל רחב יותר. כיום, הוא מעביר קורסים וסדנאות ללימוד שיטת NLP לאחר שהוסמך על ידי ארגון ABNLP, הארגון הגדול ביותר בצפון אמריקה של שיטת טיפול זו. אחת מהסדנאות שהוא מעביר נקראת "תודעת שמחת הלב" והיא מיועדת לאנשים שרוצים להגביר את השמחה בלבם. הסדנא משלבת אלמנטים, טכניקות וכלים מכל השיטות בשילוב דמיון מודרך, ומעניקה תקווה ואור למשתתפים בה. בנוסף, יוסף מעביר סדרת הרצאות בשם "קבלה לחיים", בה הוא מלמד את תורת הקבלה ומדבר על סוגיות כמו משמעות החיים, שבירת הכלים, יצר הרע והשפעת תורת הקבלה בחיים בכלל.

כתובת: רחוב ההדס ,14 גבעון החדשה

טלפון: 052-2499932

מייל: yossef.aizenberg@gmail.com

אתר

פייסבוק

בשיתוף יוסף איזנברג
  • עוד באותו נושא:
  • nlp
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully