וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדייר או במילים אחרות - כשניהול פוגש דיירים

בשיתוף בית הדייר

31.12.2020 / 16:19

משבר הקורונה אמנם עדיין כאן אך ענף ההתחדשות עירונית רק הולך מתעצם ומתחזק בעיקר בתקופה מאתגרת זו

רותם טפירו, בית הדייר/אולפן הנבחרים

במהלך השנה האחרונה, משרד האוצר החל לגבש חבילת חוקים חדשה שנועדה להחליף את חוק ההסדרים. אל החבילה הזו נכנסו תמריצים לעיריות השונות, על מנת שאלו יקדמו פרויקטים מסוג פינוי בינוי, כאשר יהיה עליהן להתחייב לאשר תוכניות לבניית 4,000 דירות בהתחדשות עירונית בתוך 5 שנים, תוך כדי חלוקה של 800 דירות בשנה לפחות.

אחת התמורות שהעיריות יקבלו מהרשות תהיה בדמות תמריץ כספי סביב 30 אלף שקלים, עבור כל יחידת דיור חדשה שתיבנה. כך שהכספים הללו יעזרו בהקמה של תשתיות תומכות באזורי המגורים הללו: דרכי גישה, כבישים, ביוב, מוסדות חינוך וכד'.

מי שעוד דוחפת ומעודדת בשטח עצמו את נושא פינוי בינוי היא רותם טפירו, הבעלים של חברת "בית הדייר". זו כבר ליוותה עשרות פרויקטים של מתחמי "פינוי בינוי" ברחבי הארץ, והשאיפה של טפירו היא לעודד פרויקטים נוספים מסוג זה גם בפריפריות בדרום וצפון הארץ.

על חבילת התמריצים החדשה, טפירו סיפרה: "אני שמחה לראות כיצד השכל הישר מתחיל לעבוד. מצד אחד העיריות השונות דרשו בצדק, כי פרויקטים של פינוי בינוי לא יבנו על בסיס של טלאי, אלא עם חשיבה מסודרת כיצד ניתן יהיה לשדרג ולטפח אזור שלם, ולא רק בניין יחיד. טוב עושה הממשלה וכולי תקווה כי הצעד הזה יצליח, כאשר מפנה משאבים מתוך חבילת התמריצים, כך שלכל עירייה יהיה נתח כספי שבעזרתו יוכלו לעשות שימוש בפיתוח האזורי, סביב פרויקט של פינוי בינוי. זו תהיה בשורה נפלאה גם לעיריות באזורי הקיצון בארץ, ומבחינתי מדובר בציונות לכל דבר, לפתח את הפריפריה".
אחד המתחמים הבולטים בפריפריה שמקדמת כיום חברת בית הדייר הינה עסקת בינוי פינוי בעיירה שלומי. "זכיתי לגעת גם בפריפריה אני חושבת שזו זכות גדולה לסייע לאנשים להתקדם ולשנות את חייהם ולא רק בערים הגדולות. אין סיבה שכל הפעילות הנדלני"ת מסוג זה תהיה שייכת רק לערים הגדולות והחזקות במרכז ישראל".

אתר "בית הדייר"

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון:

04-8336411

054-2953015

050-6571521

או פשוט להגיע לקפה במשרדים בחיפה והרצליה או לארגן פגישה בסלון הבית שלכם.

בשיתוף בית הדייר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully