וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Mios Baby - להיט ההדפסות על מוצרי ילדים

בשיתוף Mios Baby

31.12.2020 / 15:51

באחת מישיבות מערכת "הנבחרים" אחת המפיקות, אמא לשני ילדים קטנים, סיפרה כי בחודשים האחרונים שיחת היום בקרב מאות אמהות בכל רחבי ישראל מתמקדת ב ,"Mios Baby" חנות חדשה שחוללה מהפכה בכל הנוגע למוצרי תינוקות וילדים

Mios Baby. יח"צ,
Mios Baby/יח"צ

עורך המערכת הסתקרן מאוד וביקש ללמוד יותר על החנות המדוברת, כל הפרטים המלאים בכתבה הבאה. "Mios Baby" היא חנות אינטרנטית בוטיק חדשה למוצרי תינוקות וילדים ברמלה שעובדת במתכונת משלוחים לכל חלקי הארץ. מי שמנהלת את החנות היא ליאור ברליכס, בת 26.

"תמיד הרגשתי חיבור לעולם החינוך ולגיל הרך בפרט, ידעתי שאני רוצה להעמיק בתחום ולכן הלכתי ללמוד הוראה לגיל הרך. כיום אני עובדת כגננת והעבודה עם הגיל הרך ממלאת אותי באושר. לפני כשנה חיפשתי מתנה ליולדת שמאוד משמעותית בחיי ולתינוקת שלה, מיה. בחיפושים, הבנתי שלא פשוט למצוא משהו ייחודי ואישי שיתאים לצרכים של ההורה והתינוק.

Mios Baby. יח"צ,
Mios Baby/יח"צ

"החלטתי ליצור מתנה למיה בעצמי, בחרתי כובע ונעליים, מיתגתי עליהם את שמה עם הגופן האהוב עליי במכשור המיועד לכך. ראיתי את ההתלהבות וההתרגשות מהמתנה והבנתי שמדובר כאן בצורך למקוריות כשמחפשים מתנות ליולדת. מכאן נולד גם השם "מיוס", כשמה של התינוקת המהממת מיה, שקיבלה את המוצר הראשון שלי".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
Mios Baby. יח"צ,
Mios Baby/יח"צ

בדיוק כפי שליאור עשתה עבור מיה, כך היא מציעה כיום לקהל לקוחותיה, מתנה ייחודית בהתאמה אישית עבור הגיל הרך. מדובר בבגדים ומוצרים ממידת "ניו בורן" ועד גיל 6. את המיתוגים השונים ניתן לעשות על בגדים, אוברולים, נעליים, כובעים, מטריות ועוד, והכל לפי בקשת הלקוח. את הסחורה היא מייבאת מספקים בחו"ל, סחורה במלאי מוגבל וייחודי, כך שהקולקציה עצמה מתחדשת ללא הפסקה.

"הרעיון המרכזי מאחורי "מיוס" הוא המקוריות והייחודיות, כפי שהילד ייחודי - כך המתנה עבורו. בזכות העובדה שאני גננת אני מבינה את הצורך של הילדים לזהות את הפריטים השייכים להם ולהתבלט מהשאר".

Mios Baby. יח"צ,
Mios Baby/יח"צ

תוך מספר שבועות בודדים, קהל הלקוחות שלה גדל בקצב מדהים ולקוחות מכל רחבי הארץ יוצרים קשר עם "מיוס" דרך האינסטגרם

על המחשבות לעתיד ליאור סיפרה: "את העבודה כגננת אני לא מתכוונת להחליף, זו האהבה הראשונה שלי. אך בכל הנוגע ל"מיוס", אני בהחלט מכוונת גבוה".

Mios Baby. יח"צ,
Mios Baby/יח"צ

בימים אלו המוצר הכי פופולרי אצל ליאור אלו הם נעליים לתינוקות עד גיל חצי שנה. ליאור גילתה לנו שהיא במשא ומתן עם חברת נעליים גדולה ומפורסמת, על שיתוף פעולה בין הדגמים שלהם עם אופציות המיתוג שלה, גם עבור גילאים גדולים יותר. על כך ועוד אנחנו נמשיך לעקוב.

לפרטים והזמנות מ - "Mios Baby" ניתן ליצור קשר בטלפון: 050-5895353

שירות המשלוחים של "Mios Baby" מגיע לכל חלקי הארץ.

אינסטגרם

בשיתוף Mios Baby
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully