וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הניהול שתכנס בנעלי וועד הבית הנוסטלגי

בשיתוף אב בית

31.12.2020 / 15:17

ניהול ועד הבית דורש המון התארגנות, זמן והשקעה. התרוצצות סביב תשלומים, טיפול בכל פגם בבניין וקבלת בקשות הם רק חלק מהחוויה של אלו שמתנדבים לשמש בתפקיד. זה הזמן לפנות לחברת ניהול נכסים שתדאג לכל צרכי הנכס והדיירים ותבטיח שהערך של הנכס ישמר ואף יעלה

אב בית. ירון-אמויאל,
אב בית/ירון-אמויאל

כולם יודעים כי תפקידו של ועד הבית ‬הוא לשמש כנציגם של בעלי הדירות ולהיות אחראי לניהולו התקין של הבית המשותף, תוך ביצוע ‬התיקונים הדרושים לאחזקת הרכוש המשותף‮ ושמירה על ערך הדירות. עם זאת, מדובר במשימה מורכבת ומעיקה שלא כל אחד שש להתנדב אליה, מכיוון שהיא גוזלת זמן רב ומצריכה התעסקות רבה ביום-יום. דיירים רבים נמנעים מלקחת על עצמם את האחריות הרבה ומנסים לחסוך מעצמם את כאב הראש כך שמגורים משותפים רבים אינם מקבלים את ההתייחסות הטכנית והניהולית, דבר שגורם לפגיעה בשגרת הבניין. אם גם אתם מזדהים עם הכתוב לעיל, זה הזמן להכיר את הפתרון הפשוט והנוח ביותר - חברה לניהול ואחזקת בתים משותפים.‬‬‬‬‬‬‬‬‬

במקומות רבים בעולם, בנייני מגורים משותפים כבר קיבלו על עצמם את ניהולן ואחזקתן של חברות הניהול, וזאת מכיוון שיש להן את היכולות לטפל בכל הפרמטרים שקשורים לניהול מגורים משותפים, הן לטווח הארוך והן לטווח הקצר. הכירו את "אב-בית", חברת ניהול הנכסים שתתפוס את מקומו של ועד הבית הנוסטלגי. "אב-בית" מציעה מגוון רחב של פתרונות יעילים ומדויקים המותאמים לתחזוקת וניהול הנכסים המשותפים ומספקת את כל מה שבאמת חשוב לכם בתור דיירים בבית המשותף.

שדרוג מבנים ושיפור חווית הדיירים

עם ניסיון של 13 שנה, חברת "אב-בית" מנהלת ומתחזקת נכסים 24/7, מבניינים קטנים במרכז תל-אביב עם 4 דירות, שבעליהם מתגוררים בחו"ל ועד מגדלי יוקרה עם 280 דירות. חברת "אב-בית" מובילה תהליכים מורכבים לשדרוג מבנים ושיפור חווית הדיירים בבניין. בזכות הניסיון רב-השנים בניהול בתים משותפים, "אב-בית" מוצבת כאוטוריטה מקצועית בתחומה. החברה נושאת את תו 'אמון הציבור' ושמה דגש על אמינותם של עובדיה וספקיה ומתנהלת בשקיפות מרבית מול הדיירים.

ירון, אחד מהבעלים של החברה וסמנכ"ל תפעול הפרויקטים ושירות הלקוחות, מספר כי החליט להקים את החברה יחד עם אחיו קובי, המשמש כמנכ"ל החברה, לאחר שהבינו את הצורך הגדול בחברות מסוג זה מתוך חוויה אישית. "התגוררתי בתל אביב למעלה מעשור וראיתי את הצורך הקיומי בשימור ותחזוקת הבניינים בעיר. מתוך רצון לתת מענה לרווחת הדיירים ולתת ערך מוסף לשטחים המשותפים בנכס, החלטתי להקים את חברת "אב-בית" עם אחי קובי. עם הגידול בביקוש הרב לחברות ניהול בתל אביב, הרחבנו את פעילותינו לערים נוספות כגון רמת גן, גבעתיים, הרצליה ורמת השרון. היום אנחנו אלה שאחראים לפקח, לטפל ולתת מענה על כל הצרכים שבניהול הבניין, בין אם מדובר בניהול שבשוטף כגון טיפול בליקויים, ניקיון, תחזוקה, גינון ושמירה על המרחבים הציבוריים; ובין אם מדובר בנושאים מורכבים יותר כמו התחדשות עירונית, שימור המעטפת החיצונית של הבניין, התנהלות מול ספקים, כינוס ישיבות עם בעלי הדירות ועוד.

אב בית. ירון-אמויאל,
אב בית/ירון-אמויאל

זמינים עבורכם בכל רגע

החברה מורכבת ממרקם אנושי רחב ומגוון, כאשר לכל עובד תחום אחריות ייחודי. לחברה מנהלים אזוריים ניידים בערים בהן לחברה בניינים שתחת ניהולה. תפקידם לוודא את תקינותם של השטחים הציבוריים ולפקח על שאר עובדי האחזקה שדואגים לתחזוקת הבניין בשוטף. יש לציין שהמנהלים האזוריים ועובדי האחזקה, כולם עובדי החברה. כלל עובדי החברה זמינים לתת מענה לכל נושא שקשור לבניין, מהפשוט ועד המורכב יותר, ומצוידים בכל הכלים והציוד הנדרש כדי לתת מענה מיידי לרווחת הדיירים.

בנוסף, תוכלו לפנות למוקד האנושי הפועל 24/7 הנותן מענה מיידי ומקצועי לכל קריאת שירות. אמצעי קשר נוסף הוא מערכת אונליין, באמצעותה תוכלו לשמור על קשר רציף עם הגורמים האחראיים ולהיות מעודכנים בכל המתרחש, כי שקיפות זה המוטו של "אב-בית". החברה צופה לפני העתיד ופועלת למצוא פתרונות טכנולוגיים נוספים שישפרו את יכולותיה, הן מבחינת התקשורת הישירה מול הדיירים והן ברמה הלוגיסטית-פרקטית בביצוע המשימות בזמן הקצר ביותר.

שקיפות מעל הכל

חשש גדול בבחירת חברת ניהול נכסים הוא נושא השקיפות. לא פעם ועדי-בית חוו קשיים ובעיות בהעברת כלל הסמכויות לחברות מסוג זה. לכן, "אב-בית" שוקדת על מתן שירות ישיר ומקצועי ודוגלת בשקיפות מלאה.

ראשית, היא דואגת לשקף בזמן אמת את תזרים הכספים של הועד. כספי הוועד מופקדים בחשבון בנק של "נציגות הבית המשותף", שבו לרוב רק נציג מטעם הבניין משמש כמורשה חתימה, מה שמאפשר לדיירי הבניין לחוש ביטחון בנוגע להשקעה שלהם. בנוסף, "אב-בית" בנתה תכנית מותאמת ללקוחות שמתבססת על הנחיית תחזוקת הבינוי, לפיה מבוצעת בדיקה מקיפה למעטפת הבניין, החצר, חדרי המדרגות, מאגרי המים ושאר המערכות. תוכנית זו מתאימה את הצורך הספציפי לכל בניין לפי אופיו הטכני. במידה שיש מפגע, תקלה או תיקון, החברה דואגת לעדכן את דיירי הבניין בנוגע לליקויים ומטפלת בהתאם מול כל הגורמים הרלוונטיים, כך שלכם נחסך זמן רב בהתעסקויות מול מספר גורמים במקביל.

אב בית. הניה מליכסון,
אב בית/הניה מליכסון

פועלים למען הקהילה

ירון מציין שהחברה דואגת לקחת חלק פעיל בקהילה ומקפידה לתת עזרה נוספת לטובת רווחת התושבים. "חשוב לנו לשמור על קשר אישי עם הדיירים ולדאוג למקסם את ההנאה והתועלת שלהם מהשטחים המשותפים. זה מתבטא בכך שאנחנו שמים דגש על "שטחים מתים" שלא בשימוש ועושים להם הסבה לחדרי אופניים, מועדון דיירים או מחסנים, בהתאם לבחירת הדיירים. חשוב לנו שהם ירגישו שאנחנו שם עבורם לכל צורך או בקשה". בנוסף, החברה מקפידה לשתף פעולה עם עמותות שונות למעוטי יכולת, באמצעות כך שאוספת מנכסים ומדיירים ביגוד וציוד לבית כחדשים ומעבירה לעמותות אלה.

התחדשות עירונית

למרבה הצער, במדינת ישראל יש לא מעט מבני מגורים משותפים ישנים המוגדרים ברמת סיכון גבוהה לקריסה. במקרים אלה, העירייה מטילה צווים ומוציאה מכתב לבעלי הבניינים במטרה שיטפלו בבניין ויחזקו אותו. עד שהתהליך לא מתבצע, המבנה מוגדר כמסוכן ולא ראוי למגורים.

במקום להתרוצץ בין משרדים ממשלתיים שונים ולהתעסק עם עשרות ספקים והצעות מחיר, "אב-בית" מעניקה שירות נוסף בו היא לוקחת על עצמה לטפל ולפקח בשימור תחזוקת מעטפת הבניינים בעיר תל- אביב המתפתחת. "במקרים כאלו אנחנו יודעים להתנהל בצורה הכי יעילה ונוחה לדיירי הבניין, אנחנו עובדים מול החברות העירוניות המאפשרות פריסה נוחה של תשלומים ואנו הופכים להיות הנציגים של בעלי הדירות בכל תהליך השיפוץ, כך שהם לא יצטרכו לנהל את התקשורת מול הספקים", סיפר ירון.

לאחרונה, במסגרת תנופת ההתחדשות העירונית בתל-אביב, עסקה "אב-בית" בשימור מבנה מיוחד בן 48 שנה במרכז העיר. מדובר בבניין מגורים צנוע למראה ברחוב שד' בן גוריון, כשבפינות הבניין ולרוחבו נמצאות יצירות פסיפס של האמן הישראלי שלמה צפריר. ביוזמת נציגי ועד הבית ומנהל הפרויקט מטעם חברת הניהול (שנושא השימור קרוב לליבו), הוחלט לשמר ולשפץ את יצירתו של צפריר. עבודות השימור והשיפוץ כללו חיזוק חללים שנחשפו בעקבות סדק גדול שנפער בבניין במשך השנים, ובוצע שחזור ליצירה באמצעות השלמת אבני פסיפס חסרים בהתאמת הצבע והצורה על פי המקור.

לסיכום, "אב-בית" מביאה עד אליכם את הפתרונות היעילים, הנכונים והחכמים ביותר לניהול נכסים ולשיפור מתמיד ויומיומי של האזורים והשירותים המשותפים לדיירי הבניין. המקצועיות, הזמינות, האמינות והיחס האישי לכל דייר בכל בניין הם שהפכו אותה לחברת ניהול הנכסים המשמעותית ביותר בתל-אביב והמרכז. אלפי בעלי נכסים ומאות ועדי בתים מרוצים מעידים שחברת "אב-בית" הם אומנים בניהול נכסים, ותרומתם שומרת על השלווה ואיכות החיים בבניין המשותף.

כתובת: בן יהודה 84, תל אביב | הרב קוק 22, נתניה

טלפון: 077-9966773

מייל: office@av-bait.co.il

אתר

פייסבוק

בשיתוף אב בית
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully