וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק יהלומים הם לנצח: אבני חן ויהלומים שחורים הן הקלאסיקה החדשה

בשיתוף Amberjack jewelry

31.12.2020 / 14:00

לכבוד המגמה המתחזקת של טבעות אירוסין משובצות אבני חן ויהלומים שחורים, מערכת הנבחרים בדקה עבורכן איפה כדאי לרכוש את הטבעת שאתן חולמות עליה. את היהלום מצאנו, איך לא, בבורסת היהלומים: הכירו את בוטיק Amberjack jewelry

Amberjack jewelry. יח"צ,
Amberjack jewelry/יח"צ

כשאנחנו חושבות על טבעת אירוסין, התמונה שעולה לנו בדמיון היא של טבעת יהלום מנצנץ. לאחרונה, יותר ויותר נשים בוחרות באבני חן וביהלומים שחורים, כאלטרנטיבה ייחודית, ויוקרתית לא פחות מהקלאסיקה האייקונית של יהלום לבן.

מבחר נדיר של יהלומים ואבני חן מכל סוג

בוטיק Amberjack ממוקם בבורסה ליהלומים ברמת גן. בשואורום של הבוטיק תוכלו למצוא טבעות אירוסין, שרשראות, עגילים ואפילו צמידי טניס, בעיצובים קיימים או בהזמנת עיצוב מותאם אישית. על התכשיטים ניתן לשבץ את כל אבני החן וסוגי היהלומים שתעלו על דעתכם; אבני חן בשיבוץ יהלומים לבנים, יהלומים שחורים, ואפילו יהלומי fancy color בצבעים נדירים למיטיבות לכת.

החנות בבעלות משפחת סספורטס, נצר לשושלת יצרני יהלומים, האחים דודו ואסנת הם גמולוגים מוסמכים (מומחים בתורת האבנים). תחילה, המשפחה הייתה מייצרת את היהלומים, ומשבצת אותם אצל תכשיטנים חיצוניים. לפני 4 שנים, דבי, אשתו של דודו, נכנסה למקצוע. היא החלה לייצר בעצמה את התכשיטים, והעלתה את העבודות שלה לרשתות. מה שהתחיל במשפחה וחברים התגלגל לביקוש גדול ויצר קהל לקוחות מכל הארץ. אין ספק שהייחודיות מנצחת את המוני האפשרויות שקיימות היום באינסטגרם.

אז, נעשתה ההחלטה לשלב את הידע המקצועי הכביר של המשפחה יחד עם הכישרון של דבי, ולפתוח חנות תצוגה במתחם הבורסה. היום, החנות נותנת מענה לא רק למי שאהבה טבעת באינסטגרם ורוצה לקנות אותה כמו שהיא, אלא גם למי שמבקש טבעת אירוסין או כל תכשיט אחר, בעיצוב אישי.

Amberjack jewelry. יח"צ,
Amberjack jewelry/יח"צ

היצרן והצורף בכתובת אחת, ואתם משלמים פחות

Amberjack בולטים בנוף התכשיטנים משום שמעבר לכך שהם מייצרים את האבנים, בפס ייצור בוטיקי, יד ראשונה מהבורסה, כל אבן משויפת בעבודת יד מסורה ופרטנית, הם גם מעצבים את התכשיטים, מה שמוריד את עלויות היצור - התכשיט לא עובר בין יצרנים ומתגלגל בין ידיים, ואתם חוסכים את כל מחירי התיווך. בכתובת אחת, שמרכזת את הייצור ואת מלאכת היד, תיהנו משירות אישי, שאין מקצועי ממנו, ובמחירים הכי הוגנים בשוק.

אבני חן

בביקור בבוטיק לכדה את עיני טבעת: שני יהלומים עדינים מונחים על הטבעת, כאילו כל מהותם היא להחמיא לאבן חן קורנת המשובצת ביניהם - אבן טופז כחולה. תכשיטי Amberjack לא רק משבצים באבני חן, אלא גם מומחים בשיבוץ השילוב הייחודי. האבן המרכזית יכולה להיות סגולה, ירוקה, כל אחת והפנטזיה שלה, וילוו אותה יהלומים בצדדים. שאלנו את דבי, בעלת הבוטיק, על הטבעת המיוחדת: "הרעיון בשילוב בין אבן חן ליהלום, הוא לייצר טבעת מיוחדת ומרשימה, גם לאוהבות הקלאסיקה. מבלי לפגום בעדינות העיצוב, הצבע של אבן החן כשהיא ממוקמת בין שני יהלומים, יוצר וואו אפקט שלא נוצר משיבוץ באבן מסוג אחד". האפקט המרשים של טבעת שהאבן המרכזית והגדולה שלה היא אבן חן, יחד עם מחיר סביר ונוח - לעומת טבעת שהאבן המרכזית שלה הוא יהלום - הופך את הטבעת הזו לאופציה שווה במיוחד עבור מי שרוצה להכניס צבע מבלי לוותר על יהלומים.

תכשיטי יהלומים שחורים

בואו נדבר על הטרנד החזק של שנים האחרונות - יהלומים שחורים. מרוב פופולאריות, היהלומים השחורים משובצים אפילו בטבעות אירוסין, נישה שידועה בשמרנותה העיצובית. דבי מספרת לנו על הלקוחה של תכשיט יהלום שחור: "לא כולן אוהבות יהלומים רגילים, והיהלום השחור הוא פתרון לאישה שאוהבת סטייל וכן מעריכה קלאסיקה, אך מחפשת שיק אמיתי. היהלום השחור נותן אופי שונה לתכשיט; על כל צבע שהוא ישובץ, בין אם מדובר בזהב, זהב לבן או אדום - התכשיט יראה אחרת, אבל תמיד יפיפה במיוחד. כמובן שניתן להוסיף לשלב גם כאן יהלומים לבנים. בדומה לאבני החן, השילוב של שני צבעים יוצר אפקט מאוד מרשים והיהלום השחור הספציפי מאוד טרנדי, יש לי לקוחות שקונות שלושה יהלומים ועונדות אותם כסריה: משבצות על צמיד, על טבעת וכתליון לשרשרת. מלבד זה שהוא מאוד עכשווי, המחיר שלו אטרקטיבי יותר משל יהלום לבן, אך במקרה הזה - לא זאת הסיבה שבגללה הלקוחות בוחרות ביהלום שחור, מי שאוהבת לענוד יהלומים שחורים, בוחרת בהם בזכות הצבע העשיר, הייחודיות והסטייל".

Amberjack jewelry. יח"צ,
Amberjack jewelry/יח"צ

טבעות בהזמנה אישית

בין אם את מעוניינת בטבעת אירוסין קלאסית עם יהלום לבן, או מחפשת משהו קצת שונה ורוצה לשלב אבני חן, סביר להניח שמדובר בפריט עם משמעות ייחודית עבורך. דבי מספרת לנו על תהליך הקנייה: "רכישת טבעת אירוסין היא תהליך רגיש, שיש לו ערך לא פחות מאשר לטבעת עצמה. ראשית, מעורבים כאן שני אנשים - לפעמים הבעל רוצה להפתיע, ויש פעמים שהוא מקבל הוראות מדויקות ומגיע אלינו עם סט של תמונות. בלא מעט מקרים הכלה המיועדת אפילו באה לבחור בעצמה יחד עם החתן, ואני חייבת לשבור כאן מיתוס ולומר שזה לא מוריד מהרומנטיקה של ההצעה.

"כך או אחרת, חוויית הקניה תיחרט בזיכרונו של הזוג, ולכן אנחנו שמים תשומת לב יתרה על התחושות שלהם לאורך הדרך. מהרגע שהם יוצרים אתנו קשר ברשת ומתעניינים בפריט מסוים, דרך תהליך העיצוב שאנחנו יושבים איתם ומרכיבים פרט-פרט, לפעמים מאפס, ועד לאחר ההצעה, אם יש צורך בתיקונים - הצרה או הרחבה, הלקוחות שלנו יודעים שיש לפריט אימא ואבא, והכל עם חיוך והתרגשות אותנטית מהפרק החדש בחייהם שהם בחרו להתחיל אצלנו. החנות שלנו היא חנות בוטיק בעלת ותק של 50 שנה בתחום היהלומים ומכאן, יש לנו ניסיון רב ביצירה עבור אנשים ובתקשורת איתם. לכן, ההתנהלות מול הלקוחות היא מאוד אישית, אנחנו מכירים את האנשים בשמם, יודעים למה כל אחד מחכה ובאיזה שלב בתהליך הפריט שלו נמצא".

רמת השירות גבוהה היא נר לרגלם של אסנת, דודו ודבי, מסבירי פנים ומלאי מוטיבציה לייצר ללקוחה כל פנטזיה שהיא דמיינה. מגוון האבנים הייחודי, והקונספט המשתלם של חנות המפעל, ממצבת את Amberjack כמקום הכי נכון לעשות בו רכישה של פעם בחיים.

תובל 21, רמת גן - בניין יהלום Amberjack jewelry

03-6815151


האינסגרם של Amberjeck Jewerly

הפייסבוק של Amberjeck Jewerly

בשיתוף Amberjack jewelry
  • עוד באותו נושא:
  • יהלומים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully