וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל תעשיות שלטים - פתרונות שילוט ומיתוג מושלמים לכל החברות ובעלי העסקים

בשיתוף רפאל תעשיות שלטים

31.12.2020 / 13:03

בעשור האחרון חברת "רפאל תעשיות שלטים" ביצעה קפיצת מדרגה חסרת תקדים בנוף המקומי, כאשר תוך מספר שנים בודדות הפכה מעסק קטן בדרום הארץ, לאחת החברות המובילות בתחום השילוט לחברות ועסקים. מערכת הנבחרים גאה להציג: סיפורה של אימפריה

רפאל שלטים. עדי תשובה,
רפאל שלטים/עדי תשובה

חברת "רפאל תעשיות שלטים" בניהולם של שני האחים, שמעון וסהר קורקוס, היא אחת החברות המרכזיות בישראל בתחום ייצור, עיצוב ושיווק שלטים לחברות ולאנשים פרטיים, במקביל לפעילות של ייבוא ושיווק של שלטי LED בגדלים שונים. החברה נקראת על שם אביהם המנוח, רפאל ז"ל, שבחייו עסק באומנות ואהב את כל תחום היצירה וכך בעזרת אהבתו לתחום המשיכו את דרכו בניו ונכנסו לענף האומנות והייצור.

מהשיחה הקצרה שלנו איתם, אפשר היה להבחין מיד כי האחים קורקוס חילקו את ניהול החברה לשניים. בעוד סהר קורקוס, האח הצעיר, הוא זה שאחראי על הפעילות היצרנית של החברה ומכהן כמנהל המפעל ייצור וההתקנות בשטח, האח הגדול, שמעון קורקוס, הוא זה שאמון על תחום המכירות, שיווק, פיננסים וכו'.

רפאל שלטים. עדי תשובה,
רפאל שלטים/עדי תשובה

על פעילותם הענפה סיפר שמעון קורקוס: "רפאל תעשיות שלטים עוסקת בייצור והדפסה על מגוון גדול של חומרי גלם שונים, כאשר אנחנו יודעים להעמיד שלל פתרונות לחזית בתי העסק בכל תחום ואף לשילוט ומיתוג הפנים של החנות. כבעל עסקים נוספים, אני מאמין ויודע מה היא החשיבות של מיתוג נכון, ומאמין כי רושם ראשוני אפשר ליצור רק פעם אחת. לכן, שלט נכון לבית העסק שלך, הוא הרושם הראשוני של כל לקוח פוטנציאלי וכך באופן ישיר יש משמעות להצלחתו של כל עסק.

"למשל, אנחנו מייצרים ומספקים אותיות מוארות, שלטי לד, מיתוג אישי לפי בקשת הלקוח, מיתוג רכבים, שילוט פנים, שלטי פח, שמשוניות ועוד פתרונות שימושיים, שבעזרתם יש לבית העסק פרסום פעיל וזמין ,24/7 ללא עלויות חודשיות והשקעה תמידית".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רפאל שלטים. עדי תשובה,
רפאל שלטים/עדי תשובה

למדנו כי אחד המוצרים הכי נחשקים כיום על ידי בעלי העסקים השונים הם שלטים מוארים, על החשיבות של מוצר זה הסביר סהר קורקוס: "כיום כל בעלי העסקים מבינים כי ניתן להגדיל את החשיפה של בית העסק שלהם בכל שעה במהלך היממה, גם אם מדובר בשעות הערב כאשר המקום עצמו סגור. מאחר ותנועה של רכבים או הולכי רגל קיימת כמעט תמיד, שלט אחד גדול ומואר יכול לתפוס את תשומת הלב כל הזמן, כך שמטמיעים את שמם בתודעה של רבים כל הזמן".

ישנם מספר יתרונות בולטים לשלטים מוארים. הראשון, תאורה אשר יכולה להשתנות לפי בחירה, מאחר וניתן לשחק עם גווני הצבעים וכך למשוך עוד יותר את העין של העוברים והשבים.

בנוסף, שלט מואר מעניק אפקט אחר לגמרי ללוגו של בית העסק, כאשר ניתן לעצב אותו בהתאם לגודל ולצבעים המבוקשים. גם ובעיקר כאשר בית עסק מסוים אינו נמצא במקום הכי מרכזי בסביבה, שלט מואר הופך את "החיסרון" הזה ליתרון גדול.

עסק מסוג זה יכול לתת פתרון למגוון קשיים בהם מתמודדים בעלי העסקים והחברות כמו - התיישנות מבנה, חוסר נראות, חוסר יכולת להעביר מסר מוכר וכו'.

רפאל שלטים. עדי תשובה,
רפאל שלטים/עדי תשובה

אפשר לראות את השינוי שעבר מתחם נצבא "פאוור סנטר אשקלון", ממבנה ישן ולא מושך, הפך להיות מתחם מכירות יוקרתי ומושך את העין של העוברים והשבים בכביש 4, בזכות הפרויקט שביצעה חברת רפאל תעשיות שלטים וביניהם: צביעה וחיפוי המבנה, שילוט מחודש, גדול ומואר וכו'.

בעקבות הצמיחה והצלחה של רפאל תעשיות שלטים, לאחים קורקוס לא נותר אלא להתרחב מעבר, על מנת לעמוד בלחץ ההזמנות שהולך וגובר. לכן, בימים אלו הם מבצעים שינוי משמעותי נוסף, כאשר החברה מעבירה את כל פעילות המפעל היצרני אל מקום חדש וגדול שמתפרס על פני 700 מטרים בעיר אשקלון. כאשר במקביל במשרדי החברה, ברחוב הכישור 18 בעיר, ישארו אנשי ההנהלה, צוות הגרפיקה, סוכני המכירות והנהלת החשבונות של החברה.

רפאל שלטים. עדי תשובה,
רפאל שלטים/עדי תשובה

סהר קורקוס הוסיף וסיפר על מוצר נוסף בו הם מתמחים, חיתוך CNC: "לאורך השנים טכניקות החיתוך של מוצרים שונים עברו לא מעט שכלולים ושדרוגים, שעזרו להקל על בנייה של יצירות שונות. הקדמה בעולם הובילה למהפכה גם בתחום חיתוך המתכות והמוצרים הקשיחים.

"טכניקת החיתוך CNC היא טכניקה שמתבססת על הנעה ממוחשבת של כלי חיתוך ועיבוד שבבי, בעזרה ניתן לייצר שלטים מורכבים, מדויקים ועמידים הרבה יותר. אנחנו היינו בין הראשונים לעשות בה שימוש בארץ, מיד כאשר הגיעה מסין, ועם הזמן אנו מבינים כי עם כל הניסיון שלנו בתחום יש תמיד את האופציה ללמוד טכניקות חדשות ולהשתדרג תמיד עבור הלקוח.

"בתקופת הקורונה שהכתה בכל העסקים והחברות במדינה, למדנו לייצר "יש מאין", בעזרת היצירתיות והרצון להמשיך ולהתקיים, יצרנו מוצר חדש שנגע בליבו של כל אדם שאיבד את היקר לו מכל, כאשר יצרנו עבורו את דמותו באמצעות חיתוך .CNCמוצר זה נמכר עד היום בכל רחבי המדינה, ואנו שמחים כי הצלחנו לנגוע גם בתחום האישי עבור כל אדם באשר הוא".

תחום חדש בו "רפאל תעשיות שלטים" מעניקים שירות גם כן, הוא חיפוי קירוי בצורה דקורטיבית למשרדים ואף לבתים פרטיים, המעניקים מראה אלגנטי ומעוצב במגוון חומרים וטקסטורות כמו: בטון אדריכלי, אלומיניום, אלוקבונד, דמוי עץ ועוד.


"רפאל תעשיות שלטים", הייתה לנו פגישה נעימה וחכמה, גילינו שני אנשי עסקים משכילים ומקצועיים שלימדו אותנו על החשיבות ואפשרויות של שילוט לכל בית עסק, מקטן ועד גדול.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לעמוד הבית

טלפון לבירורים והזמנות: 08-6484435

פייסבוק

אינסטגרם

וואטסאפ

בשיתוף רפאל תעשיות שלטים
  • עוד באותו נושא:
  • שלטים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully