וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מתווכים, מנהלי פרויקטים: הכירו את שרביט נכסים

בשיתוף שרביט נכסים

31.12.2020 / 11:48

לעסקה הכלכלית הגדולה של חייכם, אתם צריכים צוות מומחים מנצח, קלוז'רים שילוו אתכם לאורך כל התהליך. אתם חייבים מנהל לפרויקט חלומותיכם. חולמים על בית הפרטי בפנינת הנדל"ן של השרון? מתלבטים אם זה הזמן למכור? זה המשרד שאתם חייבים להכיר

שרביט נכסים. יח"צ,
שרביט נכסים/יח"צ

הוד השרון היא פנינת נדל"ן אמיתית. מיקום מושלם, שטחים, אנשים טובים. הזדמנות להגשים חלום, לצאת מהמרכז, מהבניינים, לגור על הקרקע ועדיין לשמור על חוויה היי-טקית אורבנית ולהישאר קרובים לתל אביב. יותר ויותר משפחות תל אביביות גילו בשנים האחרונות את איכות החיים בהוד השרון, שגם הפכה הרבה יותר נגישה ונוחה מבחינת הכבישים הנכנסים אליה ויוצאים ממנה. כשמדברים על הוד השרון מבחינת נדל"ן, יש כתובת אחת. שרביט נכסים - טופ 10 במדד המתווכים של מדלן בהוד השרון לשנת 2020.

הדס ובעלה אורן מנהלים את משרד הבוטיק המשפחתי כבר 15 שנה. הדס עבדה שנים רבות באוניברסיטת תל אביב, התגלגלה במקרה לתחום הנדל"ן והתאהבה. שיתוף הפעולה עם בעלה הפך אותם לכוח שאי אפשר להתעלם ממנו. הם עשו לעצמם שם ובנו מוניטין של אמינות דרך שורה של לקוחות מרוצים. "כל אחד מביא את החוזקות והניסיון ויחד אנחנו עובדים כצוות דינמי שיודע להוביל את העסקה ואת הלקוחות בידיים איתנות לאורך כל התהליך עד לחתימת החוזה", היא מספרת.

שרביט נכסים. יח"צ,
שרביט נכסים/יח"צ

לשרביט נכסים יש דרך מיוחדת להסתכל על עולם התיווך. "יש אנשים שרואים בתיווך כסף, אנחנו רואים את האדם", מסבירה הדס. "יש לנו אחריות כבדה מול הלקוחות ולכן אנחנו רואים בעצמנו שותפים ולא מתווכים. אנחנו שותפים לאחת העסקאות הכלכליות הגדולות שאדם עושה בחייו. עסקים עושים עם אנשים ולכן שמנו לעצמנו למטרה לראות את האדם לפני כל דבר אחר. תיווך זו משרת אמון ואתה צריך מישהו שאתה יכול לסמוך עליו שיהיה שם בשבילך בכל רגע וידאג לצרכים שלך".

החוזקות, האמינות והשירות של שרביט נכסים קיבלו את הגושפנקא ממדד המתווכים של מדלן. במשרד יש צוות שעובד כולו בשבילכם בצורה שקופה. "אורן חזק מאוד בכל מה שקשור בתוכניות בניין עיר. לקוח שמגיע אלינו שומע ויודע הכל מראש - למשל אם הולכים לבנות מול הבית שלו או לסלול בשכונה כביש. אנחנו רוצים שיקבל החלטה רק אחרי שיש בידיו את כל האינפורמציה. אם הבית יקר ממחיר שוק - הוא ישמע מאיתנו. היושרה מעל הכל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שרביט נכסים. יח"צ,
שרביט נכסים/יח"צ

ולא רק יושרה. בסופו של דבר, מתווך טוב צריך להיות מקצוען, אחד שיודע לסגור עסקאות ובעיקר לשלוט בצורה אבסולוטית בטריטוריה שלו - מה עומד להימכר ומה הולך להיבנות. "כל אחד יכול להיכנס לאינטרנט ולראות נכס, אבל לנו חשוב לתת ערך מוסף ללקוח", ממשיכה הדס. "אני רואה בעצמי מנהלת פרויקט - מרגע תמחור הנכס דרך המלצה להכנת הנכס למכירה, איך הוא צריך להיראות וכל מה שצריך לעשות בדרך מבחינת שיווק נרחב וחשיבה מחוץ לקופסה".

מה הכוונה ניהול פרויקט? וואן סטופ שופ במקום אחד. הקונה והמוכר מקבלים כל מה שצריך עד לחתימה. כל השירותים הנלווים ללא תשלום או בתעריף מיוחד. שרביט נכסים עובדים עם יועץ משכנתאות פרטי, מעצבי פנים, עורך דין, שיפוצניקים, שמאים ושאר נותני שירותים. הלקוחות מקבלים סל שירותים מלא בלי צורך להתרוצץ, לשפוך כספים, לטבוע בתוך הבירוקרטיה או לנסות לעשות דברים לבד. הרי בינינו, אין לכם באמת זמן להתרוצץ או רצון לפגוש יותר מדי אנשים חדשים פנים אל פנים בימינו".

שרביט נכסים. יח"צ,
שרביט נכסים/יח"צ

לעסקה טובה, צריך ייצוג טוב. בדיוק כמו שלא תוותרו על מומחה בתחום הרפואה או המשפט כשצריך, עסקת נדל"ן צריכה צוות מנצח. בקיצור, אל תחפשו לחסוך על תיווך. "מתווך טוב יודע למקסם את מחיר הנכס ולעשות עסקה רגועה, נכונה ושקטה. רק התשאול שאנחנו עושים ללקוחות לפני הוא סינון שחוסך זמן וטיילת לשני הצדדים - לבעלי נכסים שרוצים לחסוך זמן וללקוח שרוצה שיקשיבו לצרכים שלו".

שרביט נכסים מתמחים בבתים צמודי קרקע ובמגרשים בכל הארץ מיחידות בודדות ועד מאות. הם צברו ידע עצום בכל מה שקשור באדמות, תוכניות עיר, אחוזי בנייה, חריגות ועוד כל מיני מילים גבוהות שמביאות צרות עתידיות למי שמתעלם מהן. רק לפני שנה מכרו קרקע חקלאית בשטח של 147 דונם לארבע חברות בנייה גדולות במשק. עסקה של 253 מיליון שקל במזומן בעסקה אותה ליוו לאורך כל הדרך. כך שהחלום שלכם לעזוב את הדירה המיושנת בעיר לטובת בית פרטי ועדיין להישאר בלב העניינים יכול להתגשם מאוד בקרוב. למה דווקא הוד השרון? בזכות איכות החיים, המיקום, החינוך, מקומות העבודה ולא רק. זאת בדיוק הסיבה שאם אתם מחפשים למכור, הזמן הוא עכשיו.

"הוד השרון היא העיר היחידה שעוד יש לה קרקעות והבנייה מתפתחת בקצב מואץ והמחירים לא מפסיקים לעלות". גם לקורונה יש השפעה. "אנשים מבינים שהקורונה הולכת להישאר איתנו ויש ביקוש גדול למעבר לבתים על הקרקע. יש מגמה של מעבר של צעירים מתל אביב לעיר - גם בעסקאות שכירות יקרות יחסית. בכסף שזוג צעיר רוצה לשים על דירה בפאתי תל אביב אפשר להשיג בהוד השרון הרבה יותר", מגלה הדס.

פרטים נוספים ורשימת נכסים באתר של שרביט נכסים

שרביט נכסים גם בפייסבוק

בשיתוף שרביט נכסים
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully