וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצב הפנים שמעצב את חלל הבית ומשפר את איכות החיים

בשיתוף אלון גולדמן

31.12.2020 / 11:06

אם תמיד חלמתם שהבית שלכם יהפוך לבית מפנק ויוקרתי שנלקח הישר ממגזין אדריכלות עולמי, כדאי לכם לקרוא את הכתבה הבאה. אלון גולדמן, מעצב ואדריכל פנים המתמחה בתכנון ועיצוב בתי יוקרה ופנטהאוזים, יעשה הכל כדי להגשים לכם את החלום

אלון גולדמן 1. עמית גושר,
תכנון ועיצוב: אלון גולדמן ויעל דהס/עמית גושר

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מבינים שכדי לעצב את הבית חשוב לפנות לאיש מקצוע מומחה בתחום העיצוב ואדריכלות הפנים, אבל לא כולם מבינים שכדי לקבל תוצאות טובות חשוב להתאים את הבית לצרכים שלכם. תחום עיצוב הפנים למגורים מתייחס ל"חוויית הבית" שלנו, משלב תכנון החלל לפרטיו עם הקפדה על פונקציונליות יומיומית בשילוב תכנון או בחירת פרטי נגרות וריהוט, בחירת חומרי גמר, תאורה, ריהוט משלים, דקורציה, טקסטיל (בדים ווילונות) ואומנות. חשוב לזכור כי תכנון אדריכלי מקדים ונכון יביא לידי ביטוי את הקו העיצובי עליו אתם חולמים בצורה הטובה ביותר. לכן, עבודה מול מעצב ואדריכל פנים מקצועי תיקח אתכם את הדרך בין מה שבדמיונכם למציאות בה אתם רוצים לחיות.

הכירו את אלון גולדמן, מעצב ואדריכל פנים, העוסק בתחומי העיצוב והבנייה למעלה מ-20 שנה ומתמחה בתכנון קפדני ומהודק של פרויקטים פרטיים ומסחריים לתושבי הארץ וללקוחות מחו"ל. לאלון ניסיון רב בתכנון דירות יוקרה בסטנדרטים גבוהים הכולל חשמל, אינסטלציה, מיזוג אוויר, קונסטרוקציה, מתח נמוך, אודיו וידאו, תקשורת, חשמל חכם, חימום תת-רצפתי, תכנון פרטי ריהוט ייחודיים ועוד. אלון גולדמן הוא אחד ממעצבי הפנים המוכשרים והמקצועיים בארץ, בעל ניסיון רב בעיצוב דירות מקורי ובלתי נשכח, והוא לקח חלק בפרויקטים רבים של עיצוב פנים יוקרתי בארץ ובעולם. עבודותיו נעות בין דירות סטודיו ייחודיות לווילות מרהיבות, אשר משרות על מבקריהן תחושת נינוחות ואיכות.

אלון גולדמן 2. עמית גושר,
תכנון ועיצוב: אלון גולדמן ויעל דהס/עמית גושר

עיצוב יוקרתי ופונקציונלי

אלון מעצב בסגנון מודרני, עם סטנדרט בנייה גבוה, קווים ישרים ודגש על יצירת חללים פתוחים ורחבים ככל הניתן. עיצוב מודרני הוא סגנון עיצוב מאוד נקי, הנותן כבוד לחומר וממעט ב"רעש" עיצובי פלסטי. הוא מתבטא בין השאר בעבודה עם חומרים טבעיים ואותנטיים כמו בטון, עץ, ברזל, אבן ועוד.

לתפיסתו של אלון, הבית צריך לשרת את האנשים השוכנים בו ולענות על צרכיהם, ומכאן שעיצוב פונקציונלי הוא אחד מערכי הליבה שלו בתור מעצב ואדריכל פנים. "אני אוהב להתעסק בצורך האנושי ולפענח אותו. לכן, חשוב לי להבין מה השאיפות וההעדפות של דיירי הבית, ולבטא את זה בצורה נכונה כדי שיהיה להם ערך מוסף מקסימלי. הפונקציונליות של הבית צריכה להילקח בחשבון כבר בשלב התכנון האדריכלי, כך שיהיה נח למחיה וקל לתחזוקה. התכנון מותאם לקונספט העיצובי של הפרויקט ויחדיו הם יוצרים את התחושה והאווירה אותה אני רוצה לקיים". אלון מתמקד בנקודות כמו תכנון פרטי ריהוט שמתאים לחלל מבחינת חומר, צורה וגודל, בחירת גופי תאורה טכניים ודקורטיביים, בחירת חומרים שיהפכו את החלל לחווייתי מבחינה ויזואלית, בחירה של חומרי גמר ועוד. כך, הוא מבטיח שהבית ישדר תחושה של חופש, נינוחות וזרימה.

כלים שלובים

אלון מעיד על עצמו כבן אדם סקרן וחקרן מטבעו עם שתי רגליים על הקרקע. במהלך השנים, רכש כלים מתחומים שונים וצבר ניסיון וידע רב, המשרתים אותו עד היום בניהול הפרויקטים העיצוביים שבהם לוקח חלק. "אמנם אני עוסק בעיצוב ואדריכלות פנים ב-20 השנים האחרונות, אבל בשנים שקדמו לכך טיילתי בעולם, ספגתי השראה ורכשתי ניסיון Hands-On בעבודות שטח בענף הבנייה ובמקצועות טכניים שונים. אלה נתנו לי כלים תכנוניים פרקטיים, הבנת חומרים, תהליכי בנייה וייצור. זה היה עבורי בית ספר מדהים והכין אותי ללימודיי האקדמיים בתחום".

"אחת מהסיבות שאני עוסק בתחום זה היא שכל פרויקט הוא חדש ושונה. אני עוסק ביצירה של "יש מאין", מה שמאפשר לי לבטא את היצירתיות והכישרון שלי", אמר. מאז ועד היום, אלון לוקח השראה מתחנות חייו ויוצק אותה אל תוך כל אחד מהפרויקטים שהוא עובד עליהם באהבה רבה. "אני מגדיר את עצמי כשחקן נשמה, וזה בא לידי ביטוי בהשקעה ובמסירות שלי בכל פרויקט. אני תמיד נותן את ה"אקסטרה" וחשוב לי שכל פרויקט יצא על הצד הטוב ביותר במטרה להגשים את חלומותיהם של לקוחותיי", אמר אלון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אלון גולדמן 3. עמית גושר,
תכנון ועיצוב: אלון גולדמן, נטלי דובול ויעל דהס/עמית גושר

עצת הזהב לעיצוב הבית

אלון משתף בעצה חשובה לכל מי שרוצה לעצב ולשפץ את הבית ועונה על השאלה כיצד כדאי להיערך לקראת תהליך פרויקט העיצוב. "אחד מהשלבים החשובים ביותר בתחילת תהליך עיצוב הבית הוא עבודת הכנה מקדימה. יש לערוך תכנון תקציב בצורה מפוקחת וריאלית, להתייעץ עם חברים שעברו תהליך דומה, לעשות סיור בין חנויות לעיצוב וריהוט הבית ולבדוק עלויות של פריטים וחומרים כדי לקבל אומדן לגבי התקציב הכולל של הפרויקט. הפרויקט אינו נגמר בתום השיפוץ. יש לרהט ולאבזר, להתקין נגרות, משטחים, תאורה, מקלחונים, מראות ועוד, ויש לכך עלויות. ההשקעה בעבודת ההכנה יכולה למנוע אי-הבנות ומתחים בין בני הבית או סיבוכים מיותרים שעלולים לפגוע בכם ובפרויקט", אמר אלון. ככל שתיכנסו לתהליך עם עיניים פקוחות, כך תעברו אותו בצורה נעימה ונוחה יותר.

כתובת: שלום עליכם 54, תל אביב

054-8171141

alon@goldistudio.com

אתר

פייסבוק

בשיתוף אלון גולדמן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully