וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיות האמא הכי שווה בביקיני - מרתון הרזייה ובריאות

בשיתוף V.D. fitness

31.12.2020 / 10:35

מתגעגעת לגוף שהיה לך לפני הלידות? עשית את כל הדיאטות האפשריות וכלום לא עזר? הגוף שלך עייף וכבר לא מה שהוא היה? מפחדת לעלות במשקל בסגר? ולריה דיין מ- V.D. fitness, עטורת מדליות וכוכבת אינסטגרם, הופכת נשים מבטטות כורסה לפצצות על

ולריה דיין 1. יח"צ,
ולריה דיין, ושהי ילדיה. אמא יכולה להראות מצוין/יח"צ

אם להודות על האמת, אין דבר מתסכל יותר לאשה, ובעיקר אחרי לידה (כן, אז מה, אם הילד כבר תיכף בר מצווה?!) מאשר לפגוש על חוף הים חתיכה הורסת בביקיני שנראית כאילו הרגע יצאה מהשער של מגזין עם שני ילדים קטנים. זה קיים רק בסרטים או אצל דוגמניות על, או שככה פשוט העדפתי להאמין. ואם נתקלתי במישהי כזאת, אמרתי לעצמי שהיא בטח הבייביסיטר, כי "ככה לא נראית אשה אחרי לידה!" אבל ולריה דיין, אמא חד הורית לשניים, בת 32, נראית כאילו יצאה מפרסומת לבגדי ים, מוכיחה על בשרה שזה בהחלט אפשרי. בעצם, היא נראית אחרי לידה יותר טוב מכפי שנראתה קודם.

ולריה דיין, שוברת כל סטיגמה ונותנת לכל אחת את הכלים להראות פשוט מושלם, וחשוב לא פחות, להרגיש חיונית ולהיות בריאה.

"בזמן שאחרים עולים במשקל בימי הקורונה, נצלו אותה לירידה מהירה ובריאה"

ולריה דיין היא אייקון אינטסגרם בתחום הכושר והבריאות, העמוד שלה מוכיח שהקורונה דווקא מצוינת לחיטוב ואפילו לירידה במשקל. כשאין סגר היא מאמנת את קבוצות בפארק, אצלה בסטודיו בלוד, או באופן פרטני בכל מקום שתבחרו. טרום עידן הקורונה, ולריה פיתחה תוכנית אישית בבית הלקוחה, היא בונה עבורה תוכנית הדרגתית לתזונה וספורט המותאמת לאורח החיים הספציפי לה, בזמנים הנוחים לה ומתאימה לצרכיה של היולדת. כך, נשים אחרי לידה, לא צריכות לטרוח למצוא בייביסיטר או אפילו להתרחק לרגע מהרך הנולד.

ולריה שנה אחרי ההריון הראשון, בהריון השני ושבעה חודשים מהלידה. יח"צ,
ולריה שנה אחרי ההריון הראשון, בהריון השני ושבעה חודשים מהלידה/יח"צ

מרתון חיטוב והרזייה לימי קורנה

אחרי לידת בנה השני, פיתחה תוכנית ייחודית ואינטנסיבית לירידה במשקל, חיטוב וכניסה לכושר באופן בריא, המכונה "מרתון", הנערכת במהלך חודש אינטנסיבי, ומועברת רובה ככולה דרך הרשת. באינסטגרם ובוואטסאפ. לקוחותיה הן נשים מכל רחבי העולם. המתכנסות יחד, באופן וירטואלי. כל אחת מהמשתתפות מתאמת מולה את המטרות שלה "לא תמיד זה ירידה במשקל, לפעמים זה אפילו רצון לעלות במקומות הנכונים, או חיזוק הגוף וחיטוב" היא משתפת. אחרי שהמטרות מוגדרות וכל אחת יודעת מה היא רוצה להשיג בחודש הזה, הן מקבלות תוכנית תזונה "הבסיס משותף לכולן, אבל נעשית התאמה פרסונלית בהתאם לצרכים ולרצונות של כל אחת" תוכנית האימונים, כוללת סרטונים, הדרכות ומפגשים חיים וירטואליים.

אומנם כבר שנתיים שהתוכנית רצה, אבל דווקא בימי הקורונה, כשחדרי הכושר, הסטודיו למחול וחוגי הספורט הופסקו או נמצאים תחת הגבלות חמורות ובטח כשאנחנו נכנסים ויוצאים חדשות לבקרים לבידוד או סגר, השיטה הזאת הפכה ללהיט.

ולריה דיין 3. יח"צ,
ולריה באימון/יח"צ

"זה נותן לנשים שנמצאות בבית, מחל"ת או סיבות אחרות, מטרה, מפנה את הראש מהחרדות ומאפשר חיי חברה עם נשים אחרות שהשכילו להפוך את הקורונה להזדמנות. כשהחיים ישובו למסלולם הן תהיינה בשיאן. מראש התוכנית נבנתה כך שהיא נעשית מהבית, התרגילים הן עם אביזרים שיש בבית, כסא, מדרגה וכו'". ה"מרתון" של V.D.fitness מתקיים ברוסית, אבל עקב הביקוש הרב בתקופה האחרונה ולריה דיין מבטיחה שבקרוב תפתח תוכנית "מרתון" גם בעברית. בינתיים היא מלווה באופן צמוד דרך הרשת ובפגישות אישיות את לקוחותיה דוברות העברית.

הכח המנטאלי

"במרתון יש לקבוצה אפקט מדרבן. נשים מכל העולם הופכות חברות. משתפות בקשיים, מעלות מתכונים לפי תוכנית התזונה, תמונות, מעודדות. התוכנית בבסיסה זהה לכולן ומורכבת מארבע שבועות של אימונים ותזונה וליווי תמידי וצמוד שלי" בכלל, דיין מדגישה את הצד הרגשי והנפשי בתהליך "אני שולחת להן הרבה קטעים של עידוד והעצמה, מפנה לסרטים, אנחנו עובדים על המניעים הפסיכולוגים. הכל קשור. נשים נוטות לוותר על עצמן שהן הופכות אמהות. הכל אפשרי, זה בראש. התגרשתי ואני מגדלת לבד שני ילדים, מחזיקה עסק ובכל זאת מוצאת זמן לעצמי.

ולריה דיין 4. יח"צ,
צילום מאתר התחרות IPC באדיבות המצולמת/יח"צ

חופשת "מרתון"

אם הקורונה תאפשר, אנחנו מתכננים לצאת במאי למלדיביים עם קבוצה "למרתון" ייחודי. גם לטייל ולהנות אבל גם לאכול בריא, לכושר ולעבוד על התפיסות שלנו, בן זוגי, דניאל סביניק, הוא קוצ'ר לחיים, והוא אחראי על הפן הזה".

אחרי שמתחילים רוצים עוד

"יש נשים שבוחרות להמשיך הלאה ועוד חודש או חודשיים. התוצאות דרמטיות, תוך שלושה חודשים יורדות 15 - 20 קילו ומתחזקות. לפעמים אני מצטרפת ועושה הכל איתן, משתפת בשקילות ובמדידות שלי, זה מדרבן אותן להצלחה. אני מאמינה בעידוד ודוגמה אישית." היא מספרת.

למה דווקא התמחית בכושר לנשים ולאימהות בפרט?

"רקדתי מגיל שלוש ריקודים סלוניים, וכשעליתי לארץ, הצטרפתי בגיל 16 ללהקת ריקודים שהופיעה בארץ ובעולם, זכיתי בתחרויות ומדליות, אחרי הצבא הקמתי להקה משלי ופתחתי סטודיו לריקוד ולהקה שהופיעה בארץ ובחו"ל.

"בגיל 21 התחתנתי ובגיל 23 ילדתי את בני הבכור. פתאום ממי שמחוברת לגוף שלה, עליתי בהריון עשרים קילו, במשך שנה לא הצלחתי לחזור לעצמי, ניסיתי מגוון של דיאטות והלכתי לחדר כושר, אז החלטתי להירשם לתחרות "פיטנס ביקני", עשיתי את זה בעיקר כדי שיהיה לי יעד מוגדר ומוטיבציה לרדת במשקל. לא היה לי מאמן, למדתי לבד, בניתי לעצמי תוכנית והתאמנתי מאוד חזק. רציתי לרזות, להיות אנרגטית ולהתחזק אחרי הלידה. הצלחתי. ירדתי את 20 הקילוגרמים שהעליתי מההיריון ואפילו יותר, מבלי לאבד מסת שריר והתחזקתי. נראיתי פשוט נהדר, יותר טוב מלפני הלידה".

"רציתי לדעת הכל מא' ועד ת'"

דיין מספרת שבעקבות הניסיון האישי שלה, האושר שהתהליך גרם לה וכמובן התגובות החליטה ללמוד כדי לסייע לאנשים בכלל ונשים בפרט: "למדתי בווינגייט. הבנתי שאני רוצה להתמחות בתחום הזה, זה יותר מלרדת במשקל, יש בזה העצמה וחיזוק הנשיות". הרצון לתת מענה מקיף הוביל אותה ללימודי תזונה באופן מקיף "הלכתי ללמוד אימון לתזונה וירידה במשקל, כדי שאול לבנות ללקוחות שלי גם תפריט נכון שמתאים לשגרת האימונים שלהן".

לפרטים ומידע נוסף: V.D.FITNESS ולריה דיין 0527959295

לעמוד הפייסבוק

לאיסטגרם

למסע בריאות במלדיביים

בשיתוף V.D. fitness
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully