וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטודיו של מירב: תרגישו מיוחדות

בשיתוף מירב תכשיטים

31.12.2020 / 9:39

כל אישה אוהבת לאבזר את עצמה בתכשיטים איכותיים כדי להוסיף ללוק ולהיראות מעט יותר נוצצת. בסטודיו של מירב מצאנו כי כל פריט הוא יחיד ומיוחד, בשביל שאתן תרגישו מיוחדות

קניית תכשיטים צריכה להיעשות בצורה חכמה ובמקומות הנכונים. יש כיום המון אנשים שמצליחים לחסוך את התיווך עם החנויות ולספק תכשיטים ברמה גבוהה, ואפילו בהתאמה אישית. באותם מקומות עובדים אנשי מקצוע איכותיים, כולל מעצבים וצורפים, שמסוגלים לתת מענה מושלם ללקוח, אשר כולל עיצוב ברמה הגבוהה ביותר.

הרי ידוע כי כל אישה אוהבת לאבזר את עצמה בתכשיטים איכותיים כדי להוסיף ללוק ולהיראות מעט יותר נוצצת. יש המון סוגים של תכשיטים, ולכל אישה יש את ההעדפות שלה בהתאם למה שהיא חושבת שמשדרג לה את המראה. המטרה של תכשיטים היא, כאמור, לשדרג את הלוק, ויש המון תכשיטים בנאליים שפשוט לא עושים את ההבדל ולכן, חשוב לרכוש תכשיטים איכותיים ובעיקר ייחודיים, שיכולים למשוך את העין ולתת את הערך המוסף בהתאם למראה המבוקש.

צוות הנבחרים שלנו החליט לבחון מגוון רחב של חנויות בוטיק וסטודיו לתכשיטים ומצא כי ''הסטודיו של מירב'' בבעלותה של מירב סבג, משלב בין עיצוב ואיכות עליה היא לא מתפשרת. התכשיטים מיוצרים על ידי טובות מעצבות התכשיטים בארץ, כאשר מירב בוחרת את כל הקולקציות שהיא רואה לנכון ומשווקת אותן ללקוחות שלה, אחרי שהיא עושה חושבים לגבי הפריטים הרלבנטיים ביותר לקהל לקוחותיה, הכולל בעיקר נשים.

מירב תכשיטים 2. יח"צ,
מירב תכשיטים/יח"צ

בסטודיו תוכלו למצוא טבעות, צמידים, שרשראות ועגילים העשויים מחומרים איכותיים כמו כסף אמיתי 925 (משובצים בזרקונים), תכשיטי זהב אשר עשויים מגולדפילד או מציפוי זהב, שלוש שכבות. כמו כן, גם באתר הסטודיו קיים מגוון רחב של תכשיטים, באיכות מאוד גבוהה, אשר נבחרים בקפידה ועוברים בקרת איכות. בנוסף, בכל דף מוצר מצוין ממה הוא עשוי לצד פרטיו המלאים.

התרשמנו כי כל תכשיט נוצר תוך הקפדה על איכות גבוהה, חשיבה על נוחות ותשומת לב לפרטים הקטנים. התשוקה, האהבה והצורך האישי של מירב, לתכשיטים אופנתיים ואיכותיים, הביאה עמה את הקמת סטודיו התכשיטים. "מאז ומתמיד היה לי חיבור לתכשיטים, אהבתי מאד את התחום''. אמרה לנו מירב שסיפרה לנו עוד כי הכל החל לפני כעשר שנים, אז היא פתחה סטודיו לתכשיטים, שעבד עם מעצבת מקומית אחת. לאחר מכן מירב התפתחה והיום היא כבר מחזיקה בלמעלה מעשר מעצבות מקומיות שבעזרתן היא מוכרת את התכשיטים (כ-900 סוגים).

התכשיטים נמכרים לפי קולקציה שיש באתר, בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן להזמין את התכשיטים גם בשיחת טלפון, כאשר הוואטס-אפ של העסק תמיד זמין לכל התייעצות ושאלה. בנוסף, גם ישנה אפשרות להגיע לסטודיו (בתיאום מראש) ולבחור את התכשיט המבוקש. התרשמנו כי מירב מעניקה יחס אישי ובהחלט ניכר כי הלקוחות מאד חשובים לה.

"אם ישנה בעיה אני והצוות שלי כאן בשביל הלקוחות. אני נותנת דגש לשירות כמשהו בלתי נפרד מהסטודיו שלי - זה חלק מאד חשוב עבורי, שכל הלקוחות יהיו מרוצים. היחס האישי הוא לא רק כותרת אלא זה באמת מתנהל כך. אני נהנית לייעץ ולהתאים יחד עם הלקוחות כך שהבחירות שיעשו יהיו מושלמות". אמרה מירב וסיכמה: "אני כל הזמן מייצרת ומחדשת קולקציות לתכשיטים, אני אוהבת להכניס טרנדים חדשים לעיצובים שיש בסטודיו. בכל פעם אני מוסיפה קולקציות כדי לראות מה עובד יותר''.

מירב תכשיטים 3. יח"צ,
מירב תכשיטים/יח"צ

כאמור, המלאי משתנה לעיתים תכופות לאור הרצון לחדש את הטרנדים. ייחודיות נוספת של הסטודיו באה לידי ביטוי בכך שהוא מכיל מספר בודד של פריטים - שלושה פריטים מכל דגם זה המקסימום. שאלנו את מירב מדוע והיא ענתה: ''זה קורה בגלל שיש רצון לתחלופה מאד גדולה של סטייל. המטרה שלי היא שלכל אחת יהיה משהו שונה, ליצור תחלופה ולתת מקום לטרנדים ולדברים שיותר בולטים באופנה''.
הסטודיו של מירב הוא חנות בוטיקית שממוקמת בקריית אתא ברחוב מנדלי מוכר ספרים 34, כאשר קבלת הקהל לסטודיו היא מאד פרטנית ונקבעת מראש. המגוון הרחב של התכשיטים בסטודיו, מביא לכך שכל בחורה שמגיעה אליו יכולה בקלות למצוא את עצמה ולהתחדש בתכשיט איכותי. הסטודיו, אגב, פונה גם לגברים ומציג בעיקר צמידים עבורם.

החלטתם להזמין ישירות דרך האתר? תוכלו לקבל את הפריט עם שליח עד הבית (לכל מקום בארץ), עד שלושה ימי עסקים, כאשר כמובן גם יש אפשרות לאיסוף עצמי מהסטודיו בקרית אתא.

טל להזמנות: 0522847777 / 0527475370

שעות פעילות, בתיאום מראש:
א-ה 8.30 - 22.00
כתובת: מנדלי מוכר ספרים 34 קרית אתא.

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

contact.meiravstudio@gmail.com

בשיתוף מירב תכשיטים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully