וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים מתנה מיוחדת ליולדת? Teeny Tiny, המותג שאתם חייבים להכיר

בשיתוף Teeny Tiny

30.12.2020 / 17:06

החיפוש אחר המתנה המושלמת ליולדת היקרה לליבנו, מוכר לכולנו. בין ההיצע המטורף, מתבלטים בייחודם המוצרים מבית המותג Teeny Tiny, שבבעלותם של סיון ובן, זוג הורים טריים שהחליטו להעצים את חוויית התיעוד של הבייבי שלהם

Teeny Tiny. יח"צ,
Teeny Tiny/יח"צ

סיוון, מניין הגיע הרעיון להקים את Teeny Tiny?

"ילדתי את רוי, לפני כשנתיים וחצי. במהלך ההיריון הייתה לי תמונה מאוד ברורה בראש - אני הולכת לתעד כל רגע של קסם בילדות שלו. בכל חודש בשנה הראשונה, בדיוק באותו התאריך, הפכתי את החדר שלו לסט צילומים קטן וצילמתי את התמונות הכי יפות שלו, אותן הכנסתי לאלבום השנה הראשונה שלי. כך ידעתי שלא אפספס דבר וכשרוי יגדל תהיה לו מזכרת מרגשת מהילדות שלו. חיפשתי המון זמן אחר פריטים שיוכלו לעזור לי לתעד את הרגעים המושלמים האלה, מאוד רציתי קוביות אבני דרך שבאמצעותן אוכל בכל חודש ליצור את הגיל שלו. כשלא מצאתי את מה שחיפשתי, החלטתי לעשות זאת בעצמי על ידי צביעה וקישוט קוביות עץ. הצצה לאלבום של רוי כשמלאה לו שנה, ריגשה אותי וחיברה אותי יותר לדרך שבחרתי וזה היה הרגע בו הבנתי שאני רוצה לעזור לאימהות נוספות ליצור זיכרונות".

Teeny Tiny. יח"צ,
Teeny Tiny/יח"צ

בחנות האונליין של המותג תוכלו למצוא מארז המכיל את כל מה שתצטרכו כדי להפוך את השנה הראשונה של הבייבי לבלתי נשכחת :

שלוש קוביות אבני דרך שונות ומעוצבות באמצעותן ניתן ליצור את גיל הבייבי, ממש מהרגע הראשון עד גיל שנה, ובטאץ' קטן הן יוצרות פריים מושקע ורך.

הצעד הראשון שלי הוא מוצר מקורי במיוחד שנועד להטביע את צורת כף הרגל של הקטנטנים על גבי חומר מיוחד ששומר את צורתו לאחר ההטבעה. הצבע של ספוג ההטבעה ייחודי, והיחיד שאינו דוהה ומאבד את צורתו עם השנים.

מד גובה מעוצב ברכות כך שיתאים לתלייה בכל חדר ילדים, מאפשר להורים לסמן את גובה הבייבי לאורך השנים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
Teeny Tiny. יח"צ,
Teeny Tiny/יח"צ

מוצר הדגל הוא "ספר השנה הראשונה שלי" שנוצר בשביל שלא נשכח אף אחד מהחוויות והרגעים הגדולים של הקטנטנים שלנו. בספר יש מקום לתעד הכול, החל מרגע גילוי ההיריון ועד גיל שנה. שלב אחר שלב, מוזמנים ההורים לתעד בכתב ובתמונות את הרגעים הקטנים שמרחיבים את הלב, כמו למשל הטעימה הראשונה או החיוך הראשון שכל אב ואם רוצים לנצור לנצח. אחד המוטיבים היותר ייחודיים בספר הם עמודי ההשוואה: שני עמודים, אחד ליד השני, של טביעת יד מהימים הראשונים לצד טביעת יד מגיל שנה, ותמונה מהלידה לצד תמונה מגיל שנה, כך שממש ניתן לראות את ההבדלים ואת ההתפתחות. עוד הפתעות כמו "למי אני דומה" ומקום ייעודי לברכות יום הולדת. "הברכות שאני רשמתי הלכו לאיבוד. כל מה שלי היה חסר בתור אימא הכנסתי למארז שלי", מספרת סיוון. כעת, סיוון ובן עובדים על הדפסת גרסה מיוחדת לספר, המיועדת עבור זוגות חד מיניים. "כל אחד מפרט על התהליך שלו, בין אם זה פונדקאות או אימוץ. זה חלק בלתי נפרד מהמסע של הילדים, שמגיע להם תיעוד אותנטי ורחב על הדרך שבה הם הגיעו לעולם".

Teeny Tiny. יח"צ,
Teeny Tiny/יח"צ

מה גרם לכם לרצות להחזיר את הזיכרונות אל החומר המוחשי, דווקא בעידן דיגיטלי?

"החוויה האישית שלי כיולדת וכאימא טרייה גרמה לי להבין את הצורך בדברים מוחשיים בעידן שבו הכול דיגיטלי ויכול להעלם ברגע. מכירה את זה שנהרס לך הטלפון ואיתו כל הזכרונות? זה בדיוק מה שקרה לי עם התמונות מהלידה של רוי, הטלפון התקלקל ואתו הלכו התמונות. בעידן הסמארטפונים, לא באמת נשארת מזכרת מוחשית ואמיתית. היה לי חשוב לעשות משהו שילווה את ההורה והילד לכל החיים". טיני טייני היא קופסא קסומה מלאה בפריטים שיעזרו לך לשמור את כל הרגעים המרגשים בשנה הראשונה. כל מוצר נבחר בקפידה כדי שתוכלו לצלם את הילד, לתעד אותו וגם לשמור את זה.

יולדות בזמן קורונה מקבלות הרבה מתנות במשלוחים. פרחים, בלון או עוד שמיכה - כבודם במקומם מונח, אך אם אתם מחפשים להעניק מתנה מרגשת עם ערך מוסף ליולדת ולרך הנולד, המוצרים של Teeny Tiny הם הבחירה המושלמת עבורכם.

להזמנות: Teenytinybox.com

וואטסאפ

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף Teeny Tiny
  • עוד באותו נושא:
  • תינוקות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully