וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך אל עור הפנים המושלם - הכירו את הקוסמטיקאית המומחית טלי מימון

בשיתוף טלי קוסמטיקה

30.12.2020 / 13:53

היא התחילה את דרכה כהנדסאית אדריכלות אך החליטה להפוך את התשוקה שלה מילדות לעולם היופי למקצוע. טלי מימון תגרום לכם להרגיש צעירים

טלי קוסמטיקה. ניסים פרץ,
טלי קוסמטיקה/ניסים פרץ

במיוחד לאור התקופה האחרונה, אנו מבינים כמה הבריאות שלנו חשובה, וכשזה נוגע להליכים רפואיים ואסתטיים, לא מתפשרים על טיפולים מקצועיים ואיכותיים. הכירו את טלי מימון גל-אור - קוסמטיקאית פרא רפואית מוסמכת, בעלת תעודה של מאבחנת רב מערכתית מטעם בי"ח איכילוב, אשר באמתחתה 22 שנות ותק. טלי תעניק לכם את הפתרון המושלם לבעיות עור וקוסמטיקה, שיעלה לכם חיוך רחב על הפנים, בכל פעם שתסכלו במראה.

הלכה עם הייעוד האמיתי שלה

במקור, טלי החלה את הקריירה שלה כהנדסאית אדריכלות. היא למדה את המקצוע בתיכון והמשיכה איתו ללימודים באקדמיה, אך הקוסמטיקה תמיד עניינה אותה באמת. כשהגיעה לגיל 26, החליטה לממש את התשוקה לעולם היופי ולמדה קוסמטיקה כהתנסות ותחביב. כשהבינה שזה הייעוד שלה, טלי החליטה ללכת עם המקצוע עד הסוף, ובנחישות נרשמה ללימודי קוסמטיקה פרא רפואית, לקורסים והשתלמויות רבות, מכל הסוגים, התמחתה בשיקום העור ואף הגדילה לעשות ונרשמה לקורסים בתחום השיווק וניהול עסק. טלי עבדה שנים רבות בבית, אך קהל הלקוחות שלה צבר תאוצה ובצעד אמיץ, היא פתחה קליניקה מקצועית ומרשימה. כיום, הקליניקה שבבעלותה מונה 5 חדרי טיפולים, יחד עם צוות מיומן שבשורותיו רופאה, מעסה, ועוד 2 קוסמטיקאיות.

מענה לכל בעיית עור שעולה בפני הלקוח

בקליניקה הפרטית שלה, טלי מציעה טיפולי עור לכל סוגי הבעיות, ביניהן פיגמנטציה, אנטי אייג'ינג, אקנה, ופוסט אקנה. בנוסף, היא מטפלת בבעיות עור רפואיות כמו סבוריאה ורוזיצאה. לצד מתן פתרונות לטווח בעיות רחב, הקליניקה מצוידת במכשור הטכנולוגי המתקדם ביותר, בשילוב חומרים איכותיים ומקצועיים, ביניהם מוצרים של חווה זינגבוים ו-KB PURE. מעבר לטיפולי הפנים שניתנים בקליניקה, ישנם גם טיפולי הצרת היקפים וצלוליט, הסרת שיער, פדיקור רפואי, לק ג'ל, עיסויים, אפילציה ושעוות, ורופאה מיומנת המגיעה לבצע הזרקות לפיסול פנים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
טלי קוסמטיקה. ניסים פרץ,
טלי קוסמטיקה/ניסים פרץ

המכשירים המתקדמים ביותר בשוק

היות שטלי מאמינה בלימודים ללא הפסקה, ודואגת להתחדשות מקצועית, הן בהיבט הקוסמטי והן בהיבט הרפואי, היא מקפידה להתעדכן בכל הקשור לחידושים בתחום העור - דוגמא לכך היא שימוש במכשיר "FEATHERLITE", בעל טכנולוגיות ALT (קרן אור) מבית חברת לאונרדו שהוא אחד המכשירים המתקדמים ביותר בשוק. בזכות המכשיר וטכנולוגיית האור המתקדמת שבו, טיפול הסרת השיער מתבצע במהירות דרמטית, ללא כאב, עם התאמה לכל גווני העור וכמובן, עם תוצאות מדהימות. בנוסף, בקליניקה של טלי, היא מחזיקה את המכשיר "C-ENERGY", של חברת ונוס קונספט, המטפל בכל נושא האנטי אייג'ינג וצלקות.

טלי קוסמטיקה. Q Elite Beauty,
טלי קוסמטיקה/Q Elite Beauty

הדלת פתוחה לכל קשת האוכלוסייה

קהל היעד של הקליניקה פונה לגברים ונשים כאחד ומופנה למנעד גדול של גילאים, החל מהופעת האקנה בגילאים צעירים מאוד. כמו כן, טלי מספקת הנחיות לתזונה נכונה שתטיב עם העור וזמינה עבור לקוחותיה במשך כל היממה. "במיוחד היום, בגלל האוכל שמוזרק בהורמונים, אנחנו רואים אקנה בגילאים מאד צעירים", מספרת טלי, "אני נותנת טיפים על תזונה ואני מלווה את המטופלים כמעט 24-7. הם מעדכנים - מה משתנה, יצא לי פצע, שואלים מה לעשות. הם באים אליי שאני אטפל בפצע ואני לא גובה על זה כסף, רק שלא ינסו לטפל בעצמם ויחמירו את המצב".

הדיוק בטיפולים למתן תוצאות מעולות, שירותי קליניקה אקסקלוסיבית ברמה גבוהה - הן מבחינת נראות, דיסקרטיות ונוחות ללקוחה, יחד עם השירות האישי, האדיב והזמין של טלי, הם אלו שיוצרים את הקליניקה למקום נעים המזמין לקוחות מכל הארץ. היחס של טלי ללקוח, חולש לא רק בפן המקצועי, אלא גם בפן הפסיכולוגי, והיא יוצרת קשרים קרובים עם הלקוחות שעוברים איתה תהליך משמעותי ורגיש. היחס האישי למטופל חשוב לה מאוד, והיא מבינה את החשיבות של העלאת הדימוי העצמי, הנובע ממתן תוצאות מעולות יחד עם שיח מכיל. "אני מאד מחוברת ללקוחות, מאד מעורבת בחיים האישיים שלהן", מסבירה טלי, "אני שולחת להן מזל טוב ליום ההולדת, דואגת להתקשר אם לקוחה לא מרגישה טוב, זו ממש חברות".

טלי מימון גל-אור - מרכז לטיפולים אסתטיים מתקדמים

כתובת: כסלו 90, מודיעין. בניין מרפאות הכרמים.

טלפון: 077-2019040 | 054-787846

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף טלי קוסמטיקה
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully