וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היחידה שהצליחה לפצח את הנוסחה איך לטפל בפטרת ציפורניים

בשיתוף מור פלז'ר

30.12.2020 / 13:20

לא מצליחים להיפטר מהפטרת בציפורן כבר זמן רב וניסיתם הכל? אם התשובה חיובית זה בדיוק הזמן להכיר את מור פלז'ר

מור פלז'ר. יח"צ,
מור פלז'ר/יח"צ

מור פלז'ר היא הבעלים של קליניקה לטיפולי פטרת בתל אביב והיא הפכה לסיפור הצלחה עולמי.
בכתבה זו תכירו את האישה ששינתה את חייהם של מאות מטופלים, ביניהם: שחקני כדורגל, דוגמניות, שחקניות ועוד רבים אחרים.

מהי הסיבה שהקליניקה של מור פלז'ר הפכה למותג בתחום של פתרון לפטרת ציפורניים? קליניקה מור פלז'ר נוסדה בשנת 1993 כקליניקה לטיפולי יופי. במהלך השנים עסקה מור בכל הקשור לטיפולי יופי. בין היתר: טיפולים לכף הרגל/פדיקור. לפני כארבע שנים היא עזבה את תחום טיפולי היופי והתחילה להתמחות אך ורק בטיפולי פטרת.

למה בחרת להתמחות דווקא בפטרת ציפורניים?

"ההתמחות בטיפול בפטרת בא ממקום אישי, שני הוריי סבלו מפטרת ציפורניים ובמסגרת עבודתי נתקלתי באינספור לקוחות אשר סבלו מפטרת הציפורניים ולא הצליחו למצוא פתרון לריפוי מלא של הציפורן. במשך שנים ניסיתי לעזור ולטפל להם בציפורניים. אין דבר שלא ניסיתי - החל משיטות "סבתא" משחות, טיפות ואפילו טיפולי לייזר. כשכל הטיפולים הללו לא עזרו החלטתי לחקור וללמוד את הנושא לעומקו. השקעתי המון זמן וכסף על מחקרים עד שפיתחתי שיטת טיפול מנצחת!"

הצלחת הטיפולים בהענקת תוצאות כבר מהטיפול הראשון גרמו לשמה של מור לעבור במהירות מפה לאוזן בכל רחבי הארץ והעולם ואפשרו קליטה של מטופלים רבים. תוך ניהול מעקב צמוד אחר התפתחות המחלה והטיפולים בה, הצליחה מור פלז'ר להשיג תוצאות טובות בקרב המטופלים באופן רציף. התעסקות יומיומית בפטרת הציפורניים הביאה אותה להיות מומחית לטיפול בפטרת הציפורניים ומודל השראה למקצועיות.

אחד הדברים שהובילו אותה להיות המותג בתחום הפתרון לפטרת הציפורניים הוא ההצלחה המוקדמת עם הלקוחות הראשונים שלה. "הצלחתי להפוך כל מטופל ללקוח מרוצה וממליץ באמצעות מקצועיות, ידע, שירות, ניסיון, אמינות, הוכחות ובעיקר תוצאות! טיפלתי בכל סוגי הזיהומים של ציפורניים - אוניכודיסטרופיה, אוניכוליזיס, אוניכומיקוזיס, אוניכושיזיס, לויקוניכיה ועוד רבים אחרים... הצלחתי לבצע טיפולים מורכבים ביותר של ציפורני הידיים והרגליים ובכל פעם פגשתי לקוחות מיואשים, מתוסכלים וחסרי אמונה. כאשר מטיפול לטיפול חל שיפור, התוצאות הצליחו להצמיח תקווה מחוזקת באמצעות ציפורניים חדשות, נקיות ובריאות לחלוטין. כל הצלחה הביאה אותי להיות מומלצת, ואני אסירת תודה על כך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מה מיוחד בטיפול שלך ביחס לפדיקוריסטיות אחרות?

"כל פדיקוריסטית יודעת לשייף ולגזור, אבל זה לא מה שנותן את התוצאה. אני נותנת תוצאה של ריפוי מלא תוך שישה עד שמונה חודשים. פיתחתי אסטרטגיית טיפול בשילוב חומרים פעילים אשר משמידים את הפטריה מהשורש. בנוסף, ישנה חשיבות עצומה לאבחון נכון. הגורמים והסיבות יכולים להיות מגוונים, כגון: בעיות אורטופדיות, פתולוגיות, סוכרת, מחלות אוטואימוניות, חוסרים תזונתיים ועוד... ציפורניים זה עולם ומלואו."

מיהו קהל היעד שלך?

"כולם! כל אותם אנשים שניסו הכל ואני התחנה האחרונה שלהם. לפטרת ציפורניים אין גיל, כל אחד יכול להידבק בה. פונים אליי אפילו אנשים מחו"ל, אבל אי אפשר לטפל בפטריה בשלט רחוק. הגיעה אליי לקוחה מבודפשט ולקוח מלונדון, הוא זמר ונגן במקצועו והיתה לו פטריה בציפורן ביד. כל טיפול שהוא ניסה לא עבד לו. הוא שהה בארץ במשך מספר חודשים רק כדי שאטפל לו בפטריה."

מור פלז'ר. יח"צ,
מור פלז'ר/יח"צ

הטיפול כואב?

"הטיפול לא כואב, זה טיפול חיצוני וללא תופעות לוואי."

איך זה שאת הצלחת לעשות את מה שרופאים לא הצליחו?

"תפקידו של הרופא הוא לתת מרשמים למשחות, טיפות או כדורים, אך לצערי לכדורים יש תופעות לוואי מאד קשות והם מזיקים לכבד ולמערכת החיסונית של הגוף. הרופא לא מטפל בפועל בפטריה, ובפטריה צריך לטפל מהשורש. בהרבה מקרים הרופאים מסרבים לתת מרשם לכדורים כי הם יודעים איזה נזק הכדורים עושים ולא מעט פעמים שמעתי ממטופלים שהרופאים אמרו להם שאין דרך לטפל בפטריה ושיחיו עם זה".

ומה עם עקירה כירורגית?

"זו הטעות הכי נפוצה שיש. אנשים חושבים שאם יעקרו להם את הציפורן זה יפתור להם את הבעיה. לגבי עקירת הציפורן חשוב לדעת את הדברים הבאים:

א. העקירה לא מטפלת בפטריה - צריך לטפל בבעיה מהשורש.

ב. ברוב המקרים העקירה גורמת לעיוות צמיחת הציפורן ואז קשה מאוד להחזיר את הציפורן למצבה הטבעי. במקרה שעוקרים את הציפורן יהיה צורך, בנוסף לטיפול בפטריה, לעשות טיפול לשינוי מבנה בשיטת אורטונקסיה (גשר ליישור הציפורן), זהו תהליך שמצריך הרבה זמן וסבלנות".

מה דעתך על לק ג'ל ובנייה ברגליים?

"זה הדבר הכי גרוע שיכול להיות! נכון שזה יפה ואסתטי, אך זה לא פותר את הבעיה. זו לא חוכמה להסתיר את הציפורן בלק או בנייה, הפטריה לא תעבור מעצמה. מה שנשים לא מבינות זה שהן עושות עוד יותר נזק לציפורן ומחמירות את המצב. הן פוגעות במטריקס (שורש) הציפורן ואז הציפורן גדלה פגועה, מעובה ומעוותת".

את לא נגעלת לטפל בפטריה?

"לא, ממש לא! כי לנגד עיני אני רואה את התוצאה. אנשים מגיעים אלי מתוסכלים, נבוכים וחסרי ביטחון בגלל איך שהציפורניים שלהם נראות. אני אוזן קשבת עבורם. בדרך כלל אנשים שסובלים מפטריה לא מדברים על זה עם הסביבה שלהם, הם חשים בושה ומבוכה ולא חושפים את כפות הרגליים שלהם. כל אחד חושב שהוא היחיד בסיפור, עד שהוא נתקל בעמוד האינסטגרם/פייסבוק שלי ומבין שיש המון אנשים במצב שלו ואף גרוע יותר".

איך המטופלים שמגיעים אלייך מצאו אותך?

"בדרך כלל המטופלים מגיעים מרשתות חברתיות, אינסטגרם, פייסבוק יוטיוב ומהמלצות. אני מתעדת כל טיפול בסרטונים ותמונות ומעלה לרשתות חברתיות הרבה תכנים וטיפים חשובים. לאנשים לוקח זמן להתחבר ולתת אמון. יש כאלה שעקבו אחריי במשך שנתיים עד שהחליטו להגיע אליי לטיפול ויש כאלה שסוגרים אצלי טיפול כבר באותו היום בו הם נתקלו בעמוד האינסטגרם שלי."

מור פלז'ר. יח"צ,
מור פלז'ר/יח"צ

מה לגבי מחיר הטיפול? הוא יקר?

"יקר ביחס למה, לתוצאה?! קודם כל זה בריאות, ולבריאות אין מחיר! ישנם כאלה שפנו אליי לפני שנה או שנתיים ובגלל המחיר בחרו שלא להגיע. בינתיים הם ניסו לטפל בפטרת באמצעות כל מיני שיטות ותכשירים שלא צלחו, בזבזו הרבה זמן וכסף וכשזה לא הצליח להם פנו אליי שוב וביקשו להגיע. אני לא מתרגשת מזה כי בסוף כולם מגיעים אלי. אצלי תוך חצי שנה/שמונה חודשים אני פותרת להם את הבעיה".

איך הקשר שלך עם המטופלים?

"הקשר שלי עם המטופלים שלי הוא מדהים. בתום תהליך הטיפול אני מקבלת מהם חיבוק וחיוך ענק וזה שווה את הכל. אני מקבלת מהם מכתבי הוקרה, מתנות ואפילו תעודת הצטיינות עם תארים כגון: ד"ר לפטרת, הקוסמת ועוד.

הלקוחות שלי כל כך מרוצים מהתוצאות שהם אפילו מתעקשים להמשיך להגיע אלי לטיפולי תחזוקה כי הם חוששים ללכת לכל אחת, למרות שאני מנסה "לשחרר" אותם כדי לפנות זמן ולסייע ללקוחות אחרים שזקוקים לטיפול שלי".

איזה מסר היית רוצה להעביר?

"בפטריה מטפלים, לא מסתירים! הפטריה לא תעבור מעצמה וככל שתטפלו בה בשלבים המוקדמים שלה - כך תרוויחו. אל תתביישו לדבר על זה כי תמיד יהיה מישהו שמכיר מישהו שמטפל בזה וימליץ לכם על הטיפול".

מהו החזון שלך?

"שהבת שלי תמשיך אותי ותפתח קליניקות ברחבי הארץ, אבל כרגע היא לומדת את מקצועות הרפואה וטיפולי פטרת פחות מעניינים אותה, אבל מי יודע ?! :) החיים דינמיים והכל עוד יכול להשתנות".

פטרת ציפורניים גורמת לסבל נוראי ותסכול רב, כך שאם אתם סובלים מפטרת בציפורניים, כדאי לכם לפנות אל מור פלז'ר ולקבל ממנה טיפול יעיל ויסודי שיאפשר לכם לסלק את המטרד מחייכם ולהתגאות בציפורניים שלכם.

ציטוטים והמלצות של מטופלים

"מקצוענית שחבל על הזמן. מהשיחה הראשונה איתה, ידעתי שאני סומכת עליה ואני עושה כל מה שהיא אומרת לי. כמובן שהתוצאות מדברות בעד עצמן, וצדקתי! תודה לך מור על הטיפול המסור והאכפתיות. הידע שאת מעבירה לי כדי לשמור על ציפורניים בריאות עושות את העבודה.
תודה שבזכותך לא לקחתי את הכדורים ונתתי עוד צ'אנס אחרון לטפל בדרך טבעית ונכונה שלא תדפוק לי את הכבד. שהחיים יחזירו לך כמו שאת מחזירה לי את הביטחון ללכת עם נעלים פתוחות! נשיקות...."

סיון שבי

"מור תותחית. מקסימה ומקצוענית. לאחר שנים של אכזבה משיטות שונות כולל לייזר. הגעתי למור, שכמו שהבטיחה, שישה טיפולים לא כואבים, בחצי שנה, פתרה לי את הבעיה! לגמרי. מברך אותה כל יום. אל תהססו זה עובד!"

רן זמיר

"הגעתי מעמק חפר אל מור באמצעות האינטרנט אחרי שראיתי את העבודות שלה. מדובר במקצוענית אמיתית!! במקום שאחרות נכשלו, היא הצליחה! היא איבחנה במדויק מה הבעיה ובנתה תוכנית טיפול אישית. ראיתי תוצאות כבר מהפעם הראשונה ואחרי ששה טיפולים בלבד יש לי רגליים מושלמות! מי שרוצה פתרון מוחלט לבעיה - רק היא הכתובת!!"

עדי יפרח

"מור היקרה שלי, הגשמת לי חלום ללא ספק!!! הגעתי אלייך עם הרבה חששות ואת הפגת אותם בשניות והפעלת עליי את קסמייך, ידי זהב, אישיות מיוחדת!! תודה רבה לך"

אתי רוזנבאום


"מור אהובה! קודם כל היא מקסימה, החל מהשיחת טלפון הראשונה שפתאום משום מקום גיליתי שיש לי פטרת הרגשתי חסרת אונים ולא יודעת מה לעשות. שלחתי לה תמונה, הרגיעה אותי ומיד קבענו. טיפול מקצועי, נקי ויעיל שחבל על הזמן"

גל לייבוביץ

לאינסטגרם

לפייסבוק

טלפון: 050-250-6534

בשיתוף מור פלז'ר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully