וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העידן החדש: שירותי מחשוב לכל צורך

בשיתוף העידן החדש

30.12.2020 / 14:42

רובנו מכירים את תחושת חוסר האונים כשאנחנו מנסים לפתור בעיות טכנולוגיות שונות במחשבים שלנו, אך ללא הצלחה. הכירו את חברת "העידן החדש" שתעזור לכם להפיג את עננת העשן שנוצרה מכל הטכנולוגיות החדשות, ותעשה זאת עם השירות הכי אישי שקיבלתם

העידן החדש. יח"צ,
העידן החדש/יח"צ

בעידן הדיגיטלי של היום, אין אדם או עסק שלא משתמש במחשבים, ציוד מחשובי או טכנולוגיות מידע. בין אם נרצה או לא, כולנו תלויים בשירותי מחשוב בביצוע פרויקטים בתוכנות מסוימות, מציאת פתרונות לתשתיות והתאמת המחשב והציוד הנלווה לצרכים ולהעדפות שלנו. בקיצור, שירותי המחשוב הם קריטיים עבור התנהלות תקינה ברמה היומיומית לאנשים פרטיים ועסקים גדולים וקטנים.

הבחירה הנכונה בשירותי מחשוב

הדבר החשוב ביותר בתהליך בחירת שירותי מחשוב הוא לדעת לבחור את השירות ואיש המקצוע הכי נכונים עבורך. כדי לקבל את התמורה המלאה מהשירות, מומלץ לבחור באיש מקצוע בעל רקע טכנולוגי שמתמחה בצורה רחבה בתחום המחשבים ומסוגל לספק פתרונות מחשוב שונים תחת קורת גג אחת.

הכירו את עידן, הבעלים של חברת "העידן החדש", שמציע שירותי תמיכה טכנית, מכירת מחשבים ועבודות תשתיות ותקשורת לאנשים פרטיים ולעסקים קטנים. במסגרת השירותים, עידן מציע בניית פלטפורמות ענן לעסקים קטנים, תמיכה טכנית לתוכנות, שירותי IT, מכירת מוצרי אופיס והקמת תשתיות התקשורת. בנוסף, הוא מציע שירותי תמיכה ובניית מחשבים בהתאמה אישית כמו בניית מחשב לגיימינג, מחשבים ניידים במחירים טובים, ציוד חומרה חדשני ועוד.

העידן החדש. יח"צ,
העידן החדש/יח"צ

מומחה בעולם המחשבים

עידן, בן 28 ובעל תשוקה רבה לעולם המחשבים, התחיל את התמחותו כבר מגיל צעיר. "אבא שלי היה איש מחשבים והוא תמיד עודד אותי להתעסק עם זה. בגיל 5 קיבלתי את המחשב הראשון שלי ומאז הייתי מתנסה בכל מה שקשור אליו במשך שעות ארוכות - הייתי מפרק ומרכיב את החומרה, חוקר לגבי מערכות שונות ועוזר לחברים ואנשים קרובים עם תקלות ובעיות. כל זה עזר לי להבין יותר ויותר בכל מה שקשור לטכנולוגיה ומחשבים ולגרום לי להיות מקצועי ומומחה בתחום", סיפר עידן.

"כשהתגייסתי לצבא, שובצתי ליחידת מחשוב בתחום תשתיות ותקשורת. תוך כדי הבנתי שזה מה שאני רוצה לעסוק בו במהלך חיי, זו התשוקה האמיתית שלי. אחרי שהשתחררתי, המשכתי להתקדם ולהתפתח בתחום - הייתי מנהל פרויקטים טכנולוגיים, תכננתי ערים חכמות באזור הצפון והמשכתי להתפתח בעולם הטכנולוגי. אחרי תקופה מסוימת, הבנתי שאני רוצה להמשיך לעסוק באהבה הגדולה שלי - עולם המחשבים - בצורה עצמאית ולצאת יותר לעבודות שטח. לאט לאט, התחלתי להציע את שירותיי לאנשים פרטיים ועסקים קטנים, התרוממתי ברשתות החברתיות וצברתי לקוחות".

הניסיון הרב והידע המקצועי שצבר עידן במהלך השנים, מיצב אותו כמומחה בתחום. "אני יודע להתסכל על התמונה הכוללת של כל תהליך טכנולוגי ומתנהל בהתאם. אני חושב מחוץ לקופסא ומנסה לייעל את התהליכים עבור כל לקוח, בין אם הוא עסקי או פרטי". במקביל לשירותים הפרטיים שהוא מציע, עידן עובד כאיש סיסטם באיחוד הצלה.

העידן החדש. יח"צ,
העידן החדש/יח"צ

שירות מעל הכל

בניגוד לחברות גדולות שמספקות שירותי מחשוב, עידן החליט להשקיע קודם כל בשירות אישי וקרוב עם הלקוחות. "הניסיון שלי הוכיח לי לא פעם שאין תחליף ליחס אישי. הביקוש הרב שנוצר לשירותים שאני מציע גרם לי לתהות לא פעם האם כדאי לי להרחיב את העסק שלי למשהו גדול יותר. בסופו של דבר, אני שלם עם ההחלטה לעבוד באופן עצמאי, כך אני מנהל ושולט בכל תהליך מול לקוח מתחילתו ועוד סופו, בשונה מחברות גדולות שלא נותנות מענה מלא. אני יודע איזה שירות לתת לכל לקוח ובצורה הזאת אני יכול לתת מעצמי ומהידע שלי בצורה הטובה ביותר".

עידן סבור שכל מי שמתחדש במחשב עובר סוג של חוויה חדשה מלאה בהתרגשות, והיה רוצה לחלוק זאת עם האדם שמטפל במחשב שלו. "קודם כל, חשוב לי להתחבר ללקוח בפן האישי, שיבין שאני מגיע לעזור לו ולתת מעצמי, ולא רק למכור. אני משתדל לקחת חלק בהתלהבות ובחוויה שהלקוח נכנס אליה עם רכישת מחשב חדש, ולהבין את התחושות שלו".

"כשבן אדם מבקש ממני מחשב, אני קודם כל שואל אותו מה הצרכים שלו ואם הוא מבין באמת מה החומרה שהוא צריך. לאחר מכן, אני מייעץ לו ומתאים לו את הציוד לפי מה שהוא צריך. אני מאמין שלקוחות לא צריכים להוציא כסף על מוצר שלא ישתמשו או ינצל אותו כראוי, אז אני מכוון אותם למקום הנכון".

מעטפת השירות של "העידן החדש" מאפשרת לכל אחד לקבל מענה בצורה המתאימה לו ביותר, כשעידן אחראי באופן מלא על שירות מקצועי ואישי. הוא משתמש בידע ובניסיון שצבר במהלך השנים בתחום המחשבים ובקשר עם כל היצרנים המובילים בשוק כדי לספק את הטכנולוגיות הנדרשות מקצה לקצה.

כתובת: אבני החושן 41, קרית גת

טלפון: 054-4467473

מייל: idank@danewage.com

פייסבוק: Www.facebook.com/newidan

אינסטגרם: Www.instagram.com/thenewidan

בשיתוף העידן החדש
  • עוד באותו נושא:
  • מחשבים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully