וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקדש של בשר: אטליז ''אנגוס קצבים'' באופקים

בשיתוף ''אנגוס קצבים''

30.12.2020 / 13:59

פוחדים לצאת מהבית בגלל הקורונה? אין לכם זמן לקנות בעיר? ב"אנגוס קצבים" באופקים עושים לכם משלוחים עד הבית. צפו בראיון עם משה אלגרבלי בעלי הקצביה

אנגוס קצבים/אולפן הנבחרים

חובבי הבשר המנוסים יודעים כי על מנת ליהנות מבשר איכותי חובה לרכוש את הנתחים בקצבייה מנוסה ולא במקפיאים של הסופר השכונתי. אחת מהקצביות שנחשבת למותג בקרב תושבי הדרום היא ''אנגוס קצבים'', בזכות מוניטין של שנים בתחום ושיווק בשר איכותי מהמעלה הראשונה.

את הקצבייה הקימו שלומי ומשה, חברים קרובים ומומחים לבשר. בשיחה שערכנו איתם, הם שיתפו אותנו ברקע שהוביל לפתיחת האטליז "עד לפני מספר שנים עסקנו, כל אחד בנפרד, בניהול חברות בתחום הבשר. עם הזמן צברנו שם בקרב אנשים רבים, והחלטנו ללכת אחר התשוקה ולפתוח אטליז שעושה כבוד לבשר ומשווק את הבשר הטוב ביותר שניתן למצוא היום. תחילה שיווקנו בעיקר למסעדות, מוסדות ובתי מלון, אך לאחרונה בשל תקופת הקורונה נחשפנו לקהל פרטי רחב שנהנה מאיכות הבשרים שלנו עד הבית."

ב''אנגוס קצבים'' החלו להפעיל מערך משלוחים יעיל ומהיר במיוחד, המספק משלוחים עד בית הלקוח לכל חלקי הארץ תוך מספר ימים בודדים.
על מנת לעמוד בסטנדרטים הקפדניים והמחמירים שהאטליז מציב לעצמו מזה שנים רבות, בחנות תמצאו אך ורק בשר טרי, המתקבל בכל בוקר ומטופל היטב במקום. כל הבשרים במקום נארזים באריזת וואקום לנוחות הלקוחות.
באטליז תוכלו ליהנות חגיגית בשרים המיועדים לכל סוגי הבישול - צלייה, טיגון, בישול בתנור ואף לטחינה. בחנות מתמחים בכל סוגי הבשר, החל מנתחי עילית כגון בשר אנגוס, בשר טלה, פילה, נתח קצבים ועד למוצרי הבית של האטליז פופולריים מאוד בקרב הלקוחות - נקניקיות מרגז, קבב במגוון סוגים, שניצל מצופה ומתובל וגולת הכותרת - גלגל שווארמה מורכבת להכנה ביתית.

אחד היתרונות הגדולים של האטליז הינו ההתמחות של שלומי ומשה ביישון בשרים באמצעות מקרר יישון וטכניקה מיוחדת השמורה בקנאות. בכך לקוחות המקום יכולים ליהנות מבשר מיושן ברמה הגבוהה ביותר.

כמו כן, בחנות משווקים מוצרים משלימים כגון מעשנות איכותיות ומוצרי פרימיום נוספים לחובבי הבשר כגון סכינים ומשחיזים, על מנת שיוכלו ליהנות מחווית בשרים אמיתית.
הייחודיות של אטליז ''אנגוס קצבים'' טמונה בתודעת השירות הגבוהה בה דוגלים צוות העובדים במקום. שלומי משתף אותנו כי השירות הוא אבן היסוד של האטליז "אנחנו פועלים כל העת על מנת להעמיד בפני הלקוחות שלנו את הבשר האיכותי ביותר ואת השירות הטוב ביותר באמצעות יחס אישי לכל לקוח ודאגה לכל צורך שעולה במהלך הקנייה ולאחריה".

ואיך אפשר שלא לסיים עם טיפ ישירות ממשווק בשר איכותי? שלומי מספר לנו כי הוא ממליץ במיוחד על נתח דנבר קאט "הדנבר קאט הוא מבחינתי הנתח האולטימטיבי לצלייה להכנה במעשנה, לצריבה או על האש. מדובר בנתח משוייש, עסיסי ובעל טעם עמוק במיוחד. שיהיה בתאבון".


פייסבוק

אנגוס קצבים 2. יח"צ,
אנגוס קצבים/יח"צ

בשיתוף ''אנגוס קצבים''
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully