וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור דמרי ודורי רחמילוב - הבחירה שלכם כאנשי הנדל"ן המובילים

בשיתוף אור דמרי ודורי רחמילוב

30.12.2020 / 13:10

במסגרת כתבות סיכום שנת 2020 של מדור ה"נבחרים", ביקשנו להעניק את הבמה גם למצטיינים בתחום הנדל"ן המקומי. אלה מי שבחרתם

דור ואורי. ליאור דרומי,
אור דמרי ודורי רחמילוב/ליאור דרומי

על מנת להגיע לבחירה של אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום הנדל"ן, חילקנו את הבחירה לשלושה אזורים שונים, צפון, מרכז ודרום הארץ. כ-1,500 קוראים מכל אזור אשר רשומים במערכת, קיבלנו מאיתנו מסרון אישי ובו הם התבקשו לציין עד שלושה שמות מומלצים.

מי שקיבלו מספר גבוה של הצבעות באזור המרכז היו אור דמרי ודורי רחמילוב, שמעניקים את שירותיהם תחת המטרייה של סוכנות קלר וויליאמס בראשון לציון.

דור ואורי. אירה אבידולין,
אור דמרי ודורי רחמילוב/אירה אבידולין

מפיקה חברת המערכת הגיעה לפגישה עם השניים ברחוב סחרוב 3, מגדלי סטוצי בראשון לציון, על מנת לבשר להם על הבחירה ולשמוע מה עושה אותם לאנשי מקצוע נבחרים ומוערכים, אלו הן התובנות שהביאה עימה בחזרה.

אור דמרי ודורי רחמילוב הם שני חבר'ה צעירים שחיים ונושמים את עולם הנדל"ן כבר מספר שנים. בימים אלו הם אמונים על עסקאות של קנייה, מכירה והשכרת בתים חדשים ויד שנייה ואף גם קרקעות לבנייה של בנייני דירות ומשרדים.

על תחילת דרכם המשותפת סיפר לי אור דמרי: "לכל בן אדם בעולם יש דברים שהוא אוהב, שהם טבועים בו מלידה. אנחנו גילינו כי אנחנו מונעים מהאהבה לתת שירות לאחרים, זה לא משנה באיזו תחום מדובר, פשוט מקבלים דרייב מהקשר הישיר הזה והיכולת שלנו למצוא לאחרים את מה שמחפשים. בכל הנוגע לתיווך נדל"ן, בתחילת הדרך עשינו זאת בהתנדבות ממש עבור חברים קרובים. תוך כדי תנועה מצאנו את התחום הזה מעניין ומרתק, לכן קיבלנו החלטה משותפת לקחת את הדברים צעד אחד קדימה, למדנו את כל רזי המקצוע במכללות ואצל עורכי דין ומתווכים מוכרים בתחום והתחלנו לעבוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אור דמרי. ליאור דרומי,
אור דמרי/ליאור דרומי

לא יכולתי שלא להתרשם מהתשוקה בה אור דמרי ודורי רחמילוב שוחחו על תחום הנדל"ן. הקצב בו הם פירטו בפניי על עסקאות שסגרו, אסטרטגיות פעולה שפיתחו והזדמנויות כדאיות באזור ראשון לציון, חולון ובת ים שם הם פעילים, היה בקצב של מכונת ירייה, כמות עצומה של מידע ונתונים שהם מעבדים בראשם בצורה מאוד מרשימה.

"שנינו לא נשואים, ללא אישה או ילדים, כך שאין לנו שום מגבלה של זמן או עיסוקים אחרים. לכן אנחנו הולכים לישון בלילה עם תחום הנדל"ן ומתעוררים איתו בבוקר שלמחרת. אנו זמינים עבור הלקוחות שלנו לאורך כל שעות היום ואפילו הלילה המאוחרות ויש גם מי שיוצרים איתנו קשר בשעות הללו. כי איש נדל"ן הוא הרבה יותר מרק מתווך, אלא לא פעם משמש כפסיכולוג לכל דבר. מדובר בעסקאות בסכומי כסף גבוהים וזה יכול ליצור מתחים, להעלות חששות, פחדים ושאלות רבות, לכן אנחנו שם כדי להרגיע, לכוון ולייעץ, גם בפן האישי, יש להם על מי להישען לא רק בתחום המקצועי", סיפר לי דורי רחמילוב.

כמו כל מי שפועל תחת הפלטפורמה של חברת קלר וויליאמס, גם אור דמרי ודורי רחמילוב נהנים מהשתלמויות על בסיס שבועי מטעם הסוכנות הגדולה. הדרכות מצד עורכי דין בתחום המקרקעין, יועצי משכנתאות, יועצי מס בכירים, בנקאים ועוד אנשי מקצוע נלווים שקשורים לתחום. למדתי כי מערך ההסברה האחרון שלמדו כלל בתוכו את כל המידע העדכני על ריביות הפריים שבנק ישראל קבע מחדש בעקבות משבר הקורונה.

אחת הסיבות להצלחה של אור דמרי ודורי רחמילוב היא היכולת שלהם לבנות מערך אסטרטגי רחב עבור כל לקוח בנפרד, זה כולל בתוכו שליטה מושלמת בשיווק הדיגיטלי, על כך אור דמרי פירט עבורי: "אולי זה בגלל הגיל ואולי לא, אבל אנחנו מודעים וערים לקדמה הטכנולוגית ועד כמה זו משחקת תפקיד מרכזי כיום בעסקאות נדל"ן וזה חלק מרכזי מהשירות אותו אנו מעניקים. למשל, סרטוני תדמית מקצועים שעושים לנכסים שעליהם אנחנו אמונים, כולל צילומי רחפן שמעניקים תמונת מבט מכמה זוויות שונות, על מנת לראות לא רק את הנכס עצמו אלא גם את האזור כולו. כמובן, שיווק מאסיבי בפייסבוק, באינסטגרם ובקרוב מאוד נגיע גם לטיק טוק".

אין ספק שהשליטה הזו שלהם במדיות השונות מעניקה להם מקדמה עצומה לעומת סוכני נדל"ן שאולי ותיקים מהם בתחום, אך לא שולטים בשיטות השיווק המתקדמות, כך שלא מצליחים להגיע לאותה כמות של לקוחות פוטנציאליים.

יתרון נוסף שעומד לזכות אור דמרי ודורי רחמילוב זו העובדה כי הסוכנות בה הם עובדים כוללת בתוכה עוד 30 סוכני נדל"ן מלבדם. המרוויחים הגדולים מכך הם הלקוחות, כמובן, כי כל נכס שנכנס אל המשרד מקבל אקסטרה תשומת לב מצד אנשי מקצוע רבים גם יחד.

דורי רחמילוב. ליאור דרומי,
דורי רחמילוב/ליאור דרומי

" בניגוד לאחרים, אנחנו גם דוחפים ומשתפים פעולה עם מתווכים ממשרדים שונים, כך שברגע שמקבלים בלעדיות על נכס, אם למכירה או להשכרה, אנחנו דואגים לשתף את כל המידע הנחוץ עם אנשי מקצוע נוספים על מנת להגיע לקהל יעד גדול עוד יותר. זה מוביל ליותר הצעות מחיר וסגירת עסקאות בצורה מהירה הרבה יותר", סיפר לי אור דמרי. זאת הסיבה כי מרבית העסקאות שהשניים סגרו בשנה האחרונה נעשו דרך שיתופי הפעולה הללו.

אור דמרי ודורי רחמילוב אוהבים לעבוד בשקיפות מלאה עם הלקוחות שלהם, "הלקוחות שלנו ברובם המוחלט הם ישראלים, וכל הישראלים אוהבים נדל"ן, אוהבים את המעורבות בעסקה שלהם, לכן אנחנו משתפים אותם בפרטים, בתהליך ובהתקדמות תמיד. גם בדברים הטובים שכיף לבשר וגם בדברים הקשים יותר, זו הדרך לרצות את הלקוחות, להיות גלויים ושקופים איתם לכל אורך הדרך".

כל לקוח מקבל לידיו קובץ דאטה בייס שמתעדכן ללא הפסקה, כך שיכול לעקוב ולראות בעצמו כמה לקוחות התעניינו בנכס שלהם, מתי שוחחו איתם,אילו הצעות כספיות הגיעו וכיצד הדברים מתקדמים.

עיקר העבודה של אור דמרי ודורי רחמילוב מתבצעת בראשון לציון, בכל זאת העיר הרביעית בגודלה בישראל, עיר שמתפתחת ללא הפסקה. על מצב השוק בעיר סיפר לי דורי רחמילוב: "מחירי הנדל"ן בראשון לציון עולים בקצב מתמיד, דירות שעלו לפני שנים ספורות 1.1 מיליון ש"ח כיום עולות קרוב ל2 מיליון ונחטפות כמו לחמניות. אומנם ההיצע בעיר גדל אך הביקוש גדל עוד יותר, לכן רואים עלייה של המחירים".

אור דמרי הוסיף גם כן: "גם העובדה שהאוכלוסיה שמגיעה לראשון לציון מורכבת בעיקרה מקהלים ברמה סוציו אקונומית גבוהה, מעלה את הערך של הנכסים באזור. לכן אנחנו יכולים לראות לא מעט אנשי ציבור ואנשי עסקים מובילים שמעדיפים להתגורר פה ולא במקומות אחרים".

לקראת סיום הפגישה החלטתי לשאול את אור דמרי ודורי רחמילוב מה הם אוהבים לעשות בזמנם הפנוי, כדי להכיר אותם קצת יותר טוב. אור דמרי סיפר: "בנוסף לעבודה אני מאוד אוהב כושר גופני, אני מתאמן מספר פעמים בשבוע אצל מאמן פרטי בסמוך למשרד שלנו, האימון מעניק לי יופי של אנרגיה לקראת פגישות חשובות בהמשך יום העבודה. בסופי שבוע וימי הקיץ אני גם אוהב לנסוע לכנרת, להירגע מכל ההמולה של מהלך השבוע".

דורי רחמילוב: "מחוץ לשעות העבודה אני נהנה מאוד מציור ורישום, זה התחביב שלי עוד מילדות. בנוסף אני מרבה לשחק כדורעף בחוף הים של ראשל"צ בשעות הערב. אור ואני גם מתנדבים בעמותת פתחון לב שיושבת בסמוך למשרד, בעבר אפילו ארגננו יום התנדבות אליו צירפנו את כל 30 הסוכנים שלצידנו במשרד, זה מילא אותנו אושר גדול, לתת מעט עזרה למי שצריך, ממליצים לכם בחוםלהצטרף לעמותה הזו גם כן".

אור דמרי ודורי רחמילוב, סוכני נדל"ן מטעם סוכנות קלר וויליאמס בראשון לציון, הסוכנות הגדולה ביותר בכל אזור המרכז. היתה לי פגישה מרתקת עם אנשי מקצוע חכמים, אינטליגנטים ששולטים בנעשה בתחום הנדל"ן בצורה אבסולוטית.

לפרטים נוספים ניתן ליצור מולם קשר ישיר בטלפון:

אור דמרי: 053-2816181

דורי רחמילוב: 054-2547333

פייסבוק

לאינסטגרם של אור דמרי לחצו כאן

לאינסטגרם של דורי רחמילוב לחצו כאן

אינסטגרם דורי

אתר הבית של אור דמרי

אתר הבית של דורי רחמילוב

בשיתוף אור דמרי ודורי רחמילוב
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully